متن خبر

X تیترها را از پیش نمایش پیوندها کاهش می دهد زیرا ماسک از کاربران می خواهد مستقیماً روی پلتفرم پست بگذارند

X تیترها را از پیش نمایش پیوندها کاهش می دهد زیرا ماسک از کاربران می خواهد مستقیماً روی پلتفرم پست بگذارند

شناسهٔ خبر: 441051 -




که قبلا توییتر بود، شروع به بریدن تیترها از کارت های پیوند در برنامه iOS و وب کرده است. این بدان معناست که شما فقط یک تصویر با نام دامنه پیوند در پایین سمت چپ مشاهده خواهید کرد که به راحتی از دست می‌دهید.

این حرکت بخشی از تلاش‌های ایلان ماسک است تا کاربران را وادار کند که «محتوای طولانی» را مستقیماً روی پلتفرم پست کنند. ماسک اساساً از مردم می خواهد که زمان بیشتری را در این پلتفرم بگذرانند.

X اکنون سرفصل ها <a href= را در پیش نمایش پیوندها پنهان می کند" width="680" height="617" srcset="https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2023/10/IMG_B3E9B46C194F-1.jpeg 1170w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2023/10/IMG_B3E9B46C194F-1.jpeg?resize=150,136 150w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2023/10/IMG_B3E9B46C194F-1.jpeg?resize=300,272 300w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2023/10/IMG_B3E9B46C194F-1.jpeg?resize=768,697 768w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2023/10/IMG_B3E9B46C194F-1.jpeg?resize=680,617 680w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2023/10/IMG_B3E9B46C194F-1.jpeg?resize=50,45 50w" sizes="(max-width: 680px) 100vw, 680px">

اعتبار تصویر: اسکرین شات توسط TechCrunch

اوایل این هفته، با استفاده از داده های SimilarWeb، Axios گزارش داد که ترافیک سایت های خبری از منابعی مانند فیس بوک و X به شدت کاهش یافته است. زمانی که کاربری نموداری را از این گزارش ارسال کرد، ماسک در پاسخ بیان کرد که الگوریتم X برای بهینه‌سازی زمان در پلتفرم طراحی شده است، پس لینک‌ها «آنقدر توجه» را جلب نمی‌کنند.

با توجه به پستی که ماسک در مورد این تغییر در ماه آگوست منتشر کرد، این حرکت واقعاً غافلگیرکننده نیست. در آن زمان او بیان کرد که حذف متن تیتر از پیش نمایش پیوندها "زیبایی شناسی را به شدت بهبود می بخشد."

X تنها پلتفرمی نیست که درباره اخبار و عناوین متفاوت فکر می کند. Artifact، پلتفرمی که توسط بنیانگذاران اینستاگرام ساخته شده است، در تلاش است تا با تشویق کاربران به ارسال لینک از سراسر وب، این برنامه را به یک پلتفرم کشف تبدیل کند. در ماه ژوئن، شروع به استفاده از کمک هوش مصنوعی برای بازنویسی سرفصل مقالاتی کرد که کاربران آن را طعمه کلیک می‌دانند.

در ماه سپتامبر، ماسک بیان کرد که کاربران X هر روز ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون پست ایجاد می کنند. روز چهارشنبه، لیندا یاکارینو، مدیر عامل شرکت رسانه های اجتماعی، در کنفرانسی بیان کرد که کاربران روزانه ۵۰۰ میلیون پست ارسال می کنند. یکی از مدیران X به TechCrunch تأیید کرد که شماره Yaccarino دقیق است.

رویترز روز چهارشن به گزارش داد که پس از اینکه ماسک مدیریت شرکت را بر عهده گرفت، درآمد X هر ماه حداقل ۵۵ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است. این شرکت در حفظ تبلیغ کنندگان برای این پلتفرم با چالش هایی مواجه شده است. در مصاحبه های اخیر، یاکارینو اشاره کرد که تبلیغ کنندگان در حال بازگشت به پلتفرم هستند و ادعا کرده اند که این شرکت در سال آینده سودآور خواهد بود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است