متن خبر

GV در Home From College، یک پلت فرم شغلی برای Gen Z، سرمایه گذاری می کند

GV در Home From College، یک پلت فرم شغلی برای Gen Z، سرمایه گذاری می کند

شناسهٔ خبر: 461868 -




Home From College، یک پلتفرم شغلی برای متخصصان جوان و دانشجویان کالج که به دنبال اولین شغل یا کارآموزی خود هستند، روز چهارشنبه اعلام کرد که 5.4 میلیون دلار در دور اولیه به رهبری GV (که قبلاً Google Ventures بود) جمع آوری کرده است.

سرمایه جدید به سمت ایجاد پیشنهاد اصلی پلتفرم، «Gig»، بازاری برای شرکت‌ها برای فهرست کردن مشاغل، از فرصت‌های پاره وقت و کارآموزی گرفته تا پروژه‌های یکبار مصرف و نقش‌های بلندمدت بیشتر خواهد رفت. Home From College فهرست‌های شغلی از صدها برند برتر مانند Poppi، Aquaphor، Burt's Bees، Nivea، Urban Decay، Thrive Market، Peacock، و Steve Madden را ارائه می‌کند.

این استارت آپ مستقر در لس آنجلس در سال 2021 توسط جولیا هابر، که WAYV را تأسیس کرد، یک شرکت بازاریابی که "تجارب برند" مانند فروشگاه های پاپ آپ در محوطه های دانشگاهی ایجاد می کرد، تاسیس شد. و کاج زندولیت، تحلیلگر مالی سابق در Sony Music Entertainment.

هابر گفت: «هوم از کالج» در طول رویدادهای میزبانی WAYV شکل گرفت، جایی که دانش‌آموزان «ترس خود را از بیکار بودن پس از فارغ‌التحصیلی» ابراز می‌کردند، و «تطابق نداشتن رشته تحصیلی‌شان با آنچه واقعاً می‌خواستند در زندگی انجام دهند» TechCrunch. سایر نکات دردناک شامل ناتوانی دانشجویان در یافتن راهی لذت بخش برای کسب درآمد اضافی در طول دوران تحصیل خود در کالج یا عدم واجد شرایط بودن برای مشاغل به دلیل رزومه خالی است.

هدف Home From College برهم زدن جستجوی شغل سنتی برای ژنرال Z است که به سمت فرصت‌های انعطاف‌پذیرتر خارج از 9-5 جذب می‌شوند. برخی ژن Z را "نسل فریلنسری" می نامند، به طوری که 67٪ از Gen Zers کار آزاد را می پذیرند و 71٪ مشاغل با ساعات کاری انعطاف پذیر را در اولویت قرار می دهند. ژنرال Z همچنین در حال تحلیل نقش های خلاقانه تری است و بسیاری به دنبال ایجاد حرفه خود در رسانه های اجتماعی، سرگرمی، بازاریابی، زیبایی و مد هستند.

هابر می‌خواهد Home From College مکانی برای دانشجویان باشد تا کنسرت‌هایی متناسب با سبک زندگی پرمشغله‌شان بیابند و تجربیات ارزشمندی در رابطه با مسیر شغلی و اهدافشان ارائه دهند. پس به جای درخواست برای کارآموزی بدون دستمزد، آنها می توانند کارهای جانبی مانند سفیر رسانه های اجتماعی یا طراح لوگو را انجام دهند.

اعتبار تصویر: خانه از کالج

Sierra Estevez، یک فارغ‌التحصیل اخیر از SUNY Oneonta، به ما گفت: «من تمام وقت کار می‌کنم، پس از [Home From College] به عنوان راهی برای برگزاری کنسرت‌های جانبی استفاده کرده‌ام. من می‌توانم کنسرت‌های مختلفی را که در دسترس هستند فیلتر کنم تا فرصت‌هایی را پیدا کنم که متناسب با چارچوب زمانی یا برنامه‌ام باشد.»

هنگام تحلیل بازار، اکثر فهرست ‌ها کنسرت‌های یک‌بار مصرف هستند که عمدتاً بر تولید محتوا یا آزمایش محصول متمرکز هستند، که بسیاری از مارک‌ها برای دریافت بازخورد از جمعیت جوان‌تر ارائه می‌دهند. غرامت به طور گسترده ای متفاوت است. به عنوان مثال، Nivea در حال حاضر 500 دلار برای ایجاد دو ویدیوی TikTok ارائه می دهد. کسب‌وکارهای کوچک‌تر غرامت بسیار کمتری را ارائه می‌کنند، با یک شرکت فقط ۱۵ دلار برای امتحان یک محصول و ارائه یک تحلیل ارائه می‌دهد.

