متن خبر

وان پلاس قبل از افزایش باتری ساعت هوشمند خود، یک «مکث بازتابی» سه ساله انجام داد

وان پلاس قبل از افزایش باتری ساعت هوشمند خود، یک «مکث بازتابی» سه ساله انجام داد

شناسهٔ خبر: 452274 -




سال 2024 است. همه ساعت‌های هوشمند باید چندین روز عمر باتری را ارائه دهند. همانطور که در حال حاضر اوضاع وجود دارد، طیف وسیعی از فک ها در سراسر دستگاه ها وجود دارد. من تا آنجا پیش می‌روم که بگویم باتری محدود بزرگ‌ترین مشکل اپل واچ بوده و همچنان وجود دارد. سری 9 در حال حاضر 18 ساعت در حالت استاندارد و 36 در حالت کم مصرف رتبه بندی شده است.

در همین حال، واچ 2 آینده وان پلاس، 100 ساعت را در حالت هوشمند کامل نوید می دهد. البته این دقیقاً همان ادعایی است که بهتر است قبل از رونمایی رسمی این پوشیدنی در هفته آینده در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، با چند دانه نمک همراه باشید. من آن را یک قدم فراتر می‌برم و به طرف‌های علاقه‌مند می‌گویم که منتظر بمانند تا اولین بررسی‌ها منتشر شود.

طبق یک پست وبلاگ، این شرکت پس از OnePlus Watch 1 یک "وقفه سه ساله و یک مکث بازتابنده" انجام داد.

باتری دقیقاً همان چیزی است که OnePlus باید به آن تکیه کند. محصول نسل اول به لطف یک باتری 3402 میلی آمپر ساعتی یا 25 ساعت با GPS خاموش تا دو هفته عمر می کند. حتی در آن زمان، این ویژگی خیمه شب بازی در یک ساعت بود که نتوانست تحت تاثیر قرار دهد. این مسئله آنقدر نیست که جلب توجه در میان دستگاه‌های Wear OS غیرممکن باشد، بلکه بیشتر باید آن مایل بیشتر را طی کرد – به خصوص اکنون که گوگل و سامسونگ هر دو در حال ساخت دستگاه‌هایی برای سیستم عامل هستند.

OnePlus ثابت کرد که هنوز هم می تواند تحت تاثیر قرار دهد، حتی زمانی که اولین بار نیست که وارد بازار می شود. این موضوع در اولین روزهای عرضه گوشی های هوشمند خود بود و این شرکت با OnePlus Open خود را ثابت کرد. من از جمله بازبینانی بودم که واقعاً از اینکه محصول را به همان اندازه که دوست داشتم، متعجب کردم. این چیزی خاص برای OnePlus نیست، تا آنجا که یک نظر در مورد وضعیت لوازم الکترونیکی مصرفی است.

وان‌پلاس او میگوید که در مورد روزهای اولیه صحبت می‌کند، «با توجه به بازخوردهای جامعه، به تابلوی طراحی بازگشت تا اطمینان حاصل شود که OnePlus Watch 2 یک تجربه کاربری استثنایی ارائه می‌کند». وقتی OnePlus در ابتدا راه‌اندازی شد، بازخورد جامعه یک تمایز اصلی بود. با این حال، حفظ یک خط مستقیم مانند آن با رشد شرکت ها دشوار است. این سازنده گوشی های هوشمند نیز از آن زمان به طور رسمی در غول سخت افزاری چینی Oppo قرار گرفته است.

گفته می‌شود، ساعت‌ها مکالمه مستقیم با کاربران لازم نیست تا بدانید که عمر باتری در ساعت‌های هوشمند بسیار مهم است. این وسایل برای پوشیدن در تمام روز و شب طراحی شده اند. که جای زیادی برای شارژ باقی نمی گذارد. اینکه بتوانید چندین روز از یک دستگاه استفاده کنید بدون اینکه نگران چنین چیزهایی باشید، تجربه بسیار بهبود یافته ای را ایجاد می کند. همچنین تصویر کامل تری از تناسب اندام و الگوهای خواب شما را در زمانی که دستگاه را یک شب در میان شارژ نمی کنید ترسیم می کند.

سه سال چند عمر در دنیای لوازم الکترونیکی مصرفی است. Watch 1 در دنیای ساعت های هوشمند سوزن زیادی را تکان نداد. شاید گرایش به عمر باتری به روشی معنادار، شانس آن را برای دور دوم بهبود بخشد. من نفسم را در مقوله‌ای حبس نمی‌کنم که در حال حاضر با چند نام بزرگ و در انحصار دستگاه‌های بسیار ارزان قیمت است. با این اوصاف، هر چیزی که اهمیت عمر باتری بهتر را دوباره متمرکز کند، احتمالاً یک مثبت خالص برای این دسته است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است