متن خبر

مفهوم لپ تاپ لنوو کاملاً شفاف است، اما نکته کاملاً واضح نیست

مفهوم لپ تاپ لنوو کاملاً شفاف است، اما نکته کاملاً واضح نیست

شناسهٔ خبر: 453706 -




چیزی که من همیشه در مورد لنوو تحسین می‌کردم، روشی است که غول فناوری چینی واقعاً به پرچم عجیب خود اجازه می‌دهد. در واقع، بازدید از غرفه این شرکت که در راه، راه برگشت از سالن 3 قرار دارد، برای من مدت‌ها نقطه برجسته MWC بوده است. شما همیشه می‌توانید با انبوهی از افرادی که از گوشی‌های هوشمند ویدیویی می‌گیرند، متوجه شوید که آخرین ذره عجیب و غریب کج است.

گردآورنده بزرگ اسکرام امسال لپ تاپ شفاف لنوو بود که مدت ها شایعه شده بود. این واقعی است. به طرز شگفت‌آوری خوب عمل می‌کند و - نزدیک‌ترین کسی که می‌تواند بگوید - وجودش گواهی است بر عمل کرد. زمانی که یک دستگاه مفهومی هستید، این چیز بسیار خوبی است. با این حال، وقتی صحبت از ارسال واقعی یک محصول می شود، این بحث کاملاً دیگری است.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

من اولین کسی خواهم بود که اعتراف می کنم که عکاسی از آن چیز دشوار است - به خصوص در یک سالن نمایش شلوغ با چند ده نفر که با آرنج وارد می شوند تا نگاهی اجمالی به آن داشته باشند. به طور کلی، به نظر می رسد مانند یک لپ تاپ، با یک صفحه شفاف در جایی که صفحه نمایش باید باشد. شاید بهتر بتوان آن را نوعی دستگاه واقعیت گفت ه دانست، به این معنا که گرافیک آن بر روی هر چیزی که اتفاق می افتد در پشت آن قرار گرفته است.

با هوای آینده نگر که مظهر همه اقسام فنون علمی تخیلی است، باعث خوشحالی جمعیت است. صفحه‌نمایش شفاف به نوعی کوتاه‌نویسی برای فناوری آینده در هنر سهام تبدیل شده است و دیدن آن در عمل غیرقابل انکار است. این اولین بار نیست که ما این فناوری را می بینیم، اگرچه تا به حال به صفحه های تلویزیونی منتقل شده است. با این حال، این فناوری در آن شکل کمی منطقی‌تر است، زیرا می‌تواند در مکان‌های عمومی مانند لابی هتل‌ها یا به‌عنوان نوعی علامت‌گذاری مستقر شود.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

من مغزم را درگیر می کنم تا برای چنین محصولی یک کاربرد واقعی در دنیای واقعی پیدا کنم که فراتر از ظاهر است. وقتی به کار با لپ‌تاپ فکر می‌کنم، اغلب با یک دیوار روبرو می‌شوم. گاهی اوقات، من رو به پنجره ای هستم که نور در آن جریان دارد. کنجکاو هستم که آن چیز در نور کامل روز چگونه کار می کند. حداکثر 1000 مسلماً کاملاً روشن است، اما به سختی می توان بيان کرد که چگونه نور مستقیم خورشید را تحمل می کند.

من در حال حاضر این را در سالن رسانه MWC می نویسم. این یک دیوار یا نور مستقیم خورشید نیست، اما منظره روبروی مک بوک من فقط ThinkPad یک شخص است. من نمی دانم که شفافیت در این مورد چیز زیادی اضافه می کند. همچنین، او می‌تواند من را از طریق آن ببیند - پشت دستگاه یک تصویر آینه‌ای از جلوی نمایشگر ارائه می‌دهد.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

قسمت پایینی دستگاه در یک سطح لمسی خازنی بزرگ پوشانده شده است. این قسمت هم به عنوان صفحه کلید و هم به عنوان یک سطح طراحی بزرگ سازگار با قلم عمل می کند. البته سطح صاف نمی تواند با کیبوردهای واقعی و لمسی رقابت کند. همانطور که لپ‌تاپ‌های لنوو دو صفحه‌نمایش قبلی نشان می‌دهند، تایپ بهترین تجربه در اینجا نیست. اما این نقطه مقابل تطبیق پذیری نسخه مجازی است.

در حال حاضر، بعید به نظر می رسد که این مفهوم هرگز به سمت تولید جهش کند. لنوو عاشق ساخت فناوری های عجیب و غریب به خاطر فناوری های عجیب و غریب است و این کاملاً خوب است. گفته می شود، این شرکت همچنین سهم خود از محصولات عجیب و غریب را به بازار آورده است. مثال اخیر X1 Fold را در نظر بگیرید. اتفاقات عجیب تری افتاده است.

درباره MWC 2024 در TechCrunch بیشتر بخوانید

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است