متن خبر

مدیرعامل Honor می گوید: «هیچ محصول VR نیازهای من را برآورده نمی کند، حتی Apple Vision Pro

مدیرعامل Honor می گوید: «هیچ محصول VR نیازهای من را برآورده نمی کند، حتی Apple Vision Pro

شناسهٔ خبر: 454017 -




گوشی هوشمند Honor Magic 5 Pro و هدست ویژن پرو اپل
Honor Magic 5 Pro (سمت چپ) و Apple Vision Pro (راست) (اعتبار تصویر: Shutterstock / Framesira / Apple)

به لطف ورود هدست Vision Pro اپل و ابزارهای بحث برانگیز تبدیل متن به ویدیو مانند OpenAI's Sora ، VR بار دیگر در سال 2024 خبرساز شد – اما همه برندهای لوازم الکترونیکی مصرفی از تبلیغات تبلیغاتی سود نمی برند.

سازنده موبایل چینی آنر به نوبه خود متعهد به استفاده از آپشن های کلیدی AR و VR در گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های خود است، اما مدیر عامل این شرکت، جورج ژائو، معتقد است که محصولات واقعیت ترکیبی تمام‌عیار قبل از تبدیل شدن به آن راه دارند. تجاری قابل دوام

30 یا 40 سال پیش، وقتی اولین فیلم سه بعدی را دیدم، واقعاً باور داشتم که واقعیت مجازی آینده است. ژائو در یک کنفرانس مطبوعاتی در MWC 2024 بيان کرد تاثیر فوق العاده بود. «اما امروز [...] صادقانه بگویم، من هنوز هیچ محصول [تجاری VR] را پیدا نکرده ام که نیازهای من را برآورده کند. آنها به هدف من نمی رسند، حتی Apple Vision Pro . تعامل ردیابی چشم [قابل توجه است]، و از نقطه نظر کارایی، آنها [Apple] بسیار بهبود یافته اند، اما [VR] هنوز نیاز به بهبود دارد.

ژائو گفت : "من بارها و بارها آینده VR را تصور کرده ام." من واقعاً [ایده] آن آینده را دوست دارم. اما ما همچنان سخت کار می کنیم تا تمامی نیازهای کاربران [در دسته بندی های محصولات موجود] را برآورده کنیم.»

جورج ژائو، مدیرعامل Honor کنفرانس مطبوعاتی <a href= را در MWC 2024 رهبری می کند" class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/HR3k5N8bivSpEPMCmv4Tvb-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/HR3k5N8bivSpEPMCmv4Tvb-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/HR3k5N8bivSpEPMCmv4Tvb-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/HR3k5N8bivSpEPMCmv4Tvb-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/HR3k5N8bivSpEPMCmv4Tvb-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/HR3k5N8bivSpEPMCmv4Tvb-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/HR3k5N8bivSpEPMCmv4Tvb.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/HR3k5N8bivSpEPMCmv4Tvb.jpg">

جورج ژائو، مدیر عامل Honor کنفرانس مطبوعاتی را در MWC 2024 رهبری می کند (اعتبار تصویر: آینده / اکسل متز)

ژائو با تایید اینکه Honor واقعاً تیمی از کارمندان متعهد به مطالعه "فناوری واقعیت ترکیبی کلیدی" دارد، اظهارات خود را نادیده گرفت، اما واضح است که هدست واقعیت ترکیبی آنر با حسن نیت در دستور کار توسعه این شرکت قرار دارد.

این بدان معنا نیست که Honor از راه های دیگر نوآوری نمی کند. همانطور که گفته شد، ژائو تعهد خود را به پیاده‌سازی فناوری‌های افزایش‌دهنده تجربه بر روی محصولات مصرفی سنتی آنر ابراز کرده است و این فلسفه بیش از پرچم‌دار تازه منتشر شده Honor Magic 6 Pro این برند آشکار نیست.

@techradar از دست رفته (سرعت بالا) - Kudasaibeats & Speed" href="https://www.tiktok.com/music/missedcalls-sped-up-7191938965530740738" data-url="https://www.tiktok.com/music/missedcalls-sped-up-7191938965530740738">♬ تماس های از دست رفته (سرعت بالا) - Kudasaibeats & Speed

Magic 6 Pro که در MWC 2024 در کنار Honor Pad 9 و Honor Magic Book Pro 16 معرفی شد، دارای مشخصات معمول سخت افزاری چشمگیر و برخی فناوری های جدید ردیابی چشم است که به شما امکان می دهد گوشی را با استفاده از چیزی جز بینایی خود هدایت کنید .

البته، Apple Vision Pro به فناوری مشابه ردیابی چشم متکی است – و ژائو به وضوح طرفدار تلاش‌های اپل در اینجا است – اما همچنین واضح است که Honor ترجیح می‌دهد یک رویکرد گام به گام برای ناوبری گوشی‌های هوشمند به سبک VR داشته باشد تا فشار. با یک دسته بندی کاملاً جدید محصولی با تمام قوا پیش رو دارید.

به عبارت دیگر، انتظار نداشته باشید که به این زودی ها Honor Vision Pro را ببینید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

نویسنده ارشد ستاد

Axel یک نویسنده ارشد در TechRadar مستقر در لندن است که از آخرین پیشرفت‌های اپل گرفته تا جدیدترین فیلم‌ها به عنوان بخشی از خروجی اخبار روزانه سایت گزارش می‌دهد. اکسل که قبلاً برای نشریاتی از جمله Esquire و FourFourTwo نوشته بود، در کاربردهای فناوری فراتر از دسکتاپ به خوبی تبحر دارد و پوشش او از گزارش و تجزیه و تحلیل عمومی تا مصاحبه های عمیق و نظرات را شامل می شود.

اکسل قبل از پیوستن به TechRadar در سال 2020 برای مدرک ادبیات انگلیسی در دانشگاه وارویک تحصیل کرد و سپس مدرک NCTJ را به عنوان بخشی از طرح آموزش دیجیتال افتتاحیه شرکت به دست آورد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است