متن خبر

Pokemon Sleep: چیست و چگونه بازی کنیم

Pokemon Sleep: چیست و چگونه بازی کنیم

شناسهٔ خبر: 437036 -




شرکت Pokemon پس از اعلام آن در استریم Pokemon Presents در ۲۷ فوریه ۲۰۲۳، یک برنامه جدید به نام Pokemon Sleep منتشر کرد . این برنامه در دستگاه های iOS و Android در دسترس است و عمدتاً یک برنامه ردیابی خواب است. با این حال، شامل بسیاری از عناصر گیم پلی شامل Pokemon نیز می شود.

اگر از طرفداران پوکمون هستید، Pokemon Sleep یک راه عالی برای ردیابی خواب شما در حین جمع آوری پوکمون است و دارای گیم پلی اضافه شده است. اگر در خواب کافی در شب مشکل دارید، این برنامه می تواند انگیزه خوبی باشد. ما به شما نشان خواهیم داد که Pokemon Sleep چیست و چگونه آن را بازی کنید تا تجربه خود را به حداکثر برسانید.

فهرست مطالب

پوکمون اسلیپ چیست؟

در پوکمون اسلیپ، هدف شما این است که در مورد سبک خواب تا حد امکان انواع مختلف پوکمون تحقیق کنید. برای رسیدن به این هدف، از برنامه برای ردیابی خواب خود استفاده می‌کنید (که مشابه سایر برنامه‌های ردیابی خواب کار می‌کند)، و وقتی از خواب بیدار شدید، Pokemon داده‌ها را جمع‌آوری می‌کند تا به تحقیقات شما اضافه کند.

گیم پلی بازی عمدتاً حول محور تقویت یک Snorlax است که در هنگام خواب پوکمون را جذب می کند. در طول بازی، می‌توانید با تغذیه او از طریق غذاهایی که توسط پوکمون در مهمانی‌تان ریخته شده یا با دستور پخت غذا، Snorlax را تقویت کنید.

شما همچنین می توانید با پوکمون دوست شوید و تعدادی از آنها را برای حضور در مهمانی خود انتخاب کنید، و این ها همان پوکمون هایی هستند که در طول روز برای تغذیه Snorlax و تهیه مواد اولیه دستور غذا در اختیار شما قرار می دهند. برای دوست شدن با یک پوکمون، باید به آنها بیسکویت بدهید و سطح دوستی آنها را تا زمانی که به سطح حداکثر دوستی برسد، بالا ببرید.

همچنین ماموریت هایی وجود دارد که برای پیشروی در بازی باید انجام دهید و با انجام این موارد می توانید جوایزی دریافت کنید.

چگونه خواب خود را پیگیری می کنید؟

مهمترین جنبه پوکمون اسلیپ ردیابی خواب شم است. برای انجام این کار، دکمه Sleep را برای شروع نظارت انتخاب کنید. همچنین می توانید یک ساعت معمولی برای خوابیدن تعیین کنید. هنگامی که ردیابی خواب شروع می شود، می توانید یک زنگ هشدار تنظیم کنید و در صورت تمایل مقداری موسیقی پخش کنید. سپس، می‌خواهید گوشی خود را به برق وصل کنید تا در طول شب روشن بماند و آن را رو به پایین روی تخت خود قرار دهید. همچنین می توانید از دستگاه Pokemon Go Plus+ برای ردیابی خواب خود استفاده کنید.

هنگام خواب، Pokemon Sleep از صداها و حرکات شما برای تعیین مراحل خواب و همچنین مدت زمانی که خوابیده اید استفاده می کند. همه این داده‌های ردیابی‌شده را وقتی از خواب بیدار می‌شوید و جلسه خواب خود را پایان می‌دهید، خواهید دید.

نحوه بازی Pokemon Sleep

از خواب ردیابی شده شما، این برنامه بسته به مدت زمانی که خوابیده اید، امتیاز خواب را از ۰ تا ۱۰۰ به شما می دهد. همچنین به شما یک نوع خواب داده می شود: چرت زدن، چرت زدن یا خوابیدن. این عوامل تعیین می‌کنند که پوکمون‌هایی که در اطراف Snorlax ظاهر می‌شوند، چه کسانی را می‌توانید به رکورد خود اضافه کنید و با شما دوست شوید. امتیاز خواب شما نیز در امتیاز قدرت فعلی Snorlax ضرب می‌شود تا قدرت خواب‌آلود شما به دست آید که پوکمون‌های بیشتری را به آن منطقه می‌کشد.

هر پوکمون چندین سبک خواب مختلف دارد، پس حتی اگر همان پوکمون بیش از یک بار ظاهر شود، باید ببینید آیا سبک خواب جدیدی وجود دارد که بتوانید برای آن ضبط کنید. برای دوستی با پوکمون هایی که ظاهر می شوند، باید به آنها بیسکویت بدهید.

استفاده از بیسکویت

چند نوع بیسکویت مختلف برای تغذیه پوکمون در دسترس است و هر کدام می توانند سطح دوستی را با مقدار اضافی افزایش دهند.

