متن خبر

فیل اسپنسر فکر می کند ایکس باکس باید یک کنسول دستی داشته باشد

فیل اسپنسر فکر می کند ایکس باکس باید یک کنسول دستی داشته باشد

شناسهٔ خبر: 544539 -




لوگوی ایکس باکس در پس زمینه سبز
(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

مایکروسافت واقعاً می‌تواند روی یک کنسول دستی ایکس‌باکس کار کند، زیرا فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، بزرگترین اشاره‌ای را که تاکنون ارائه کرده است، ارائه می‌کند.

این از مصاحبه اخیر با IGN در جریان فستیوال بازی تابستانی 2024 است، جایی که از فیل اسپنسر خواسته شد در مورد شایعات مربوط به Xbox دستی در میان استراتژی تجاری مداوم شرکت برای دنبال کردن کاربران در جایی که در حال بازی هستند، مانند رایانه شخصی و کنسول، اظهار نظر کند.

اگرچه اسپنسر به طور کامل تایید نکرد که یک دستگاه در حال کار است، او گفت: "پس ما باید یک گوشی دستی داشته باشیم؟ فکر می کنم ما نیز باید یک دستگاه دستی داشته باشیم."

اسپنسر نخواست این بیانیه را بسط دهد، اما بيان کرد که باید از سارا باند، رئیس ایکس باکس بیشتر بشنویم.

اسپنسر گفت: "من نمی خواهم چیزی بگویم." "من فکر می کنم شما باید سارا [باند]، رئیس ما در ایکس باکس را در اختیار داشته باشید، که فوق العاده است. اما آینده برای ما از نظر سخت افزار بسیار عالی است، و کاری که تیم در مورد عوامل مختلف شکل، روش های مختلف انجام می دهد. برای بازی، من فوق العاده در مورد آن هیجان زده هستم.

وی گفت : امروز در مورد بازی ها بود. ما برخی از کنسول‌های Gen 9 خود، سری S و سری X را نشان دادیم، کارهایی که در حال انجام آن هستیم، اما زمانی خواهیم داشت که بیشتر در مورد پلتفرم صحبت کنیم، و ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا آن را برای شما بیاوریم. بچه ها.»

در پایان، از اسپنسر پرسیده شد که آیا یک دستگاه بالقوه دستی ایکس‌باکس یک قطعه سخت‌افزاری مانند Steam Deck است که کاربران می‌توانند به صورت آفلاین در آن بازی کنند یا اینکه یک دستگاه مبتنی بر ابر خواهد بود.

او گفت: «چیزی که دارم پیدا می‌کنم، ROG Ally، Lenovo Legion Go، فوق‌العاده، Steam Deck خود را دوست دارم. "من فکر می کنم که بتوانیم بازی های محلی را انجام دهیم، واقعا مهم است. "

در جریان نمایشگاه Xbox Games Showcase 2024، مایکروسافت به طور رسمی از مدل های جدید Xbox Series X و Xbox Series S که در اوایل سال جاری به بیرون درز کردند، رونمایی کرد.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است