متن خبر

فروشگاه مایکروسافت اکنون به شما امکان می‌دهد بازی‌ها را بدون بارگیری فوراً امتحان کنید – و ممکن است به این معنی باشد که من بالاخره از آن استفاده می‌کنم

فروشگاه مایکروسافت اکنون به شما امکان می‌دهد بازی‌ها را بدون بارگیری فوراً امتحان کنید – و ممکن است به این معنی باشد که من بالاخره از آن استفاده می‌کنم

شناسهٔ خبر: 448992 -




تصویری <a href= از بازی‌های فوری که در فروشگاه مایکروسافت یافت شد" class=" block-image-ads hero-image" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VoTLtipX4feozE5VpaJgbP-320-80.png 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VoTLtipX4feozE5VpaJgbP-480-80.png 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VoTLtipX4feozE5VpaJgbP-650-80.png 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VoTLtipX4feozE5VpaJgbP-970-80.png 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VoTLtipX4feozE5VpaJgbP-1024-80.png 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VoTLtipX4feozE5VpaJgbP-1200-80.png 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VoTLtipX4feozE5VpaJgbP-1920-80.png 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VoTLtipX4feozE5VpaJgbP.png">
(اعتبار تصویر: آینده)

فروشگاه مایکروسافت در ویندوز 11 در آستانه دریافت یک ویژگی جدید مفید است که به شما امکان می‌دهد بازی‌ها را بدون نیاز به دانلود و نصب آن‌ها امتحان کنید - اما آیا این ویژگی نوآورانه باعث محبوبیت بیشتر فروشگاه برنامه‌های دوست‌داشتنی می‌شود؟

فروشگاه مایکروسافت دارای یک کتابخانه بسیار بزرگ از بازی ها، هم برای فروش و هم برای دانلود رایگان است. با این حال، فاقد توانایی پیش نمایش یک بازی قبل از دانلود و نصب آن است.

این در حال تغییر برای برخی از بازی‌ها است زیرا مایکروسافت اکنون به کاربران این فرصت را می‌دهد تا عناوین خاصی را بلافاصله در برنامه Microsoft Store در ویندوز 11 بازی کنند - بدون نیاز به نصب. این «بازی‌های فوری» بازی‌های کوتاه و ساده‌ای هستند که می‌توان آن‌ها را معمولی بازی کرد و برای تسلط بر آن نیازی به تلاش زیادی نیست. آنها در بخش "مجموعه" در فروشگاه مایکروسافت قرار خواهند گرفت که با کلیک کردن بر روی برگه "بازی" در فروشگاه مایکروسافت (این همان چیزی است که هنگام باز کردن برنامه باز می شود) و اسکرول کردن به پایین، می توانید آن را پیدا کنید. هنگامی که روی مجموعه ها کلیک کنید، با مجموعه بازی های فروشگاه مایکروسافت روبرو خواهید شد.

هنوز بازی‌های فوری مشخصی وجود ندارد، اما باید در مجموعه‌ای به نام «بازی‌های رایگان بدون بارگیری» ظاهر شوند. طبق Windows Latest، بازی‌های فوری با لوگوی رعد و برق نارنجی نشان داده می‌شوند. اینگونه بازی ها برای من نمایش داده نمی شوند، اما این می تواند به زودی تغییر کند. به نظر می رسد که ویژگی بازی های فوری هنوز احتمالاً در حال انجام است زیرا مایکروسافت استور نسخه 22312.1401.4.0 دارای نمادی در منوی عمودی سمت چپ است که باید شما را مستقیماً به مجموعه بازی های فوری ببرد، اما در فروشگاه مایکروسافت نسخه 22312.1401.5.0 (یک ساخت بعدی) نماد حذف شده است.

شخصی <a href= که در آشپزخانه با لپ تاپ کار می کند" class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AZ7MtLAedw2pUxySzwHJ8e-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AZ7MtLAedw2pUxySzwHJ8e-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AZ7MtLAedw2pUxySzwHJ8e-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AZ7MtLAedw2pUxySzwHJ8e-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AZ7MtLAedw2pUxySzwHJ8e-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AZ7MtLAedw2pUxySzwHJ8e-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AZ7MtLAedw2pUxySzwHJ8e.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/AZ7MtLAedw2pUxySzwHJ8e.jpg">

(اعتبار تصویر: گتی ایماژ)

نگاهی به آینده و اینکه چگونه می‌توانید بازی‌های فوری را بازی کنید

Windows Latest بیان می‌کند که مایکروسافت با تعدادی از توسعه‌دهندگان بازی برای تحقق بازی‌های فوری شریک شده است و در حال حاضر 69 بازی وجود دارد که کاربران می‌توانند فوراً در برنامه مایکروسافت استور بازی کنند. همچنین، به نظر می رسد که مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای گسترش گزینش بازی های فوری و همکاری با توسعه دهندگان بازی های بیشتری است. جالب است که ببینیم آیا مایکروسافت با سازندگان بازی برای ایجاد دموهای بازی فوری قابل بازی از بازی‌هایشان همکاری می‌کند یا خیر، زیرا این می‌تواند یک گفت نی عالی برای فروشگاه مایکروسافت باشد که به کاربران کمک می‌کند درباره بازی‌هایی که خریداری می‌کنند تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر بگیرند یا خیر. دانلود.

