متن خبر

هر کاری که می‌کنید، Samsung Galaxy S23 Ultra نخرید

هر کاری که می‌کنید، Samsung Galaxy S23 Ultra نخرید

شناسهٔ خبر: 449581 -




Samsung Galaxy S24 Ultra در مقابل Galaxy S23 Ultra
(اعتبار تصویر: فیلیپ برن / آینده)

گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ بالاخره آمد و در فهرست بهترین گوشی‌هایی که می‌توانید بخرید، بهترین گوشی در کل است. روی کاغذ به نظر نمی رسد که ارتقای بزرگی نسبت به گلکسی اس 23 اولترا داشته باشد و از برخی جهات حتی یک گام به عقب به نظر می رسد. اگر قیمت مناسب است، باید به جای آن، اولترای سال گذشته را بخرید؟ نه! حتی اگر S23 Ultra به صورت رایگان در دامان شما بیفتد، پیشنهاد می‌کنم مدل امسال را بخرید یا منتظر بمانید تا بتوانید یک تلفن ساخته شده از این نقطه به بعد را بخرید.

صبر کنید، آیا Galaxy S23 Ultra همچنان در فروش است؟ بله، و متأسفانه با توجه به داغ بودن جدید در اینجا، قیمت گذاری چندان منطقی نیست. زمانی که گلکسی اس 23 اولترا در فوریه 2023 عرضه شد، قیمت آن 1199 دلار در ایالات متحده بود. امروز در Samsung.com می توانید یک Galaxy S23 Ultra کاملاً جدید را با قیمت پایین … 1199 دلار خریداری کنید. بله، سامسونگ اصلا قیمت را کاهش نداده است.

اگر گلکسی اس 24 اولترا به جای اس 23 اولترا بخرید، سامسونگ حتی ارزش بیشتری را برای معامله ارائه می دهد. من ارزش یک آیفون 14 را که با یک گلکسی اولترا جدید معامله شده بود تحلیل کردم و سامسونگ در صورت خرید اولترای امسال 400 دلار پیشنهاد داد، اما اگر به جای آن S23 اولترا را انتخاب کنم، تنها 325 دلار پیشنهاد داد.

هفت سال اندروید در مقابل چهار

حتی اگر قراردادی در مورد Ultra استفاده شده یا بازسازی شده سال گذشته پیدا کنید، من همچنان به Galaxy S24 Ultra پایبند هستم. اول از همه، سامسونگ از سال 2023 فقط چهار سال به‌روزرسانی اندروید را برای گوشی‌های خود وعده می‌دهد. این بد نیست و احتمالاً طولانی‌تر از زمانی است که شما صاحب گوشی هستید، اما آخرین خانواده گلکسی اس 24 ، از جمله Ultra، با وعده هفت ساله عرضه می‌شود. اندروید و آپدیت های امنیتی

گزینه های صفحه اصلی Samsung Galaxy S24

حتی Galaxy S24 هفت سال اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی دریافت می‌کند (اعتبار تصویر: فیلیپ برن / آینده)

این یک وعده بزرگ و تغییر دهنده بازی است. این می تواند به معنای ارزش فروش مجدد بالاتری باشد که این گوشی را در دو سال دیگر بفروشید، زیرا خریدار شما همچنان پنج سال به روز رسانی اندروید را برای لذت بردن خواهد داشت. اعتماد سامسونگ به این گوشی همچنین می‌تواند به معنای گزینه‌های تعمیر در دسترس بیشتر باشد، اگر این گوشی را به مدت چهار سال نگه دارید و نیاز به تعویض باتری داشته باشید.

دوربین گلکسی اس 24 اولترا بهتر است و من سؤال نمی‌کنم

در مرحله دوم، گلکسی اس 24 اولترا یک ارتقای کامل نسبت به گلکسی اس 23 اولترا است، صرف نظر از اینکه برگه مشخصات چه چیزی می گوید. بزرگترین نقطه اختلاف، دوربین زوم 10X گلکسی اس 23 اولترا است که تنها به زوم 5 برابر کاهش یافته است. من هر دو دوربین را در کنار هم آزمایش کرده ام و هر بار گلکسی اس 24 اولترا را انتخاب می کنم.

بیایید واقعی باشیم، هیچ کدام از این دو گوشی دوربین واقعاً عالی برای عکاسی نجومی نیستند، اما زمانی که دوربین های دیگر گوشی های هوشمند نزدیک نمی شوند، کار را انجام می دهند. عکس های ماه گرفته شده با گلکسی اس 23 اولترا به نظر می رسد که از طریق تلسکوپ گرفته شده باشند. آنها با کیفیت حرفه ای نیستند. شما آنها را چاپ نمی کنید و آنها را به دیوار آویزان نمی کنید. آنها فقط بهتر از آنچه انتظار دارید به نظر می رسند، زیرا اکثر تلفن های هوشمند فقط می توانند یک لکه تار ایجاد کنند.

