متن خبر

ویندوز 11 بالاخره می‌تواند مدیریت رنگ را آسان‌تر کند و این خبر خوبی برای هنرمندان و گیمرها است

ویندوز 11 بالاخره می‌تواند مدیریت رنگ را آسان‌تر کند و این خبر خوبی برای هنرمندان و گیمرها است

شناسهٔ خبر: 450027 -




تصویر زمینه ویندوز 11
(اعتبار تصویر: محمد لاگیدی از طریق Shutterstock)

مایکروسافت ممکن است در حال برنامه‌ریزی برای انتشار یک پنل مدیریت رنگ جدید باشد که انتخاب نمایه رنگ مناسب برای رایانه شخصی شما را بسیار آسان‌تر می‌کند. تنظیمات رنگ عالی باعث می‌شود بازی‌ها با وضوح بیشتری از صفحه نمایش بیرون بیایند، و اگر هنرمند یا عکاس دیجیتالی هستید، نمایه رنگ مناسب می‌تواند شاهکار بعدی شما را بسازد یا شکسته شود.

به گفته VideoCardz ، این تغییر در آخرین نسخه Insider Preview Build 26052 برنامه Windows Insider مشاهده شد. این انجمنی از علاقه مندان و توسعه دهندگان ویندوز است که زودتر به ویژگی ها و ارتقاهای جدید بالقوه دسترسی پیدا می کنند و قبل از اینکه ویژگی ها در ویندوز معمولی در دسترس قرار گیرند، بازخورد می دهند. 11 کاربر.

پنل مدیریت رنگ جدید که در این بیلد به نمایش گذاشته شده است به زیبایی مدرن ویندوز 11 به روز شده است و به منوی تنظیمات اصلی منتقل شده است، با گزینه هایی با قابلیت پیمایش آسان و طرح بندی ساده تر. منوی قدیمی مدیریت رنگ، که باید از طریق کنترل پنل ویندوز قابل دسترسی بود، به طور موثر در بیلد 26052 حذف شده است.

با ساخت ویندوز Insiders امروزی برای Canary و Dev (Build 26052)، کاربران می توانند صفحه تنظیمات مدیریت رنگ جدید را که در زیر تنظیمات > سیستم > نمایش > مدیریت رنگ قرار دارد، مشاهده کنند. این صفحه جدید به کاربران اجازه می دهد تا پروفایل های رنگی را اضافه/حذف کنند، پیش فرض ها را تنظیم کنند و موارد دیگر! pic.twitter.com/T05KvasqfO 8 فوریه 2024

کنترل بهتر، امیدوارم ...

اکثر افرادی که فقط از رایانه شخصی خود برای کارهای اداری یا پروژه های مدرسه استفاده می کنند، ممکن است هرگز به این بخش از منوی تنظیمات مراجعه نکنند، اما این می تواند خبر خوبی برای عکاسان، هنرمندان دیجیتال، ویرایشگرهای ویدیو، و گیمرهایی باشد که به بهترین استفاده از آنها متکی هستند. مانیتورها

از مقایسه اسکرین شات کنار هم در توییت بالا (با عرض پوزش، 'X post')، می توانید برخی از ویژگی های جدید را نیز مشاهده کنید: گزینه ای برای کالیبره کردن رنگ مانیتور برای پروفایل های خاص و فعال کردن تعادل رنگ خودکار برای برنامه های ویندوز سازگار . اگر نمی‌خواهید به صورت دستی رنگ‌ها را کالیبره کنید، می‌توانید بهترین گزینه را از پروفایل‌های موجود انتخاب کنید یا پروفایل خود را ایجاد کنید تا دقیق‌ترین رنگ‌ها را دریافت کنید.

در حالی که ما در مورد این تغییر هیجان زده هستیم، باید در نظر داشته باشیم که برخی از ویژگی هایی که در کانال Dev قرار داده می شوند همیشه در معرض دید عموم قرار نمی گیرند، پس این احتمال وجود دارد که هرگز شاهد دسترسی عمومی آن نباشیم. ساختن. با این حال امیدواریم به زودی شاهد عرضه آن به ویندوز 11 باشیم، زیرا این روشی مناسب برای مدیریت تنظیمات برگزیده رنگ و نمایه‌های شما در طرح‌بندی منویی است که قبلاً با آن آشنا هستید.

اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، ابتدا باید برای پیوستن به برنامه Windows Insider ثبت نام کنید. پس از انجام این کار، می‌توانید مستقیماً به بخش «نمایش» تنظیمات عمومی خود بروید و گزینه «مدیریت رنگ» را ببینید، جایی که می‌توانید با پروفایل‌ها و تنظیمات مختلف بازی کنید.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

نویسنده کارکنان محاسباتی

Muskaan نویسنده محاسباتی TechRadar در بریتانیا است. او همیشه نویسنده ای پرشور بوده و آثار خلاقانه اش در چندین مجله و مجلات ادبی به چاپ رسیده است. اولین ورود او به دنیای نویسندگی شعری بود که در تایمز زامبیا با موضوع گل آفتابگردان و بی اهمیت بودن وجود انسان در مقایسه با آن منتشر شد.

Muskaan که در زامبیا بزرگ شد، شیفته فناوری، به‌ویژه رایانه‌ها بود، و او به TechRadar پیوست تا درباره جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی، لپ‌تاپ‌ها و اخیراً هر چیزی مرتبط با هوش مصنوعی بنویسد. اگر سؤالی دارید، نگرانی های اخلاقی دارید یا فقط به هر چیزی ChatGPT یا هوش مصنوعی عمومی علاقه دارید، در جای درستی هستید.

Muskaan همچنین به نوعی توانست یک بازی را روی نوار لمسی MacBook کار خود نصب کند، بدون اینکه بخش فناوری اطلاعات (هنوز) متوجه شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است