متن خبر

مطالعه سنا “حداقل” 32 میلیارد دلار در سال برای برنامه های هوش مصنوعی پیشنهاد می کند

مطالعه سنا “حداقل” 32 میلیارد دلار در سال برای برنامه های هوش مصنوعی پیشنهاد می کند

شناسهٔ خبر: 471914 -




یک گروه کاری طولانی مدت در سنا توصیه سیاست خود را برای بودجه فدرال برای هوش مصنوعی صادر کرده است: 32 میلیارد دلار در سال، که همه چیز را از زیرساخت ها گرفته تا چالش های بزرگ و ارزیابی خطرات امنیت ملی را پوشش می دهد.

این «نقشه راه» یک لایحه یا پیشنهاد سیاست دقیق نیست، اما با این وجود این حس را به شما می‌دهد که قانون‌گذاران و «ذینفعان» هر زمان که به واقعیت نزدیک می‌شوند به آن نگاه می‌کنند – اگرچه احتمال وقوع آن در طول یک سال انتخابات بسیار زیاد است. به طور محو شدنی کوچک

در گزارش نهایی منتشر شده توسط دفتر سناتور چاک شومر (D-NY)، گروه کاری دو حزبی مهمترین زمینه های سرمایه گذاری را برای حفظ رقابت ایالات متحده با رقبای خود در خارج از کشور شناسایی می کند.

در اینجا چند مورد اصلی در نقشه راه آمده است:

«تلاش بین دولتی تحقیق و توسعه هوش مصنوعی، از جمله زیرساخت‌های مربوطه»، به این معنی که DOE، NSF، NIST، NASA، Commerce و نیمی از آژانس‌ها و بخش‌های دیگر را برای قالب‌بندی و به اشتراک‌گذاری داده‌ها به روشی سازگار با هوش مصنوعی می‌آوریم. به نوعی، این کار نسبتاً ساده دلهره آورترین کار است و احتمالاً سال ها طول می کشد تا انجام شود.

کار سخت افزار و نرم افزار هوش مصنوعی آمریکایی در سطح نیمه هادی و معماری، هم از طریق قانون CHIPS و هم در جاهای دیگر تامین مالی می شود.

منابع تحقیقاتی ملی هوش مصنوعی را که هنوز در مراحل ابتدایی است، تأمین مالی و گسترش دهید.

«چالش‌های بزرگ هوش مصنوعی» برای تحریک نوآوری از طریق رقابت در «کاربردهای هوش مصنوعی که فرآیند علم، مهندسی یا پزشکی را به طور اساسی متحول می‌کند، و در موضوعات اساسی در طراحی نرم‌افزار و سخت‌افزار ایمن و کارآمد».

از آمادگی هوش مصنوعی و امنیت سایبری در انتخابات حمایت کنید، به ویژه برای کاهش محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی که به طور عینی نادرست است، در حالی که همچنان از حقوق متمم اول محافظت می کند. احتمالا سخت تر از آن چیزی که به نظر می رسد!

"مدرن سازی دولت فدرال و بهبود ارائه خدمات دولتی" با "به روز رسانی زیرساخت های فناوری اطلاعات برای استفاده از علم داده های مدرن و فناوری های هوش مصنوعی و استقرار فناوری های جدید برای یافتن ناکارآمدی های کد ایالات متحده، قوانین فدرال، و برنامه های تدارکات." می فهمم که آنها در اینجا چه می گویند، اما این برای یک برنامه هوش مصنوعی بسیار مهم است.

بسیاری از موارد مبهم اما بزرگ مرتبط با دفاع مانند «ارزیابی و کاهش تهدیدات شیمیایی، بیولوژیکی، رادیولوژیکی و هسته‌ای (CBRN) تقویت‌شده هوش مصنوعی توسط وزارت دفاع، وزارت امنیت داخلی (DHS)، DOE، و سایر آژانس‌های مرتبط».

به «شکاف نظارتی» در امور مالی و مسکن نگاه کنید، جایی که فرآیندهای مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند برای به حاشیه راندن بیشتر گروه‌های آسیب‌پذیر استفاده شوند.

تحلیل کنید که آیا سایر کاربردهای بالقوه برای هوش مصنوعی باید بسیار محدود یا ممنوع باشد. بعد از بخشی در مورد موارد بالقوه مضر مانند امتیازات اجتماعی مبتنی بر هوش مصنوعی.

قانون منع مواد سوء استفاده جنسی از کودکان توسط هوش مصنوعی و سایر تصاویر و رسانه های غیر توافقی.

اطمینان حاصل کنید که NIH، HHS و FDA دارای ابزارهای لازم برای ارزیابی ابزارهای هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی و کاربردهای پزشکی هستند.

یک رویکرد منسجم برای الزامات شفافیت عمومی برای سیستم‌های هوش مصنوعی، خصوصی و عمومی ایجاد کنید.

در دسترس بودن عمومی "اطلاعات منشأ محتوا" - یعنی داده های آموزشی را بهبود بخشید. برای ساخت مدل از چه چیزی استفاده شد؟ آیا استفاده شما از مدل برای آموزش بیشتر آن استفاده می شود؟ و غیره. سازندگان هوش مصنوعی با این دندان و ناخن مبارزه خواهند کرد تا زمانی که بتوانند به اندازه کافی انباشته داده های به دست آمده را که برای ایجاد هوش مصنوعی امروزی استفاده می کنند، تمیز کنند.

به خطرات و مزایای استفاده از هوش مصنوعی در مقابل منبع باز نگاه کنید (اگر این دومی به شکلی وجود داشته باشد که بتواند مقیاس‌پذیر باشد).

شما می تونید گزارش کامل رو اینجا بخونید؛ موارد بسیار بیشتری وجود دارد که در بالا (فهرستی طولانی تر از آنچه پیش بینی می کردم بنویسم) آمده است. هیچ عدد بودجه ای پیشنهاد نمی شود.

از آنجایی که شش ماه آینده بیشتر به تقلب‌های مربوط به انتخابات اختصاص خواهد یافت، این سند بیشتر برای ایجاد سهم در بسیاری از ایده‌های کلی به کار می‌رود تا ایجاد قوانین واقعی. بسیاری از آنچه پیشنهاد می‌شود به ماه‌ها نیاز دارد، اگر نه سال‌ها تحقیق و تکرار قبل از رسیدن به یک قانون یا قانون.

صنعت هوش مصنوعی سریعتر از بقیه بخش های فناوری حرکت می کند، به این معنی که چندین مرتبه از دولت فدرال پیشی می گیرد. اگرچه اولویت‌های فهرست‌شده در بالا عمدتاً محتاطانه هستند، اما تعجب می‌کنیم که تا زمانی که کنگره یا کاخ سفید واقعاً اقدامی انجام دهند، چه تعداد از آنها مرتبط باقی خواهند ماند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است