«همه کنسرت‌های Home From College پولی می‌گیرند... [این] به حذف [شغل‌هایی] کمک می‌کند که ممکن است برای دانش‌آموزان غیر صادقانه به نظر برسند یا احساس می‌کنند زمان خود را دستکاری می‌کنند، زیرا می‌دانیم که ژنرال Z نیز به آن اهمیت زیادی می‌دهد... ما همیشه می‌خواهیم مطمئن شویم. هابر او میگوید که فرصت‌ها برای کسی که یک شروع کار است، همیشه از نظر ارزش مبادله واقعی جبران می‌شود. او اضافه کرد که این تیم تمام فهرست ها را قبل از پخش زنده تحلیل می کند.

اعتبار تصویر: خانه از کالج

روش دیگری که Home From College به Gen Z ارائه می دهد و از سایر سایت های شغلی متمایز می شود، ویژگی مصاحبه آن است که در آن دانش آموزان به سؤالات شرکت های واقعی پاسخ می دهند و می توانند آنها را در نمایه های خود پست کنند. به عنوان مثال، "اگر بخواهید نام تجاری شخصی خود را در یک جمله توصیف کنید، آن چیست؟" یا "شما چه نقشی را در یک محیط گروه ایفا می کنید؟"

علاوه بر این، این پلتفرم به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد شخصیت خود را با طرح‌های جلد سرگرم‌کننده برای نمایه‌های خود و صفحات رنگارنگ نشان دهند که پیش‌زمینه، تجربه و آنچه به دنبال آن‌ها هستند را توضیح می‌دهد.

دانش‌آموزان همچنین می‌توانند تعداد دفعاتی که شرکت‌ها رزومه خود را مشاهده کرده‌اند و کل بازدیدهای نمایه‌ای را که به صورت هفتگی و ماهانه دریافت می‌کنند، مشاهده کنند. شرکت‌ها داشبورد مشابهی را مشاهده می‌کنند که تعداد متقاضیانی که در حال تحلیل هستند و تعداد قراردادهایی که امضا شده است را ردیابی می‌کند.

دانش‌آموزان همچنین می‌توانند پیام‌هایی از شرکت‌ها دریافت کنند که به آنها فرصتی می‌دهد تا با کارفرمایان آینده ارتباط برقرار کنند.

استوز: «در واقع می‌توانم با افراد مختلفی از این برندها صحبت کنم، در حالی که با پلتفرم‌های دیگری که امتحان کرده‌ام، این پیامی است که من منتشر کرده‌ام یا برنامه‌ای است که به ورطه‌ای فرستاده‌ام که واقعاً هیچ‌وقت از آن چیزی نمی‌شنوم». اضافه.

Home From College همچنین با ابزارهای طراحی مانند Canva با جدیدترین ویژگی خود، "Resume Studio" رقابت می کند. اگرچه الگوهای ارائه شده در Home From College مسلماً کمتر از قالب‌های Canva پیشرفته هستند، اما به عنوان نقطه شروعی برای دانشجویانی هستند که ممکن است قبلاً هرگز رزومه حرفه‌ای نداشته باشند. سازنده رزومه هنوز در مرحله بتا است، پس انتخاب احتمالاً در طول زمان بهبود خواهد یافت.

اعتبار تصویر: خانه از کالج

Home From College برای دانشجویان رایگان است و دارای سه سطح اشتراک برای شرکت ها است: Starter (99 دلار در ماه)، حالت رشد (199 دلار در ماه) و Enterprise (قیمت متفاوت است). به دانشجویان مستقیماً از طریق پلت فرم Home From College پرداخت می شود و شرکت ها 20٪ هزینه خدمات در بالای قیمت هر فاکتور دریافت می کنند.

این پلتفرم بیش از 100000 کاربر دارد. هابر بيان کرد که Home From College به تسهیل "هزاران و هزاران" استخدام کمک کرده است.

Home From College عمدتاً به افرادی که تازه کار خود را شروع کرده اند پاسخ می دهد، با این حال، این شرکت می خواهد محصولات خود را به افرادی که ده سال یا کمتر در نیروی کار بوده اند گسترش دهد.

این شرکت قبلاً 1.5 میلیون دلار از سرمایه گذاران PEAK6 و فرشته جمع آوری کرده بود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است