متن خبر

پادکست: اجرای بزرگترین کانال برنامه نویسی در YouTube با Beau Carnes از freeCodeCamp

پادکست: اجرای بزرگترین کانال برنامه نویسی در YouTube با Beau Carnes از freeCodeCamp

شناسهٔ خبر: 445685 -




Beau Carnes کانال YouTube Community freeCodeCamp را در 5 سال گذشته اجرا کرده است و تعداد مشترکین آن از 75000 به 9 میلیون رسیده است.

بو به عنوان معلم آموزش ویژه در دبیرستانی در میشیگان شروع به کار کرد. او قبل از کار به عنوان مهندس نرم افزار به خودش یاد داد که چگونه کدنویسی کند. او از آن زمان تاکنون ده ها آموزش برنامه نویسی را آموزش داده است و به مدیریت بیش از 1000 دوره برای کانال YouTube انجمن freeCodeCamp کمک کرده است.

در طول مکالمه ما، بو چالش هایی را که در دوران انتقال شغلی خود به عنوان پدر 3 فرزند با آن روبرو بود را به اشتراک می گذارد. او در مورد اینکه چگونه مدرک دوم خود را در توسعه نرم افزار در تنها 6 ماه به پایان رساند، صحبت می کند. و حتی از عشقش به راه رفتن با رکاب می گوید.

برای اولین بار، این مصاحبه را به عنوان پادکست ویدیویی YouTube نیز منتشر کردم:

و البته، می توانید به پادکست freeCodeCamp در پادکست های اپل، اسپاتیفای یا برنامه پادکست مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین می توانید پادکست زیر را مستقیماً در مرورگر خود گوش دهید:

حتما پادکست freeCodeCamp را در برنامه پادکست مورد علاقه خود دنبال کنید. و این پادکست را با یک دوست به اشتراک بگذارید. بیایید افراد بیشتری را ترغیب کنیم تا کدنویسی را یاد بگیرند و در فناوری برای خود شغلی ایجاد کنند.

نمایش یادداشت ها:

راهنمای سبک دوره YouTube Beau: https://www.freecodecamp.org/news/how-to-create-a-great-technical-course/

چگونه در طول یک سال، در حین کار و بزرگ کردن دو فرزند، مدرک دوم گرفتم و 5 گواهینامه توسعه دهنده به دست آوردم https://www.freecodecamp.org/news/how-i-got-a-second-degree-and-earned- 5-گواهینامه-برنامه-نویس-فقط-یک-سال-هنگام-کار-و-2b902ee291ab/

وب سایت شخصی Beau: http://carnes.cc/

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است