متن خبر

چرا یکی از بنیانگذاران فکر می کند که Apple Vision Pro آن را می سازد

چرا یکی از بنیانگذاران فکر می کند که Apple Vision Pro آن را می سازد

شناسهٔ خبر: 447349 -




از اینجا یا هر جا که پادکست های خود را دریافت می کنید گوش دهید.

سلام، و به Equity، پادکست در مورد کسب و کار استارت آپ ها، خوش آمدید، جایی که اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

این برنامه مصاحبه ما است، جایی که با افراد جالب و آگاه می نشینیم و عمیقاً به آنچه که آنها می سازند، طراحی می کنند یا در مورد آن فکر می کنند غواصی می کنیم.

امروز، انشو شارما را دوباره در پادکست داریم. آخرین بار، مدیر عامل Skyflow با ما در مورد نرخ بهره و چرخه های تجاری صحبت کرد. این بار می‌خواستیم با او درباره نظریه‌ای صحبت کنیم که اخیراً برای TechCrunch نوشته است: معضل مبتکر.

یا شاید، یک راه حل جزئی برای آن معضل. اصل ماجرا این است که به جای استفاده از محصولات کم‌هزینه برای مقابله با شرکت‌های فعلی، ممکن است بخواهید از بالاترین سطح بازار شروع کنید. این امر امروز با هدست اپل ویژن پرو که بسیار گران قیمت است و در حال ورود به دسته ای پر از سرمایه گذاری های کلان و بازدهی گاه به گاه است، صادق است.

Equity فردا با میزگرد اخبار عادی ما بازخواهد گشت، پس به زودی با شما گپ خواهیم زد!

برای رونوشت قسمت ها و موارد دیگر، به وب سایت Simplecast Equity بروید.

ارزش سهام هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت 7 صبح PT کاهش می یابد، پس در پادکست های اپل، ابری، اسپاتیفای و همه پخش ها مشترک ما شوید. TechCrunch همچنین یک نمایش عالی در مورد کریپتو دارد، نمایشی که با بنیانگذاران و موارد دیگر مصاحبه می کند!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است