متن خبر

مشهورترین کوهنورد جهان ابزارهایی را که در ماجراجویی های خود می برد را فاش می کند

مشهورترین کوهنورد جهان ابزارهایی را که در ماجراجویی های خود می برد را فاش می کند

شناسهٔ خبر: 448061 -




هنوز <a href= از صعود قطب شمال با الکس هانولد" class=" block-image-ads hero-image" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/oNenqzx3LVHFgZZjVQNkW4-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/oNenqzx3LVHFgZZjVQNkW4-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/oNenqzx3LVHFgZZjVQNkW4-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/oNenqzx3LVHFgZZjVQNkW4-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/oNenqzx3LVHFgZZjVQNkW4-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/oNenqzx3LVHFgZZjVQNkW4-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/oNenqzx3LVHFgZZjVQNkW4-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/oNenqzx3LVHFgZZjVQNkW4.jpg">
(اعتبار تصویر: نشنال جئوگرافیک)

ما اغلب در مورد بهترین ساعت‌های دویدن یا بهترین ردیاب‌های خواب در مورد فناوری پوشیدنی صحبت می‌کنیم، اما چه ابزارهایی به صخره‌نوردان جهان کمک می‌کنند؟

محبوبیت صخره‌نوردی و ورزش خواهرش، بولدرینگ، در سال‌های اخیر افزایش یافته است و این به لطف موفقیت مستند صخره‌نوردی Free Solo برنده اسکار Nat Geo است. در مرکز آن فیلم شگفت‌انگیز، الکس هانولد قرار دارد - یک کوهنورد اکنون 38 ساله که در سال 2017، اولین فردی بود که با موفقیت بدون طناب، صخره‌ای افسانه‌ای ال کاپیتان کالیفرنیا را صعود کرد.

اکنون، هانولد با الکس هانولد در حال بازگشت به پرده‌ها در Arctic Ascent با الکس هانولد است – مجموعه‌ای سه قسمتی Disney Plus که در آن او و گروهی از دانشمندان تلاش می‌کنند تا صخره دریایی 4000 فوتی Ingmikortilaq گرینلند را فتح کنند. TechRadar قبل از اولین نمایش نمایش در 4 فوریه با هانولد صحبت کرد و ما از این فرصت استفاده کردیم و از ستاره آن در مورد فناوری پوشیدنی که هنگام شروع صعودهای مرگبار خود استفاده می کند سؤال کردیم.

هانولد به ما او میگوید : «شخصا، من Whoop را می‌پوشم، زیرا من توسط Whoop حمایت می‌کنم و مدتی از آنها استفاده کرده‌ام. من همچنین گاهی اوقات از یک ساعت Coros برای ردیابی فعالیت های خاص و همچنین برای GPS و برای ناوبری موارد استفاده می کنم.

من همچنین در حال حاضر از برنامه Levels استفاده می کنم، مانیتور مداوم گلوکز. من حدود یک ماه است که از آن استفاده می کنم، فقط برای اینکه آن را امتحان کنم و ببینم در مورد چیست. و من در واقع کمی در مورد رژیم غذایی [از استفاده از Levels] یاد گرفتم. من بدیهی است که رژیم غذایی خود را در طول زندگی ام به روش های مختلف دنبال کرده ام، سعی کرده ام چیزهای مختلفی یاد بگیرم، و استفاده از یک مانیتور قند قطعا ابزار مفید دیگری را ثابت کرده است.

هنوز <a href= از صعود قطب شمال با الکس هانولد" class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/dVKBgcWeYNgmnYYVhwFddT-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/dVKBgcWeYNgmnYYVhwFddT-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/dVKBgcWeYNgmnYYVhwFddT-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/dVKBgcWeYNgmnYYVhwFddT-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/dVKBgcWeYNgmnYYVhwFddT-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/dVKBgcWeYNgmnYYVhwFddT-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/dVKBgcWeYNgmnYYVhwFddT.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/dVKBgcWeYNgmnYYVhwFddT.jpg">

صعود الکس هانولد به همراه الکس هانولد از صخره دریایی Ingmikortilaq گرینلند در صعود قطب شمال (اعتبار تصویر: National Geographic)

هانولد می خندد: «اما اکنون احساس می کنم یک آدم عجیب و غریب هستم، زیرا مجبور شدم همه چیزهای مختلف را از طریق Apple Health همگام کنم - Whoop، Coros، برنامه Levels و غیره. برنامه به طور خودکار فعالیت ها را وارد می کند. همه چیز کمی زیاد است، پس من تقریباً مطمئن هستم که در حدود یک یا دو ماه دیگر به جهت دیگر برمی گردم و همه آن را رها خواهم کرد. من فقط یک حس کلی از میزان فعالیتی که هر روز با استفاده از یک تایمر انجام می دهم حفظ می کنم. کل چیز خود کمی؟ من به آن علاقه دارم و فکر می کنم ابزار مفیدی است و سرگرم کننده است. اما در یک نقطه خاص، من می گویم، "آیا من اینقدر اهمیت می دهم؟" اما قطعاً همه چیز کمک می کند، و جایی برای آن وجود دارد.»

