Attentive.ai 7 میلیون دلار برای تقویت اتوماسیون در محوطه سازی و خدمات ساخت و ساز جذب می کند
![](https://khabarkaav.ir/wp-content/uploads/2024/02/attentive-ai-automeasure.jpg)
Attentive.ai، یک نرمافزار عمودی ساختوساز استارتآپ برای خدمات محوطهسازی و ساختوساز در ایالات متحده، ۷ میلیون دلار در دور جدید بودجه جمعآوری کرده است زیرا به دنبال ارتقای پیشنهادات مبتنی بر هوش مصنوعی و گسترش آنها به کسبوکارهای بیشتر است.
به رهبری Vertex Ventures در جنوب شرق آسیا و هند، دور تمام سهام سری A، که پس از سرمایه گذاری اولیه 5 میلیون دلاری قبلی انجام می شود، از سرمایه گذاران فعلی Attentive.ai نیز مشارکت داشت: Surge و InfoEdge Ventures Peak XV. علاوه بر این، شرکت سرمایه گذاری مستقر در بمبئی Tenacity Ventures این بار از طریق سرمایه گذاری ثانویه وارد عمل شده است.
خدمات محوطه سازی و فضای باز در درجه اول به اندازه گیری های دستی متکی است که شامل هزینه های نیروی کار و عملیاتی می شود. چه اندازهگیری سایت و چه تعمیر و نگهداری سنگفرش، کسبوکارها صدها دلار و دهها ساعت قبل از شروع پروژههای خود صرف برآورد هزینه، مواد مناسب و زمان مورد نیاز میکنند. تخمینهای نادرست نیز گاهی منجر به افزایش بیش از حد و کمفروشی میشود و بر اهداف درآمدی تأثیر میگذارد. همانطور که صنعت املاک و مستغلات رشد می کند، شرکت های خدمات محوطه سازی و فضای باز به دنبال راه حل های مبتنی بر فناوری برای افزایش کارایی و کاهش هزینه های عملیاتی هستند. برای رفع این نیازها با استفاده از هوش مصنوعی و بینایی کامپیوتر، به Attentive.ai وارد شوید.
استارتآپ مستقر در دلاور که در آوریل 2021 با تمرکز ویژه بر آمریکای شمالی تأسیس شد، که دفتری در نویدا هند دارد، یک پلتفرم مدیریت کسبوکار پایان به انتها با جریانهای کاری مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه میکند تا اتوماسیون را به شرکتهای محوطهسازی و ساختوساز بیاورد. این پلتفرم - که قبلاً توسط برخی از بازیگران اصلی صنعت از جمله Juniper، US Lawns، Beary Landscaping، Greenscape، Nanak و East Coast Facilities استفاده میشد، به شرکتها کمک میکند در زمان صرفهجویی کرده و با استفاده از اندازهگیری خودکار سایت از طریق Automeasure، به طور موثر برای قراردادهای خارج از منزل پیشنهاد دهند. ابزار اتوماسیون خدماتی مانند تعمیر و نگهداری منظره، سنگ فرش و تاسیسات و مدیریت برف را هدف قرار می دهد.
شرکتهایی که از Attentive.ai's Automeasure استفاده میکنند، میتوانند اندازهگیری داراییها - اعم از تجاری، زنجیرههای خردهفروشی یا جوامع مسکن - را با استفاده از یک رابط Google Maps از جایی که تخمینها را با جستجوی یک آدرس ملک خاص دریافت میکنند و تعیین مرز قطعه بر اساس آنها دریافت میکنند. الزامات. علاوه بر این، این ابزار به کاربران اجازه میدهد تا طرحهای اولیه را به صورت دستی در PDF آپلود کنند تا نرمافزار بتواند مقدار مواد مورد نیاز را بر اساس اندازه سایت و سایر پارامترها ردیابی و تعیین کند. این ابزار همچنین به شرکتها اجازه میدهد تا تمام مراحل ساخت و ساز موجود خود را انتقال دهند. علاوه بر این، استارتاپ یک برنامه کمکی اختصاصی در محل ارائه میکند که میتواند بر روی یک دستگاه تلفن همراه یا تبلت نصب شود تا به تیم عملیات کمک کند تا با برچسبگذاری جغرافیایی دادههای سایت، یادداشتهایی را به نقشههای سایت اضافه کنند و به کارکنان زمینی اجازه میدهد به دادههای بلادرنگ دسترسی داشته باشند. در حال حرکت
علاوه بر Automeasure، Attentive.ai دارای یک نرمافزار مدیریت کسبوکار مبتنی بر ابر برای شرکتهای محوطهسازی و ساختوساز است. شتاب نامیده میشود، فرآیندهای فروش و گردشهای کاری عملیاتی را خودکار میکند، به برنامهریزی تولید با هشدارهای اضافه کاری و ردیابی مستقیم خط لوله فروش دسترسی پیدا میکند و از ورود ساعت ارواح جلوگیری میکند. این نرم افزار همچنین با تیک آف های هوایی و نقشه ای یکپارچه شده است.
