متن خبر

گزارش دیگری به تاریخ عرضه Galaxy Ring، Z Fold 6 و Z Flip 6 اشاره می کند

گزارش دیگری به تاریخ عرضه Galaxy Ring، Z Fold 6 و Z Flip 6 اشاره می کند

شناسهٔ خبر: 474610 -




Samsung Galaxy Unpacked 2024 ورودی در لندن
یکی دیگر از رویدادهای Unpacked سامسونگ در راه است (اعتبار تصویر: آینده / الکس واکر تاد)

انتظار داریم که سامسونگ در آینده‌ای نزدیک مجموعه‌ای از دستگاه‌های جدید را عرضه کند، و درز قبلی نشان می‌داد که 10 جولای روز رونمایی بزرگ خواهد بود . در حال حاضر گزارش دوم همان تاریخ را در تقویم ذکر کرده است.

این گزارش از Chosun Daily در کره (از طریق Android Authority ) تهیه شده است، و این احتمال را بیشتر می کند که نمایشگاه بزرگ بعدی سامسونگ Unpacked واقعاً در روز چهارشنبه، 10 ژوئیه برگزار شود – هرچند هنوز هیچ چیز رسمی نیست.

این گزارش همچنین دستگاه هایی را که به احتمال زیاد در نمایشگاه می بینیم را از کار می اندازد. در حالی که حلقه گلکسی سامسونگ قبلاً معرفی شده است، 10 جولای باید روزی باشد که جزئیاتی مانند قیمت و تاریخ فروش را دریافت کنیم.

سپس سامسونگ گلکسی زد فولد 6 و سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 را نیز خواهیم داشت – اگرچه در مورد نسخه‌های مقرون به صرفه‌تر FE، نسخه‌های Ultra گران‌تر و حتی ظاهر شدن نسخه‌های باریک این تاشوها نیز صحبت‌های زیادی شده است.

حتی ابزارهای بیشتر

Samsung Galaxy Buds 2 Pro

جانشینان گلکسی بادز 2 پرو شایعه شده است (اعتبار تصویر: سامسونگ)

هنوز کارمان تمام نشده است: همان 10 ژوئیه می تواند روزی باشد که شاهد رونمایی از گوشی های سامسونگ گلکسی بادز 3 و سامسونگ گلکسی بادز 3 پرو هستیم که مدت ها شایعه شده بود، هدفون های بی سیم جدید برای جایگزینی مدل های فعلی در طیف سامسونگ. .

این همه چیز نیست، زیرا سامسونگ گلکسی واچ 7 نیز قرار است ظاهر شود. در حال حاضر مشخص نیست که چند مدل ساعت هوشمند خواهیم داشت، زیرا صحبت از یک مدل Ultra رده بالا و یک نسخه ارزانتر FE نیز شده است.

اگر سامسونگ هنوز در این رویداد جا داشته باشد، این احتمال وجود دارد که بتوانیم سری تبلت‌های Samsung Galaxy Tab S10 را نیز ببینیم، اما این احتمال کمتر است – و ما شایعات کمتری در مورد عرضه قریب‌الوقوع تبلت‌ها شنیده‌ایم.

البته ما هر زمان که این رویداد اتفاق بیفتد، همه اخبار را پوشش خواهیم داد. آخرین Samsung Unpacked، در 17 ژانویه ، چند هفته قبل معرفی شد، پس ممکن است در پایان ژوئن چیزی رسمی بشنویم.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است