متن خبر

مدیر اجرایی بازی Tekken 8 Rage می‌گوید که افرادی که بازی Tekken 8 Rage را ترک می‌کنند، می‌توانند در آینده انتظار ممنوعیت‌هایی را داشته باشند

مدیر اجرایی بازی Tekken 8 Rage می‌گوید که افرادی که بازی Tekken 8 Rage را ترک می‌کنند، می‌توانند در آینده انتظار ممنوعیت‌هایی را داشته باشند

شناسهٔ خبر: 452688 -




کازویا میشیما در Tekken 8
(اعتبار تصویر: Bandai Namco Entertainment)

مدیر اجرایی پروژه Tekken Katsuhiro Harada در مورد مشکل Tekken 8 با "پلاگرها" صحبت کرده است - کسانی که در اواسط بازی زمانی که در شرف شکست هستند برای جلوگیری از ثبت باخت، اتصال را قطع می کنند - و اظهار داشت که بهبودهایی در راه است.

همانطور که PC Gamer گزارش می دهد ، هارادا در جریان پخش اخیر نقشه راه پس از انتشار Tekken Talk Live درباره این موضوع صحبت کرد. هارادا که توسط تهیه کننده مایکل موری ترجمه شده است، اعتراف کرد که هیچ "راه حل کاملی" برای این مشکل وجود ندارد، اما "ما در تلاشیم آن را بهبود بخشیم" تا حداقل نسبت های قطع ارتباط دقیق را در پروفایل بازیکنان نشان دهیم. این باید به علامت گذاری زمانی که بازیکنان به طور منظم از مسابقات جدا می شوند کمک کند و به دیگران اجازه دهد در صورت تمایل، مسابقات رتبه بندی شده در برابر آنها را رد کنند.

با این حال، این تنها آغاز است، زیرا برنامه‌هایی برای شروع اجرای ممنوعیت‌ها برای ترک‌کنندگان عادی خشم نیز وجود دارد. با این حال، قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، تیم باید "مراقب" باشد و چند گام اضافی بردارد تا اطمینان حاصل کند که می تواند با عمل پیش برود.

او گفت: «بدیهی است که ما قصد داریم این افراد را از بازی محروم کنیم. "اما در کشورهای مختلف و به شیوه های مختلف در سراسر جهان حمایت های قانونی زیادی وجود دارد. پس ما بسیار مراقب هستیم که همه این نوع کاغذبازی ها و روش های لازم برای حذف این افراد از سرورهای بازی را قبل از ما داشته باشیم. تحریم ها را پشت سر بگذارید. این اتفاق خواهد افتاد، لطفا صبور باشید.»

هارادا سپس توضیح داد که کسانی که اینترنت متزلزل دارند دیگر نگران قطع شدن بازی خود به دلیل اتصال بد نخواهند بود. موری ترجمه کرد: "این [برای] افرادی است که دائماً آن را انجام می دهند، پس اگر فقط آن موقعیت نادر را دارید، لازم نیست نگران آن باشید."

در حال حاضر، مشخص نیست که بازیکنان چه زمانی می توانند انتظار داشته باشند که این تغییرات منتشر شوند، اما مطمئن باشید که این مشکل تایید شده است و بهبودهایی در راه است.

برای بازی‌های بیشتری مانند Tekken 8، حتماً توصیه‌های ما را برای بهترین بازی‌های مبارزه‌ای و همچنین بهترین بازی‌های رایانه‌ای چندنفره تحلیل کنید .

News Writer، TechRadar Gaming

کاترین یک خبر نویس برای TechRadar Gaming است. او که دارای مدرک روزنامه‌نگاری از دانشگاه شفیلد بود، پس از صرف زمان زیادی در روزنامه دانشگاهش و نوشتن در مورد پوکمون و بازی‌های مستقل جالب، جذب صنعت رسانه بازی‌ها شد و متوجه شد که در واقع کار بسیار جالبی است. او قبلاً 19 ماه را به عنوان روزنامه نگار تمام وقت در GAMINGbible کار کرده بود. او همه چیز نینتندو را دوست دارد، و هرگز صحبت در مورد Xenoblade Chronicles را متوقف نخواهد کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است