«پیش از این، کسبوکارها به سایت مراجعه میکردند، سایت را اندازهگیری میکردند - با یک چرخ اندازهگیری وارد میشدند و کل سایت را اندازهگیری میکردند. ساعت ها و روزها طول می کشید. حالا فقط می توانند آدرس آن سایت را وارد کنند. شیوا داوان، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت، گفت: «کامپیوتر ویژن تمام تصاویر هوایی موجود از آن سایت را پردازش میکند و دادهها را در اختیار شما قرار میدهد... ما همچنین در حال انجام برنامهریزی خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی هستیم.» Attentive.ai، در یک مصاحبه.
داوان به همراه Rishabjit Singh (CTO) و Aishwarya Maurya (VP Strategy Product) این استارتاپ را تأسیس کرد تا برخی از مبرم ترین نگرانی های مشاغل ساخت و ساز و خدمات در فضای باز را از طریق نرم افزار خود که به افزایش فروش و عملیات آنها کمک می کند حل کند.
تا به حال، Attentive.ai بر صنعت محوطه سازی متمرکز بود. با این حال، با ورود بودجه جدید، این استارتاپ تمرکز خود را بر عملیات ساخت و ساز گسترش داده و از طریق ابزاری به نام Beam AI، پیمانکاران و تامین کنندگان عمومی و فرعی را در صنعتی که ارزش آن را بیش از 3 تریلیون دلار میداند، هدف قرار داده است. این می تواند چندین تخمین ساخت و ساز را به طور همزمان پس از دریافت نقشه های اولیه از کاربران با خودکارسازی ردیابی آنها ارائه دهد. در پایان، استارت آپ یک تیم تضمین کیفیت دارد که برآوردهای تولید شده به صورت خودکار را تحلیل می کند.
اگرچه Attentive.ai یکی از معدود استارتآپهایی است که اتوماسیون را به عملیات محوطهسازی و ساختوساز میآورد، این صنعت برای مدتی راهحلهای رقابتی داشته است. اینها عبارتند از Aspire و LMN در محوطه سازی، Bluebeam و StackCT در ساخت و ساز و Go iLawn و PropertyIntel در اندازه گیری اموال. با این وجود، داوان به TechCrunch بيان کرد که این استارت آپ دارای DNA مبتنی بر هوش مصنوعی است و یک شرکت خدمات هوش مصنوعی با فناوری عمیق است و تیم آن دارای پیشینه ای در نقشه برداری فین تک و بیمه است.
او گفت: «ما از یک پسزمینه مبتنی بر هوش مصنوعی میآییم که قدرت ما در فضای بینایی رایانه است، در حالی که این شرکتها آن DNA فناوری را ندارند.
یکی از بنیانگذاران معتقد است که این استارتاپ همچنین از مزیت ارائه پشتیبانی شبانه روزی مشتری از هند برخوردار است که "بسیار مقرون به صرفه و قابل اعتماد است".
Attentive.ai بهنظر میرسد از جمعآوری کمکهای مالی برای گسترش تیم خود در بازار ایالات متحده استفاده کند و با استخدام افراد بیشتر، تعداد کارکنان خود را که 160 نفر است، که پنج نفر از آنها در ایالات متحده و بقیه در هند هستند، افزایش دهد. علاوه بر این، استارتاپ قصد دارد از بخشی از سرمایه تازه خود برای توسعه محصول استفاده کند.
فناوری نوآورانه Attentive از Vision AI برای ایجاد اختلال در صنایع قدیمی مانند خدمات و ساخت و ساز در فضای باز استفاده می کند. سازمانها در این بخشها تشنه راهحلهای فناوری هستند که میتوانند کارایی کسبوکارشان را افزایش دهند. نیکیل مرواها، مدیر اجرایی ارشد Vertex در بیانیهای اعلام کرد که شیوا و تیمش تعهد فوقالعادهای را برای رسیدگی به نیازهای مشتریان خود نشان دادهاند و خوشحالی زمانی که ما با مشتریانشان صحبت کردیم، مشهود بود.
این استارت آپ با نرخ درآمد مکرر سالانه 4 میلیون دلاری، بیش از 500 شرکت را به عنوان مشتری خود در سراسر ایالات متحده و کانادا دارد که از این تعداد حدود 300 شرکت محوطه سازی، 100 شرکت تعمیر و نگهداری سنگفرش و 100 شرکت ساخت و ساز هستند. این شرکت با تقویت محصول و بازاریابی خود به دنبال گفت ن مشتریان بیشتری است.
ارسال نظر