متن خبر

پس از انتشار بازی، انتظار DLC Final Fantasy 7 Rebirth را نداشته باشید

پس از انتشار بازی، انتظار DLC Final Fantasy 7 Rebirth را نداشته باشید

شناسهٔ خبر: 437437 -




تتسویا نومورا، مدیر خلاق سری Final Fantasy 7 تایید کرده است که Final Fantasy 7 Rebirth هیچ DLC دریافت نخواهد کرد.

در گفت‌وگوی اخیر با شبکه اسپانیایی Vandal (از طریق GamesRadar) از Nomura در مورد احتمال ورود هر نوع DLC پس از عرضه Final Fantasy 7 Rebirth در سال آینده سؤال شد. در این مورد، Nomura به سادگی بیان کرد که اسکوئر انیکس هیچ برنامه ای برای این قسط ندارد.

Final Fantasy 7 Remake در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و پس از آن نسخه بهبودیافته بصری Final Fantasy VII Remake: Intergrade در سال ۲۰۲۱ برای PC و PS5 منتشر شد که همچنین دارای DLC در قالب Episode INTERmission بود. این داستان یوفی و ​​سونون را نشان می‌دهد که منجر به رویدادهای Remake و همزمان با آن شدند.

جای تعجب است که Square Enix هیچ فرمی از DLC را برای تولد مجدد در نظر نمی گیرد، نه تنها با توجه به محبوبیت قسمت INTERmission ، بلکه به این دلیل که DLC قادر به تحلیل داستان Yuffie بود، کسی که در Rebirth قابل پخش خواهد بود.

اخیراً تأیید شد که وینسنت ولنتاین، که برای طرفداران بازی اصلی ۱۹۹۷ شناخته شده است، در اولین بازی خود در Rebirth قابل بازی نخواهد بود. این تئوری مطرح شد که شاید توسعه‌دهنده خودداری کند و داستان وینسنت را در یک DLC آینده ارائه کند، اما به نظر می‌رسد آخرین نظرات Nomura این ایده را رد کرده است.

با این حال، ممکن است Nomura از افشای هر گونه اعلامیه احتمالی اجتناب کند، به خصوص وقتی فکر می کنید که Episode INTERmission تا پس از عرضه Remake تایید نشده است. باید منتظر ماند و دید، اما در حال حاضر، هیچ تایید رسمی وجود ندارد.

Final Fantasy 7 Rebirth قرار است در تاریخ ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ برای PS5 عرضه شود و دقیقاً از همان جایی که بازی قبلی متوقف شد، ادامه خواهد یافت. بازیکنان بازگشته می توانند انتظار "نزدیک به ۱۰۰ ساعت ماجراجویی" را در کنار دنیای باز جدید برای کاوش در Cloud، Tifa، Aerith، Barret، Red XIII و Yuffie داشته باشند. شما همچنین می توانید در طول سکانس های فلاش بک به عنوان Sephiroth بازی کنید. که خوبه

در حالی که منتظر هستید به دنبال چیز جدیدی برای بازی هستید؟ می‌توانید فهرست ما از بهترین بازی‌های RPG و همچنین بهترین بازی‌های PS5 را که می‌توانید در سال ۲۰۲۳ بازی کنید، بررسی کنید .

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است