متن خبر

یوتیوب به Apple Vision Pro وارد شده است، اگرچه به لطف گوگل نیست

یوتیوب به Apple Vision Pro وارد شده است، اگرچه به لطف گوگل نیست

شناسهٔ خبر: 447769 -




Juno برای برنامه YouTube
یک برنامه اختصاصی YouTube برای Vision Pro (اعتبار تصویر: Juno برای YouTube)

این هفته در مورد تعداد اپلیکیشن‌های موجود در Apple Vision Pro صحبت‌های زیادی وجود داشت و به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان شخص ثالث چالش پر کردن شکاف‌های قابل توجه در انتخاب برنامه را انجام می‌دهند.

به گفته MacRumors ، توسعه دهنده Christian Selig یک برنامه اختصاصی YouTube برای Vision Pro به نام Juno for YouTube منتشر کرد . قابل ذکر است، این تنها مشتری YouTube در هدست است، زیرا گوگل یک برنامه رسمی منتشر نکرده است.

این برنامه با قیمت 4.99 دلار دارای تعدادی ویژگی مفید است، از جمله گزینه هایی برای تغییر اندازه و تغییر مکان پنجره پخش، و همچنین کم نور کردن ناحیه اطراف ویدیو برای احساس سینمای مجازی در واقعیت ترکیبی.

همانطور که می دانیم ، گوگل به طور خاص اعلام کرده است که در حال حاضر برنامه ای برای توسعه یک برنامه YouTube برای Vision Pro ندارد. در حال حاضر، تنها راه رسمی برای دسترسی به YouTube در هدست اپل ، بارگذاری آن از طریق Safari است.

ممکن است یک برنامه برای آن وجود داشته باشد

Juno برای برنامه YouTube

این تجربه بهتر از وب سایت YouTube است (اعتبار تصویر: Juno برای YouTube)

نگرانی های اولیه در مورد در دسترس بودن برنامه در Vision Pro تا حدودی با فروش دستگاه کاهش یافت، با اخباری مبنی بر اینکه بیش از 600 برنامه به زودی در راه است (اگرچه انتخاب فعلی بسیار کوچکتر است).

قبلاً دیده‌ایم که Adobe با برنامه هوش مصنوعی Firefly خود به واقعیت ترکیبی جهش کرده است. می‌توانید از آن برای ایجاد تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی، از هر پیام متنی استفاده کنید - با نتایج نهایی در مقابل چشمان شما.

با این حال، موارد قابل توجهی وجود دارد، از جمله Netflix و Spotify، و همچنین گوگل. در حالی که YouTube به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا حدی به کارهای داخلی خود دسترسی داشته باشند، این مورد در مورد Netflix یا Spotify صدق نمی کند، پس برای آنها انتظار مشتری های شخص ثالث را نداشته باشید.

واضح است که تعداد محدودی از افرادی که واقعاً Apple Vision Pro دارند، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار را در مورد پشتیبانی یا عدم پشتیبانی از سخت‌افزار دو بار فکر می‌کنند – اما بر اساس زمان ما با این هدست ، احتمالاً خیلی سریع محبوب‌تر می‌شود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است