متن خبر

فروش روز یادبود در تلویزیون های OLED قیمت ها را کاهش می دهد و من 7 بهترین پیشنهاد را پیدا کردم

فروش روز یادبود در تلویزیون های OLED قیمت ها را کاهش می دهد و من 7 بهترین پیشنهاد را پیدا کردم

شناسهٔ خبر: 474466 -




تصویر خلاصه خرید تلویزیون OLED با Samsung S90C و LG C3
(اعتبار تصویر: آینده)

فروش روز یادبود امسال به راه افتاده است و اگر به دنبال ارتقای صفحه نمایش فعلی خود هستید، این آخر هفته فرصتی فوق العاده برای انجام این کار است، به لطف صرفه جویی عظیم در تلویزیون های OLED با بهترین رتبه. فروش روز یادبود از Best Buy، Amazon، Samsung، و Walmart قیمت‌های کم سابقه‌ای را در تلویزیون‌های OLED سامسونگ، ال‌جی، و سونی ارائه می‌کند و من ۷ تخفیف برتر را در زیر جمع‌آوری می‌کنم.

تلویزیون های OLED با ارائه کنتراست عمیق و رنگ های روشن و درخشان، کیفیت تصویر فوق العاده ای را ارائه می دهند. با این فناوری ممتاز، برچسب قیمت ممتازی ارائه می‌شود، به همین دلیل است که پیدا کردن یک نمایشگر تخفیف در فروش تلویزیون روز یادبود بسیار مهم است. ما تا 1000 دلار را در تلویزیون‌های OLED مدل قدیمی‌تر و همچنین تخفیف‌هایی برای اولین بار برای نمایشگرهای 2024 مشاهده کرده‌ایم. برخی از نکات برجسته عبارتند از: ال‌جی 65 اینچی C3 OLED با امتیاز بالا در فروش با قیمت فوق‌العاده 1499.99 دلار ، تلویزیون با بهترین رتبه ما، تلویزیون 65 اینچی S90C سامسونگ، کاهش به 1599.99 دلار و 55 اینچ A75L سونی در فروش با قیمت 19،9 دلار .

در زیر، پیوندهایی به بهترین فروش تلویزیون‌های OLED روز یادبود و پس از آن 7 پیشنهاد برتر را خواهید دید. به خاطر داشته باشید که بیشتر فروش‌های روز یادبود در نیمه‌شب منقضی می‌شوند و ممکن است تا رویداد فروش تعطیلات بعدی شاهد چنین تخفیف‌هایی نباشید.

بهترین فروش تلویزیون OLED روز یادبود

7 بهترین پیشنهادات تلویزیون OLED روز یادبود

خرید بیشتر فروش روز یادبود

مکنزی فریزیر ویرایشگر معاملات در ایالات متحده برای TechRadar در Future plc است. او در سه سال گذشته مشاوره معاملاتی را برای Future به اشتراک می گذارد و دوست دارد محصولاتی را که مصرف کننده می خواهد با بهترین قیمت ممکن پیدا کند. او هشت سال تجربه کار در فضای تجارت الکترونیکی دارد و دوست دارد برای نوزاد پسرش مادر شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است