متن خبر

سامسونگ به طور تصادفی گلکسی S23 FE، Galaxy Buds FE و Tab S9 FE خود را فاش کرد

سامسونگ به طور تصادفی گلکسی S23 FE، Galaxy Buds FE و Tab S9 FE خود را فاش کرد

شناسهٔ خبر: 436809 -




ممکن است فکر کنید که شرکت‌های فناوری تا کنون موفق شده‌اند محصولات خود را فاش نکنند، اما ظاهراً اینطور نیست: ظاهراً سامسونگ به‌تازگی گوشی گلکسی، هدفون و تبلت مقرون‌به‌صرفه‌تر Fan Edition (FE) خود را در وب‌سایت خود افشا کرده است.

چه به خاطر یک اشتباه کارمند یا به عنوان بخشی از یک استراتژی بازاریابی عمدی، اکنون جزئیات زیادی در مورد Samsung Galaxy Buds FE و همچنین عکس هایی از Galaxy Tab S9 FE و Galaxy S23 FE داریم.

این چیزی است که به تازگی [از طریق SamMobile] به بیرون درز کرده است.

Samsung Galaxy Buds FE: ویژگی های کلیدی

با فرض واقعی بودن اطلاعات نمایش داده شده، Samsung Galaxy Buds FE دارای یک درایور و سه میکروفون در هر هدفون، حذف فعال نویز و تا ۳۰ ساعت زمان پخش با ANC خاموش است. که با فعال کردن ANC به ۲۱ ساعت هنوز مناسب کاهش می یابد. آنها دارای بلوتوث ۵.۲ و طراحی بزرگ‌تر و نوک‌دار هستند و مانند قبل، کیس شارژ جمع و جور آشنا با USB-C در پشت وجود دارد. آنها با SmartThings Find سازگار هستند و دارای حالت محیطی، تعویض خودکار دستگاه و دستیار دیجیتال Bixby سامسونگ هستند.

قیمت Samsung Galaxy Buds FE هنوز اعلام نشده است - یا به طور تصادفی منتشر شده است - اما شایعات قبلی از ۹۹ دلار در ایالات متحده خبر می دادند که احتمالاً ۹۹ پوند در بریتانیا خواهد بود.

Samsung Galaxy S23 FE و Samsung Galaxy Tab S9 FE: تا کنون چه می دانیم؟

علاوه بر عکس‌های فاش شده، سامسونگ همچنین تصاویری از گوشی آینده سامسونگ گلکسی S23 FE منتشر کرد - اولین گوشی FE از زمان گلکسی S21 FE. آنها مجموعه دوربین عقب را با سه لنز که به صورت عمودی مرتب شده اند و تیتر "The New Epic" را نشان می دهند. به نظر می رسد که این شایعات قبلی مبنی بر ارتقای دوربین S23 FE در سال جاری را تأیید می کند.

بر اساس شایعات، SE دارای ۶.۴ اینچی Dynamic AMOLED با فول اچ دی پلاس، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و HDR10+ خواهد بود. دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری گزارش شده است.

گمان می رود سامسونگ گلکسی اس ۲۳ FE دارای تراشه های اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ از سری گلکسی اس ۲۲ سال گذشته باشد، اگرچه بنچمارک های فاش شده نشان می دهد که سامسونگ آن را برای ارائه عملکرد بهتر نسبت به قبل بهینه کرده است.

Galaxy Tab S9 FE در جای دیگری نیز فاش شده است: در پایگاه داده کنسول Google Play در کنار برادر مقرون به صرفه خود، Galaxy Tab A9 ظاهر شده است. در کنار رندرهای تبلت جدید، برخی مشخصات نیز وجود دارد: به نظر می رسد دارای صفحه نمایش ۱۴۴۰ x 2304 پیکسل، تراشه Exynos 1380 و ۶ گیگابایت رم باشد. همانطور که انتظار می رفت، اندروید ۱۳ را اجرا می کند.

ما نمی دانیم این دستگاه ها واقعاً چه زمانی عرضه می شوند، اما یکی از تصاویر فاش شده از Galaxy S23 FE تاریخ ۴ اکتبر را نشان می دهد که به نظر می رسد یک تاریخ محتمل برای عرضه محصول پاییزی باشد: بسیار دیرتر و شما آن را ترک می کنید. به طرز خطرناکی دیر برای فصل تعطیلات و با توجه به این واقعیت که سامسونگ در حال دست انداختن است در حالی که عمدا یا تصادفی صفحات کامل محصول را فاش می کند، واضح است که دستگاه های Fan Edition آماده عرضه هستند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است