متن خبر

فروش روز رئیس‌جمهور انبار خانه 2024: تاریخ و معاملات اولیه

فروش روز رئیس‌جمهور انبار خانه 2024: تاریخ و معاملات اولیه

شناسهٔ خبر: 446878 -




معاملات فروش روز رئیس جمهور انبار خانه
(اعتبار تصویر: Shutterstock)

فروش مورد انتظار Home Depot Presidents' Day در نزدیکی گوشه است، به این معنی که تخفیف های هنگفتی برای لوازم اصلی، مبلمان، ابزار، انبار، اقلام فضای باز و موارد دیگر در راه است. برای اینکه به شما کمک کنم همه پیشنهادات برتر را در یک مکان پیدا کنید، این راهنما را ایجاد کرده ام تا بهترین معاملات را از فروش روز رئیس جمهور در Home Depot به شما ارائه دهم.

فروش روز رئیس جمهور معمولاً بر روی اقلام خانگی متمرکز است که نان و کره Home Depot است و چرا فروش سالانه تعطیلات آن بسیار محبوب است. بر اساس سال‌های گذشته، می‌توانیم انتظار تخفیف‌های چشمگیر را برای لوازم اصلی مانند یخچال، ماشین لباس‌شویی و خشک‌کن و ماشین‌های ظرفشویی از برندهایی مانند LG ، Whirlpool و GE داشته باشیم. شما همچنین می توانید معاملات ابزار، لوازم کوچک، مبلمان پاسیو، و راه حل های ذخیره سازی را پیدا کنید.

روز رئیس جمهور در 19 فوریه امسال است و باید شاهد عرضه رسمی Home Depot در ابتدای ماه آینده باشیم. اگر در حال حاضر به دنبال خرید ارزان هستید، من بهترین معاملات امروز در Home Depot را در زیر فهرست کرده ام، و می توانید برای دریافت پیشنهادات اولیه بیشتر در سراسر وب، از راهنمای اصلی فروش روز رئیس جمهور ما دیدن کنید.

بهترین فروش انبار خانه قبل از روز رئیس جمهور

لوازم اصلی: تا 800 دلار سامسونگ، ال جی و ویرپول

حمام: 40% تخفیف روشویی، شیرآلات، توالت و غیره

ابزار: تا 45٪ تخفیف برای ابزارهای انتخابی، به علاوه حمل و نقل رایگان

دستگاه های آشپزخانه: 25% تخفیف قهوه ساز، سرخ کن هوا و مخلوط کن

دستگاه‌های خانه هوشمند: تخفیف‌هایی از Google، Ring و Tile

جاروبرقی: 30 درصد تخفیف برای جاروبرقی های روباتی و ایستاده

مبلمان: 1000 دلار تخفیف روی صندلی، تشک، دکور و موارد دیگر

زندگی در فضای باز: در مبلمان پاسیو، کباب پز و ماشین چمن زنی صرفه جویی کنید

مبلمان پاسیو: سکشنال، صندلی و میز از 399 دلار

ذخیره سازی: 30٪ تخفیف برای راه حل های ذخیره سازی برای گاراژ، کمد و موارد دیگر

بهترین معاملات روز رئیس جمهور در سال گذشته

من بهترین معاملات سال گذشته را فهرست کرده ام تا به شما ایده خوبی از آنچه در رویداد 2024 به فروش می رسد ارائه دهم. فروش روز رئیس‌جمهور Home Depot شامل تخفیف در لوازم اصلی، لوازم کوچک مانند وسایل آشپزخانه و جاروبرقی، مبلمان، مبلمان پاسیو، ابزار و انبار می‌شود.

می‌توانید با راهنمای فروش تلویزیون روز رئیس‌جمهور و جمع‌بندی فروش تشک‌های روز رئیس‌جمهور، قیمت‌های اولیه بیشتری را خریداری کنید.

مکنزی فریزیر ویرایشگر معاملات در ایالات متحده برای TechRadar در Future plc است. او در سه سال گذشته مشاوره معاملاتی را برای Future به اشتراک گذاشته است و دوست دارد محصولاتی را که مصرف کننده می خواهد با بهترین قیمت ممکن پیدا کند. او هشت سال تجربه کار در فضای تجارت الکترونیکی دارد و دوست دارد برای نوزاد پسرش مادر شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است