متن خبر

مدیر عامل سابق توییتر از ایلان ماسک شکایت کرد

مدیر عامل سابق توییتر از ایلان ماسک شکایت کرد

شناسهٔ خبر: 455692 -




روزی دیگر، دعوای حقوقی دیگری در مورد ایلان ماسک. چهار تن از مدیران سابق توییتر، از جمله پاراگ آگراوال، مدیرعامل سابق توییتر، روز دوشنبه از ماسک شکایت کردند و مدعی شدند که بیش از 128 میلیون دلار به عنوان غرامت به آنها بدهکار هستند.

زمانی که ماسک توییتر (اکنون X) را خرید، یکی از اولین اقدامات او به عنوان مالک شرکت اخراج آگراوال، مدیر مالی ند سگال و وکلای شان ادجت و ویجایا گاد بود. طبق این شکایت، ماسک نسبت به این مدیران سابق که سخت تلاش کردند تا ماسک را به تعهد 44 میلیارد دلاری خود نگه دارند، "خشم خاصی" دارد. این شکایت به زندگینامه والتر آیزاکسون از ایلان ماسک نقل می‌کند که به نقل از ماسک گفته است که «تا روزی که بمیرند»، «تک تک» از C-suite توییتر را شکار خواهد کرد.

ماسک به ویژه از منتقدان گاد بوده است که در چندین تصمیم گیری برای تعدیل محتوا در توییتر نقش داشته است. او پس از ارائه پیشنهاد خود برای خرید توییتر، میم هایی را در مورد تمسخر مدیر اجرایی منتشر کرد که موجی از حملات نژادپرستانه آنلاین علیه او را برانگیخت.

فقط این مدیران نیستند که حقوق اخراج خود را نگرفته اند. ماسک با چندین پرونده قضایی از سوی کارمندان سابق توییتر روبرو شده است که آنها نیز منتظر چک هستند. تحت مالکیت ماسک، این شرکت پرداخت اجاره برخی از دفاتر خود را متوقف کرده است که منجر به شکایت و اخراج بیشتر شده است.

بر اساس این شکایت، ماسک ادعا کرد که این مدیران در نامه های فسخ خود مرتکب «سهل انگاری فاحش» و «سوء رفتار عمدی» شده اند، اما هرگز نتوانسته مدرکی دال بر ادعاهای خود نشان دهد.

در این دادخواست آمده است: "این کتاب بازی ماسک است: برای نگه داشتن پولی که به دیگران بدهکار است و آنها را مجبور به شکایت از او کند." ماسک حتی در هنگام شکست می‌تواند تأخیر، دردسر و هزینه را به دیگران تحمیل کند که توانایی پرداخت آن را ندارند.»

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است