متن خبر

چرا هر استارت آپی می خواهد به شما در دریافت حقوق کمک کند؟

چرا هر استارت آپی می خواهد به شما در دریافت حقوق کمک کند؟

شناسهٔ خبر: 457063 -




به TechCrunch Fintech (که قبلا The Interchange) خوش آمدید! این هفته، ما به تحلیل فضای داغ جهانی حقوق و دستمزد، نتایج مالی نئوبانک دیو و افزایش سهام مرتبط، و موارد دیگر می‌پردازیم!

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و اصلی ترین داستان‌های فین‌تک TechCrunch که هر یکشنبه ساعت ۷:۳۰ صبح به وقت PT به صندوق ورودی‌تان تحویل داده می‌شود، در اینجا مشترک شوید .

داستان بزرگ

تنها در این هفته، سه معامله جالب در فضای حقوق و دستمزد جهانی را پوشش دادیم. برای شروع، Deel اعلام کرد که در بزرگترین خرید خود تا به امروز، شرکت حقوق و دستمزد مستقر در آفریقا و نرم افزار و خدمات منابع انسانی PaySpace را خریداری می کند. همچنین بيان کرد که از 500 میلیون دلار درآمد تکرارشونده سالانه (ARR) عبور کرده است. سپس در مورد Remofirst نوشتم، استارت‌آپی که می‌خواهد با امثال دیل و ریپلینگ نیز مقابله کند و ۲۵ میلیون دلار بودجه سری A را تضمین کند. همچنین، Tage در مورد اینکه چگونه RemotePass مستقر در امارات اعلام کرد که 5.5 میلیون دلار بودجه سری A به رهبری 212 VC مستقر در استانبول را جمع آوری کرده است، نوشت. شکی نیست که این فضا گرم، گرم، گرم است.

به الکس ویلهلم گوش دهید و من بیشتر در مورد آن در Equity صحبت می کنم:

تحلیل هفته

ما در حال تحلیل فین تک دیگری هستیم که نتایج مالی مثبتی را ثبت می کند. Neobank Dave از طریق ایمیل به ما بيان کرد که برای اولین بار به عنوان یک شرکت سهامی عام به سوددهی دست یافته است، EBITDA تعدیل شده 10 میلیون دلار در سه ماهه چهارم و درآمد خالص GAAP 200000 دلار. این شرکت همچنین نسبت به سال مالی 2023 پیشی گرفت و با افزایش قابل توجهی از ارائه ExtraCash خود، 26 درصد افزایش درآمد عملیاتی غیر GAAP را گزارش کرد. سهام آن در اخبار به شدت افزایش یافت - هفته افتتاحیه را در 4 مارس با 22.46 دلار آغاز کرد، در 7 مارس به بالاترین قیمت 52 هفته اخیر یعنی 43.99 دلار رسید و در 8 مارس در 36 دلار بسته شد.

دلار و سنت

استارت‌آپ پرداخت دو ساله کلمبیایی Yuno با سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیون دلاری سری A توسط سرمایه‌گذارانی مانند DST Global Partners، Tiger و a16z به ارزش ۱۵۰ میلیون دلاری رسیده است.

بانک رقیب مونزو مستقر در لندن، یک دور سرمایه گذاری در مرحله آخر به مبلغ 430 میلیون دلار با ارزش گذاری 5 میلیارد دلاری پس از پول جمع آوری کرد.

استارت‌آپ بانکداری تجاری مستقر در پاریس، کونتو، از بخش نامعلومی از ذخیره نقدی خود برای خرید Regate، یک پلتفرم حسابداری و اتوماسیون مالی استفاده می‌کند.

Harness Wealth به فضای مشاوره مالیاتی گسترش یافته و مبلغ 17 میلیون دلاری را برای دور سری A خود جمع آوری کرده است.

صندوق آرتمیس ، که بر روی بنیان‌گذاران کم‌نمایش در فین‌تک، تجارت و مراقبت سرمایه‌گذاری می‌کند، دومین صندوق خود را با 36 میلیون دلار تعهد سرمایه بسته است.

دیگه چی مینویسیم

به‌روزرسانی iOS 17.4 اپل در اصل در مورد تطبیق iOS با مقررات قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا است. اما این شرکت همچنین یک API جدید به نام FinanceKit منتشر کرد که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا تراکنش ها را واکشی کنند و اطلاعات را از Apple Card، Apple Cash و Savings with Apple دریافت کنند.

جورجینا مرهوم می‌خواهد وضعیت موجود را با SOLO ، یک موتور جمع‌آوری و گزارش‌دهی داده‌های شخص اول که منابع داده‌ای با مجوز کاربر، از جمله تراکنش‌های مالی، سوابق آنلاین و ردپای دیجیتالی را ادغام می‌کند، از بین ببرد تا داستان کامل‌تری درباره رفتار مالی افراد بیان کند.

پی پال اعلام کرد که از طریق برنامه های Venmo و Zettle در ایالات متحده، «Tap to Pay» را برای بازرگانان دارای آیفون راه اندازی می کند.

عناوین با علاقه بالا

Capstack Technologies سرمایه گذاری استراتژیک را از Citi Ventures دریافت می کند (TC Capstack در اینجا تحت پوشش قرار می گیرد.)

آرگیل 30 میلیون دلار برای افزایش درآمد خودکار و تأیید اشتغال جمع آوری می کند

Synctera 18.6 میلیون دلار بودجه سری A-1 جمع آوری می کند (TC در اینجا سری A Synctera را پوشش می دهد.)

آخرین عقب‌نشینی فین‌تک: یک رقیب ۲ میلیارد دلاری Western Union خدمات ایالات متحده را تعلیق می‌کند

Treasury Prime نیمی از کارکنان خود را اخراج کرده است (TechCrunch افزایش 40 میلیون دلاری خود را در فوریه 2023 پوشش داد.)

فین‌تک برزیلی CloudWalk درآمد 320.5 میلیون دلاری را اعلام کرد و برنامه‌ای برای توسعه ایالات متحده دارد.

پس از چندین مشکل گزارش شده، TomoCredit با TomoScore به B2B تبدیل می شود

آیا می خواهید با یک نکته ارتباط برقرار کنید؟ به من ایمیل بزنید maryann@techcrunch.com یا برای من پیامی در سیگنال به شماره 408.204.3036 ارسال کنید. همچنین می‌توانید یک یادداشت برای کل خدمه TechCrunch در tips@techcrunch.com ارسال کنید. برای ارتباطات ایمن تر ، اینجا را کلیک کنید تا با ما تماس بگیرید ، که شامل SecureDrop ( دستورالعمل در اینجا ) و پیوندهایی به برنامه های پیام رسانی رمزگذاری شده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است