ما شما را می شنویم، الکس. ممکن است دانستن اینکه برنامه‌های نظارت بر سلامت و به طور کلی فناوری‌های پوشیدنی را از کجا شروع کنید - و از کجا متوقف کنید - دشوار باشد، اما توصیه‌های هانولد باعث می‌شود یک چهارگانه قوی از ابزارهای کوهنوردی ایجاد شود.

آخرین ردیاب تناسب اندام Whoop را می توان در هر جایی از بدن پوشید (اعتبار تصویر: Whoop)

در بررسی Woop 4 ، آخرین ردیاب تناسب اندام Whoop را به عنوان یک "ابزار عالی" برای هر کسی که علاقه مند به بهینه سازی جدی تمرینات و روال خواب خود است توصیف کردیم. دستگاه بدون نمایشگر همه نوع داده‌های مرتبط با سلامتی را ارائه می‌کند و الگوریتم Whoop طیفی از عوامل را قبل از انجام محاسبات خود در نظر می‌گیرد، از جمله اینکه در چه موقعیتی در چرخه قاعدگی خود قرار دارید، شب گذشته چقدر خوب خوابیده‌اید، قلب شما. -تغییرپذیری نرخ، دمای شما و موارد دیگر.

همانطور که هانولد خاطرنشان می کند، ردیابی همه این معیارها گاهی اوقات می تواند بیش از حد به نظر برسد، پس اگر شما یک طرفدار تناسب اندام هستید و به دنبال عملکرد در اوج هستید، ما Woop را توصیه می کنیم.

داستان برای ساعت‌های کوروس کمی متفاوت است، که می‌توان آن‌ها را جایگزین‌هایی برای مدل‌های گران‌تر گارمین و اپل واچ در نظر گرفت. هانولد به طور خاص اشاره ای نمی کند که از کدام ساعت Coros استفاده می کند، اما در بررسی Coros Apex 2 ، بررسی Coros Apex 2 Pro و بررسی Coros Pace 3 ، متوجه شدیم که هر سه آخرین مدل Coros دقت GPS قوی و موارد قابل استفاده زیادی را ارائه می دهند. عمر باتری و طراحی های بسیار سبک وزن.

@techradar ♬ صدای اصلی - TechRadar

در مورد اپلیکیشن Apple Health ، این کتابخانه داده‌های شخصی که به راحتی نادیده گرفته می‌شود، اطلاعات مفیدی را از تقریباً هر کاری که در آیفون خود انجام می‌دهید، از جمله زمان صفحه نمایش، فعالیت، داده‌های خواب، و حتی داده‌های ضربان قلب در صورت متصل بودن اپل واچ، به دست می‌آورد. ما به تفصیل توضیح داده‌ایم که چرا برنامه iOS Health مهم‌تر از آن چیزی است که در جاهای دیگر در TechRadar می‌دانید ، اما شرط می‌بندیم که اگر برای کوهنورد رکوردشکن الکس هانولد به اندازه کافی خوب است، برای شما نیز به اندازه کافی خوب است!

صعود قطب شمال با الکس هانولد در تاریخ 4 فوریه در نشنال جئوگرافیک نمایش داده می شود. همه قسمت ها از 5 فوریه برای پخش در Hulu و Disney Plus در دسترس خواهند بود.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

نویسنده ارشد ستاد

Axel یک نویسنده ارشد در TechRadar مستقر در لندن است که به عنوان بخشی از خروجی اخبار روزانه سایت از همه چیز از آخرین پیشرفت‌های اپل گرفته تا جدیدترین فیلم‌ها گزارش می‌دهد. اکسل که قبلاً برای نشریاتی از جمله Esquire و FourFourTwo نوشته است، در کاربردهای فناوری فراتر از دسکتاپ به خوبی آشناست و پوشش او از گزارش و تجزیه و تحلیل عمومی تا مصاحبه های عمیق و نظرات را شامل می شود.

اکسل قبل از پیوستن به TechRadar در سال 2020 برای مدرک ادبیات انگلیسی در دانشگاه وارویک تحصیل کرد و سپس مدرک NCTJ را به عنوان بخشی از طرح آموزش دیجیتال افتتاحیه شرکت به دست آورد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است