متن خبر

یکی دیگر از فروشنده‌های ذخیره‌سازی می‌خواهد یک SSD با ظرفیت 30.72 ترابایت را در سال 2024 راه‌اندازی کند و ارزش دیدن آن را دارد – Phison از Pescari X200 در برنامه‌ای برای رقابت با مشتریان مرکز داده خود رونمایی کرد.

یکی دیگر از فروشنده‌های ذخیره‌سازی می‌خواهد یک SSD با ظرفیت 30.72 ترابایت را در سال 2024 راه‌اندازی کند و ارزش دیدن آن را دارد – Phison از Pescari X200 در برنامه‌ای برای رقابت با مشتریان مرکز داده خود رونمایی کرد.

شناسهٔ خبر: 474549 -




SSD های سری X200 پاسکاری
(اعتبار تصویر: Phison)

فیسون برند جدید پاسکاری SSD خود را معرفی کرده است که برنامه های کاربردی سازمانی و مراکز داده را هدف قرار می دهد.

این شرکت او میگوید که این حرکت، به‌طور قابل پیش‌بینی کافی، پاسخی به رشد تصاعدی فناوری‌های هوش مصنوعی و افزایش تقاضا برای راه‌حل‌های ذخیره‌سازی با کارایی بالا است که قادر به مدیریت مجموعه‌های داده گسترده و بارهای کاری فشرده هستند.

نام تجاری پاسکاری با عرضه سری X200، اولین SSDهای PCIe Gen5 Enterprise فیسون، رونمایی شد. این شرکت او میگوید که اینها برای برآورده کردن الزامات عملکرد اوج، نیازهای ذخیره‌سازی بسیار زیاد و الزامات سیستم‌افزار پیشرفته طراحی شده‌اند.

رقابت با مشتریان خود

معرفی برند پاسکاری همچنین به منظور گسترش دامنه بازار Phison و افزایش دسترسی به راه حل های SSD سازمانی آن در کانال های صنعتی و تجاری است. طیف کامل SSD پاسکاری شامل سری های Performance X، سری AI، Data Center سری D، SATA S-Series و Boot Drive B-Series خواهد بود.

سری‌های SSD پاسکاری X200 فیسون با معماری CPU CoXProcessor، به‌طور خاص برای هوش مصنوعی محاسباتی با عملکرد بالا (HPC)، مقیاس‌های بزرگ و مراکز داده طراحی شده‌اند. آنها PCIe Gen5x4 Dual/Single Port، ظرفیت های متغیر از 1.6 ترابایت تا 30.72 ترابایت، سرعت خواندن و نوشتن متوالی چشمگیر به ترتیب 14.8 گیگابایت بر ثانیه و 8.7 گیگابایت بر ثانیه و اقدامات امنیتی قوی را ارائه می دهند.

همانطور که ServeTheHome اشاره می کند، در حالی که ساخت SSD های خود شاید یک حرکت اجتناب ناپذیر باشد، "در عین حال، این امر باعث ایجاد هرج و مرج می شود. Phison در حال حاضر با برخی از مشتریان خود رقابت می کند. به ناچار این باعث ایجاد مشکلاتی در روابط می شود. جالب است که ببینیم چگونه این بازار را در سه ماهه آینده شکل می دهد. با این حال، برای Phison، هزینه BOM برای یک SSD مرکز داده مدرن تحت سلطه محتوای NAND است. در نتیجه، فروش یک SSD کامل (که این شرکت سال‌ها به‌عنوان یک مدل OEM/ODM انجام داده است) درآمد بسیار بیشتری به ازای هر SSD نسبت به فروش فقط کنترلر ایجاد می‌کند.

KS Pua، مدیرعامل Phison گفت: «معرفی برند Pascari نقطه عطفی برای Phison است زیرا ما همچنان به نوآوری و رهبری در فناوری NAND Flash ادامه می دهیم. تعهد ما فراتر از محصولات است. با پاسکاری و خدمات طراحی IMAGIN+ خود، ما سازمان‌ها را قادر می‌سازیم تا معماری‌های ذخیره‌سازی فلش را سفارشی بسازند که دقیقاً مطابق با خواسته‌های عملکردشان باشد و از رشد سریع کسب‌وکار و ایجاد ارزش بیشتر اطمینان حاصل کنند.

بیشتر از TechRadar Pro

Wayne Williams یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است