متن خبر

کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth دوست دارد بازی بازسازی Final Fantasy 10 را بازی کند.

کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth دوست دارد بازی بازسازی Final Fantasy 10 را بازی کند.

شناسهٔ خبر: 453955 -




آئورون روی طاقچه ای در زانارکند ایستاده است
(اعتبار تصویر: Square Enix)

در مصاحبه ای با Kinda Funny Games ، نائوکی هاماگوچی، کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth ، درباره دیگر عناوین Final Fantasy که دوست دارد شاهد بازسازی آن ها باشد صحبت کرد.

هاماگوچی در پاسخ به سوالی در مورد بازسازی احتمالی Final Fantasy 10 گفت: "من دوست دارم آن را بازی کنم." او همچنین بيان کرد که بازیکنان یک بازسازی Final Fantasy 6 را "بسیار" پیشنهاد می کنند، اگرچه "این یک پیشرفت چالش برانگیز خواهد بود."

در حالی که هیچ اعلام رسمی در مورد بازسازی Final Fantasy 10 اعلام نشده است، موفقیت حیاتی این بازی نقش آفرینی (RPG) که با امتیاز قابل توجه 92 در متاکریتیک برجسته شده است، و همچنین ناامیدی پیرامون گرافیک مبهم ریمستر HD برجسته شده است. نشان می دهد که تقاضا برای چنین پروژه ای وجود خواهد داشت.

با توجه به تأثیر فاینال فانتزی 6 بر داستان سرایی گروه مدرن، به نظر تصادفی نیست که هیجان زیادی در مورد بازسازی احتمالی این کلاسیک نیز وجود دارد. متأسفانه، طبق گفته یوشینوری کیتاسه، تهیه کننده Final Fantasy 7 Rebirth ، Square Enix هنوز تایید نکرده است که نسخه بازسازی شده Final Fantasy 6 در حال تولید است، واقعیتی که او را از بین می برد ( از طریق Nintendo Life ).

مصاحبه با هاماگوچی همچنین به کار او برای سه گانه فاینال فانتزی 13 اشاره کرد، جایی که او به عنوان برنامه نویس در هر سه عنوان حضور داشت. "این یک تجربه بسیار رضایت بخش برای من بود، زیرا من واقعاً توانستم انواع مختلفی از نقش های [توسعه دهنده] را انجام دهم [...] توانستم درک بیشتری از گردش کار به دست بیاورم."

هاماگوچی ادامه داد: «این واقعاً به من کمک کرد که وارد Rebirth شوم، زیرا اکنون توانستم دیدگاه گسترده‌تری [در مورد] جدول زمانی کلی داشته باشم، به چه مقدار زمان نیاز داریم، چه تعداد نفر برای ایجاد این بخش‌های مختلف [از آن] نیاز داریم. بازی]."

Final Fantasy 7 Rebirth واقعاً ما را در اینجا در TechRadar Gaming تحت تأثیر قرار داد. در تحلیل خود از RPG، عنوان چهار و نیم ستاره از پنج را اعطا کردم و "اعتماد به نفس" و "طراحی روایی استثنایی" آن را ستودم. در حالی که تفاوت‌ها با داستان اصلی ممکن است ناب‌پسندان را ناراحت کند، Rebirth یک ماجراجویی جذاب و خوب را ارائه می‌کند که برای طرفدارانی که کمی از مجوز هنری اهمیتی نمی‌دهند لذت بخش خواهد بود.

برای بازی‌های مجاور Final Fantasy، فهرست بهترین بازی‌های RPG و بهترین JRPG را تحلیل کنید .

کارمند نویسنده

Cat Bussell یکی از کارکنان نویسندگی در TechRadar Gaming است. گربه که از مناره های کج لندن می آید، نویسنده و روزنامه نگاری با تجربه است. همانطور که در Wargamer.com ، TheGamer.com ، و Superjumpmagazine.com دیده می شود، Cat اینجاست تا از تمام گوشه و کنار دنیای بازی های ویدیویی پوششی برای شما فراهم کند. گربه به خاطر عشقش به روایت‌های غنی شناخته شده است. هم داستان محور و هم نوظهور.

قبل از مهاجرت به مراتع سبز روزنامه نگاری بازی، گربه به عنوان مشاور سیاسی و دانشگاهی کار می کرد. او سه مدرک دارد و در دانشگاه کمبریج، دانشگاه کالج لندن و دانشگاه کوئین مری لندن تحصیل و کار کرده است. او همچنین متصدی گالری هنری، بستنی‌ساز و میکس‌شناس کوکتل بوده است. این دوره کوتاه در سبک زندگی NPC به طور منحصر به فردی او را واجد شرایط می کند که فقط شادترین بازی های ویدیویی را برای لذت خواندن شما انتخاب کند.

گربه در دوران اوج بازی World of Warcraft قبل از تسلیم شدن به عشق خود به JRPG و قرار گرفتن در Final Fantasy XIV، دندان های خود را بر روی MMO ها کوتاه کرد. وقتی او این کار را انجام نمی دهد، ممکن است متوجه شوید که او یک یا دو RPG رومیزی را اجرا می کند، شاید حتی به طور داوطلبانه.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است