ماه کامل بر روی پل تاپان زی با Galaxy S23 Ultra گرفته شده است

ماه با گلکسی اس 23 اولترا گرفته شد (اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

گلکسی اس 24 اولترا عکس بهتری می‌سازد. شما برخی از جزئیات را از دست می دهید اما نویز بسیار کمتری وجود دارد و گوشی جدید رنگ و محدوده دینامیکی بهتری را بین فضاهای روشن و تاریک نشان می دهد. معامله خوبی است و تقریباً در هر سناریویی دوربین جدیدتر را بهتر دوست دارم.

در واقع گلکسی اس 24 اولترا از هر نظر بهتر است

جدا از دوربین ها، گلکسی اس 23 اولترا حتی به گلکسی اس 24 اولترا هم نزدیک نمی شود. با وجود اینکه هر دو گوشی دارای باتری با همان ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی هستند، اما در آزمایش باتری در آزمایشگاه آینده، ساعت ها زمان بیشتری را از S24 Ultra دریافت کردیم.

از نظر قدرت خام و عملکرد؟ گلکسی اس 23 اولترا، مطمئناً بسیار سریع بود، اما به سرعت آیفون 14 پرو نبود. گلکسی اس 24 اولترا سریع‌ترین آیفون 15 پرو را شکست داد. ناف گفت.

عکس آیفون 15 پرو مکس اپل در مقابل استالاکتیت

آیفون 15 پرو سریع است، اما نمی تواند گلکسی اس 24 اولترا را شکست دهد (اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

من هنوز به آپشن های Galaxy AI اشاره نکرده‌ام، زیرا فکر نمی‌کنم این ویژگی‌ها برای توصیه من کلیدی باشند، اما می‌توانند در آینده مهم باشند. اگر این اتفاق بیفتد، شما به دنبال تلفنی هستید که در آینده مقاوم باشد. Galaxy S24 Ultra از Snapdragon 8 Gen 3 استفاده می کند، یک چیپست با واحد پردازش عصبی (NPU) بسیار قدرتمندتر، یک جزء پردازنده تخصصی که به اصطلاح ویژگی های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را هدایت می کند.

ما قبلاً صدایی از سامسونگ شنیده‌ایم که تلفن‌های قدیمی‌تر وقتی جدیدترین آپشن های نرم‌افزاری به نسل‌های قبلی برمی‌گردند، آپشن های هوش مصنوعی را از دست می‌دهند. Galaxy S23 Ultra باید ترجمه زبان خارجی و برخی از آپشن های ویرایش عکس مشابه گوشی‌های جدید را دریافت کند، اما تمام آپشن های هوش مصنوعی را که در Galaxy S24 Ultra خواهید یافت، دریافت نمی‌کند. فهرست ویژگی هایی که S23 Ultra از دست داده است سریعتر از فهرست ویژگی هایی که سامسونگ اضافه می کند رشد می کند.

با قیمت بسیار نزدیک این گوشی ها، تصور اینکه گلکسی اس 24 اولترا نسبت به گلکسی اس 23 اولترا انتخاب سختی باشد، سخت است. اگر تخفیف عالی پیدا کردید یا گلکسی عموی ثروتمندی را به ارث بردید، آن S23 Ultra را می‌گیرم، سپس آن را با گوشی امسال عوض می‌کنم.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ویرایشگر موبایل ایالات متحده

فیل برن یک صدای برجسته در تحلیل های لوازم الکترونیکی مصرفی است که بیش از 20 سال پیش اولین دستگاه خود ( Sony D-EJ01 Discman) را برای eTown.com تحلیل کرده است. او از قبل از آیفون، برای سایت‌های مختلفی از جمله PCMag، infoSync، PhoneScoop و Slashgear درباره تلفن‌ها و فناوری تلفن همراه می‌نوشت. او دارای مدرک کارشناسی ارشد نظریه فرهنگی از دانشگاه کارنگی ملون است.

فیل، بازبین داخلی سامسونگ موبایل بود و ماه‌ها قبل از راه‌اندازی، نظرات و پیش‌بینی‌های خود را درباره دستگاه‌های جدید محرمانه می‌نوشت. او در سال 2017 آنجا را ترک کرد. او در یک فروشگاه اپل در نزدیکی بوستون، MA، در اوج محبوبیت iPod کار می کرد. او یک معلم انگلیسی دبیرستان در مدارس Title I بوده است و یک نجات غریق گواهی شده است. علاقه او به گوشی های هوشمند و پوشیدنی ها است و مطمئن است که چیز بزرگ بعدی گوشی هایی خواهد بود که روی صورت خود می زنیم.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است