متن خبر

نحوه دور زدن محدودیت Tiktok “این پست برای سن محافظت شده است”.

نحوه دور زدن محدودیت Tiktok “این پست برای سن محافظت شده است”.

شناسهٔ خبر: 451604 -




وقتی می‌خواهید محتوای TikTok را مشاهده کنید، اما صفحه سیاهی می‌بینید که روی آن نوشته شده است: «پست در دسترس نیست»، این به چه معناست؟ در زیر، «این پست برای سن محافظت شده است» را مشاهده خواهید کرد. اگر چیزی است که می خواهید مشاهده کنید، می تواند بسیار آزاردهنده باشد، اما خوشبختانه، راهی برای محافظت از سن TikTok وجود دارد. توضیح خواهیم داد که چرا TikTok از برخی محتواها با سن محافظت می کند و چگونه می توان پست های محافظت شده با سن را در TikTok مشاهده کرد.

چرا TikTok می گوید سن برای برخی از محتوا محافظت می شود؟

اگر تعجب می‌کنید که چرا TikTok از محافظت از سن برای برخی محتواها استفاده می‌کند، به این دلیل است که محتوا را برای مشاهده برخی از کاربران بسیار گرافیکی یا بالغ می‌داند. این معمولاً برای افراد زیر 18 سال اعمال می شود - به طور خاص، سن 13 تا 17 سال - و ظاهراً TikTok از همان سیستم های رتبه بندی استفاده می کند که در حال حاضر برای فیلم ها و بازی های ویدیویی استفاده می شود. با این حال، گاهی اوقات محدودیت محافظت از سن ممکن است حتی اگر بالای 18 سال دارید ظاهر شود، اگرچه راهی برای دور زدن این خطا وجود دارد.

فهرست مطالب

آیا کسی می‌تواند محافظ سن را در TikTok خاموش کند؟

راه‌حلی برای نحوه دیدن پست‌های محافظت‌شده برای سن در TikTok وجود دارد، و ما در زیر شما را با آن آشنا می‌کنیم. توجه داشته باشید که این راه حل فقط برای کاربران TikTok بالای 18 سال که پیام محافظت شده با سن را به اشتباه می بینند قابل اجرا است. اگر 13 تا 17 سال دارید، هیچ راهی برای خاموش کردن ویژگی محافظت از سن TikTok وجود ندارد.

نحوه رفع مشکل محافظت از سن در TikTok

اگر پیام «این پست برای سن محافظت شده است» را در TikTok می‌بینید و سن شما بالای 18 سال است، حداقل می‌توان بيان کرد ناامیدکننده است. تنها یک راه برای حذف این پیام وجود دارد و آن تغییر تاریخ تولد در TikTok است. با این حال، تغییر روز تولد به این سادگی نیست.

چگونه تاریخ تولد خود را در TikTok تغییر دهیم

اگر TikTok به اشتباه پیام‌های محافظت شده با سن را به شما نشان می‌دهد، باید تاریخ تولد خود را تغییر دهید. متأسفانه، تغییر تاریخ تولد در TikTok به آسانی تغییر نام کاربری TikTok نیست. برای به‌روزرسانی تاریخ تولد خود، باید با پشتیبانی TikTok تماس بگیرید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

    TikTok را راه اندازی کنید و به نمایه بروید.

    روی سه خط افقی در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

    روی تنظیمات و حریم خصوصی > گزارش مشکل ضربه بزنید.

    حساب و نمایه را انتخاب کنید.

    روی Editing Profile > Other > Need More Help ضربه بزنید.

    درخواست تغییر تاریخ تولد خود را وارد کنید و سپس گزینه Submit را بزنید.

    توجه داشته باشید که وقتی خدمات مشتری با شما تماس می گیرد، از شما یک شناسه دولتی برای اثبات تاریخ تولد و سن شما خواسته می شود.

How to Get Around Tiktok's "This Post is Age-Protected" Restriction image 4

هنگامی که تاریخ تولد شما تغییر کرد، باید بتوانید بدون هیچ مشکلی محتوای محافظت شده برای سن را مشاهده کنید.

توجه: اگر پاسخی از خدمات مشتریان TikTok دریافت نکردید یا نمی توانید تاریخ تولد خود را تغییر دهید، ممکن است لازم باشد حساب خود را حذف کرده و حساب جدیدی ایجاد کنید تا به محتوای محافظت شده برای سن دسترسی داشته باشید.