یک بیسکویت جایزه می‌تواند سطح دوستی را ۳ امتیاز افزایش دهد (برای به حداکثر رساندن دوستی و دوستی با پوکمون به ۵ امتیاز نیاز دارید.) یک بیسکویت پوک سطح را ۱، یک بیسکویت عالی ۳، یک بیسکوییت ممتاز ۴ امتیازی و بیسکویت اصلی سطح را افزایش می‌دهد. ، که فوراً دوستی را به حداکثر می رساند.

شما می توانید در هر جلسه خواب یک بیسکویت جایزه به صورت رایگان دریافت کنید و می توانید بیسکویت های دیگری را در مغازه ها خریداری کنید یا با انجام ماموریت ها، ارتقاء سطح و غیره از طریق پاداش به دست آورید.

تغذیه Snorlax

هدف دیگر بازی این است که Snorlax را تا حد امکان در طول روز تغذیه کنید. انجام این کار قدرت Snorlax را افزایش می دهد، که اجازه می دهد تا انواع بیشتری از Pokemon ظاهر شوند. تغذیه Snorlax را می توان به چند روش مختلف انجام داد. ابتدا، می‌توانید روی پوکمون مهمانی خود ضربه بزنید، که در طول روز در اطراف Snorlax می‌ماند تا مقداری توت به دست آورید. Snorlax اینها را می خورد و به آرامی قدرت خود را افزایش می دهد.

شما همچنین می توانید غذاهای کامل را برای Snorlax طبخ کنید. می توانید در طول روز سه وعده صبحانه از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر، ناهار از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و شام از ساعت ۱۸ تا ۶ صبح به Snorlax بدهید. این وعده های غذایی قدرت اسنورلکس را خیلی سریعتر افزایش می دهند. برای طبخ غذا، به سادگی روی Snorlax ضربه بزنید و Get Cooking را انتخاب کنید.

پخت و پز غذا

برای طبخ غذا به مواد اولیه نیاز دارید. وقتی روی آن ها ضربه می زنید، می توانید این ها را از پوکمون های مهمانی خود دریافت کنید. وقتی غذای Snorlax را می‌پزید، می‌توانید Auto Cook یا Choose a Recipe را انتخاب کنید. ابتدا برای کشف دستور العمل های جدید باید از طبخ خودکار استفاده کنید و سپس می توانید در آینده از بین این دستور العمل ها آشپزی کنید.

هنگامی که غذا پخته شد، اسنورلاکس آن را می خورد و قدرت او به میزان Dish Strength افزایش می یابد. برای بهبود این مقادیر، غذاهایی را که Snorlax خاص در آن منطقه دوست دارد بپزید.

تیم های پوکمون

هنگامی که با پوکمون دوست شدید، می توانید آنها را به تیم خود اضافه کنید. این پوکمون ها در طول روز می مانند و به شما انواع توت ها و مواد تشکیل دهنده می دهند. شما می توانید با رفتن به Pokemon > Edit Teams، پوکمون مورد نظر خود را در تیم خود انتخاب کنید.

در اینجا، می توانید حداکثر پنج تیم مختلف ایجاد کنید که می توانید از بین آنها انتخاب کنید تا در طول روز به شما کمک کنند. می توانید آمار هر پوکمون و آمار کلی تیم را تحلیل کنید. چند آمار وجود دارد که باید در هنگام ایجاد تیم خود بیشتر به آنها توجه کنید. اینها آمار RP یا قدرت تحقیق و تخصص های هر پوکمون هستند.

RP به شما می گوید که یک پوکمون چقدر برای تقویت Snorlax موثر است. RP بالاتر به این معنی است که می تواند به Snorlax قدرت بیشتری بدهد. پوکمون ها می توانند به طور طبیعی RP بالایی داشته باشند، یا می توانید برای افزایش آمار، سطح آن ها را افزایش دهید.

هنگام ایجاد یک تیم، باید به تخصص هر پوکمون نیز توجه کنید. برخی از پوکمون ها دارای ویژگی های مواد تشکیل دهنده هستند، پس مجموعه مهارت های آنها در جهت ارائه مواد بیشتر است. یک پوکمون همچنین می‌تواند مهارت‌های خاصی داشته باشد، که آمار سایر پوکمون‌ها را افزایش می‌دهد تا بتوانند کمک بیشتری ارائه دهند. یک پوکمون همچنین می تواند دارای انواع توت ها باشد که به شما امکان می دهد چیزهای بیشتری از آنها جمع آوری کنید.

خواب خود را بهبود بخشید و با Pokemon Sleep از آن لذت ببرید

خوابیدن به موقع ممکن است دشوار باشد، اما یک برنامه گیمیفیکیشن مانند Pokemon Sleep می تواند آن را جذاب تر کند. این برنامه دلایل زیادی برای ادامه بازگشت ارائه می کند، به خصوص برای طرفداران پوکمون یا هر کسی که به دنبال اضافه کردن سرگرمی به زندگی روزمره خود است.

آیا تا به حال Pokemon Sleep را امتحان کرده اید؟ نظرات خود را در زیر با ما در میان بگذارید!

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است