آیا پست های محافظت شده با سن با حالت محدود متفاوت هستند؟

پست های محافظت شده برای سن را با حالت محدود TikTok اشتباه نگیرید. حالت دوم حالتی است که می تواند برای کاربران TikTok در هر سنی، حتی افراد بالای 18 سال تنظیم شود، و برای والدین یا سرپرستانی که می خواهند دید کاربران جوان تر را محدود کنند، ایده آل است.

در اینجا نحوه فعال کردن حالت محدود آمده است:

    TikTok را راه اندازی کنید و روی نماد نمایه در پایین سمت راست ضربه بزنید.

    روی منوی سه خط افقی در بالا سمت راست ضربه بزنید.

    روی تنظیمات و حریم خصوصی > تنظیمات برگزیده محتوا ضربه بزنید.

    حالت محدود > روشن کردن را انتخاب کنید.

از سن را-فشرده شد - نکات فنی آنلاین" loading="lazy" decoding="async" width="1024" height="197" src="https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/02/how-to-get-around-tiktoks-this-post-is-age-protected-restriction-5-compressed.png" alt="How to Get Around Tiktok's "This Post is Age-Protected" Restriction image 5" class="wp-image-100539" srcset="https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/02/how-to-get-around-tiktoks-this-post-is-age-protected-restriction-5-compressed.png 1024w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/02/how-to-get-around-tiktoks-this-post-is-age-protected-restriction-5-compressed-300x58.png 300w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/02/how-to-get-around-tiktoks-this-post-is-age-protected-restriction-5-compressed-768x148.png 768w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/02/how-to-get-around-tiktoks-this-post-is-age-protected-restriction-5-compressed-80x15.png 80w" sizes="(max-width: 1024px) 100vw, 1024px">

    یک رمز عبور چهار رقمی برای روشن کردن ویژگی انتخاب کنید، سپس روی Next ضربه بزنید.

    برای تأیید دوباره رمز عبور را وارد کنید، سپس روی تنظیم ضربه بزنید.

    وقتی حالت محدود فعال است، باید آن را در بالای صفحه خود ببینید.

از سن را-فشرده - نکات فنی آنلاین" loading="lazy" decoding="async" width="1024" height="643" src="https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/02/how-to-get-around-tiktoks-this-post-is-age-protected-restriction-6-compressed.jpg" alt="How to Get Around Tiktok's "This Post is Age-Protected" Restriction image 6" class="wp-image-100540" srcset="https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/02/how-to-get-around-tiktoks-this-post-is-age-protected-restriction-6-compressed.jpg 1024w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/02/how-to-get-around-tiktoks-this-post-is-age-protected-restriction-6-compressed-300x188.jpg 300w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/02/how-to-get-around-tiktoks-this-post-is-age-protected-restriction-6-compressed-768x482.jpg 768w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/02/how-to-get-around-tiktoks-this-post-is-age-protected-restriction-6-compressed-80x50.jpg 80w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/02/how-to-get-around-tiktoks-this-post-is-age-protected-restriction-6-compressed-70x43.jpg 70w" sizes="(max-width: 1024px) 100vw, 1024px">

    برای غیرفعال کردن حالت محدود، مراحل 1 تا 4 بالا را دنبال کنید، اما این بار روی Turn Off ضربه بزنید، سپس رمز عبور خود را وارد کنید و روی Next ضربه بزنید تا حالت محدود خاموش شود.

How to Get Around Tiktok's "This Post is Age-Protected" Restriction image 7

TikTok همچنین یک سیستم فیلتر ارائه می دهد که می تواند به طور خودکار محتوای دارای هشتگ های خاص را در فید شما مسدود کند.

اکنون می‌دانید که چگونه می‌توانید پست‌های محافظت شده با سن را در TikTok ببینید، دیگر نیازی به مقابله با مزاحمت محتوای مسدود شده نخواهید داشت. با این حال، به یاد داشته باشید که هیچ راهی برای کاربران زیر 18 سال برای دسترسی به پست‌های محافظت شده برای سن در TikTok وجود ندارد، زیرا برای تغییر سن و تولد خود در برنامه باید یک شناسه دولتی ارائه دهید. آیا مشکلات دیگری را با TikTok تجربه می کنید؟ 8 راه ما را برای تعمیر TikTok در صورتی که برای شما کار نمی کند تحلیل کنید.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است