در اینجا نحوه دریافت بازی‌های فوری در فروشگاه مایکروسافت برای خود آورده شده است (اگر قبلاً نمایش داده نشده باشند):

1. برنامه Microsoft Store خود را به آخرین نسخه به روز کنید. می توانید این کار را با رفتن به کتابخانه خود در فروشگاه مایکروسافت در منوی سمت چپ، به سمت پایین انجام دهید. اگر برنامه‌های شما به‌طور خودکار به‌روزرسانی نمی‌شوند، در اینجا می‌توانید پیمایش کنید و برنامه‌هایی را برای به‌روزرسانی انتخاب کنید. همچنین مطمئن شوید که به اینترنت متصل هستید.

2. پس از به روز رسانی، در منوی سمت چپ مایکروسافت استور (به سمت بالا) به Gaming بروید.

3. تا انتها به قسمت Collections بروید و روی Collections (کلمه) کلیک کنید تا این بخش باز شود.

4. یک بازی را انتخاب کنید، نشانگر را روی آن نگه دارید و روی اثر هنری بازی کلیک کنید. این شما را به صفحه بازی می‌برد و می‌توانید Play Now را انتخاب کنید یا دریافت کنید تا بازی را دانلود و نصب کنید. اگر روی Play Now کلیک کنید، پنجره جدیدی باز می شود که به شما امکان می دهد بازی را انجام دهید.

تصویری <a href= از یک بازی فوری، Boing FRVR، در فروشگاه مایکروسافت" class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bu7fdrKRbodJmDSrwn7ZoK-320-80.png 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bu7fdrKRbodJmDSrwn7ZoK-480-80.png 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bu7fdrKRbodJmDSrwn7ZoK-650-80.png 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bu7fdrKRbodJmDSrwn7ZoK-970-80.png 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bu7fdrKRbodJmDSrwn7ZoK-1024-80.png 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bu7fdrKRbodJmDSrwn7ZoK-1200-80.png 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bu7fdrKRbodJmDSrwn7ZoK.png" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bu7fdrKRbodJmDSrwn7ZoK.png">

(اعتبار تصویر: آینده)

اولین برداشت ها از بازی های فوری

وقتی آن را امتحان کردم، بسیار روان اجرا شد، که منطقی است زیرا بازی ها منابع سیستم بسیار کمی را مصرف می کنند. شاید به ناچار، همه بازی ها حاوی تبلیغات هستند. Windows Latest پیشنهاد می‌کند که برای مثال زمانی که سعی می‌کنید دوباره سطحی را امتحان کنید، ممکن است با یک تبلیغ 30 ثانیه‌ای مواجه شوید، اما می‌توانید به سادگی با بازگشت به منوی اصلی از آن عبور کنید. اگر بازی را ببندید، پیشرفت شما ذخیره می‌شود و می‌توانید با بازگشایی مجدد فروشگاه مایکروسافت، از جایی که رها کرده‌اید، ادامه دهید. مرورگر اج مایکروسافت یک ویژگی بازی فوری مشابه را در نوار کناری خود ارائه می دهد.

آنها راه خوبی برای گذراندن چند دقیقه هستند، اما بازی هایی که من امتحان کردم بسیار تکراری شدند و برای پخش تمام صفحه بهینه نشده اند. آنها در حالت پرتره باز می شوند و پیچیده ترین گرافیک را ندارند. شاید این پیشنهاد نمادین تری از سوی مایکروسافت باشد، زیرا به هر حال بسیاری از بازی های مشابه را می توان به راحتی برای موبایل در چندین پلتفرم پیدا کرد. باید ببینیم که آیا کسی واقعاً این بازی‌ها را بازی می‌کند یا خیر و آیا این باعث ایجاد اراده خوبی در بین کاربران می‌شود. اگر مایکروسافت می‌خواهد حسن نیت کاربر باشد، درخواست‌های کاربر دیگری نیز وجود دارد که می‌توانند آن‌ها را برآورده کنند، مانند کاهش تحریک مداوم کاربران برای نصب مرورگر Edge.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

کامپیوتر نویس

کریستینا یک نویسنده محاسباتی مقیم بریتانیا است و به همه چیزهای محاسباتی، نرم افزاری، فناوری، ریاضیات و علوم علاقه مند است. او قبلاً مقالاتی در مورد فرهنگ عامه، اقتصاد و موضوعات متفرقه دیگر نوشته است.

او علاقه شخصی به تاریخ ریاضیات، علم و فناوری دارد. به ویژه، او از نزدیک هوش مصنوعی و بحث های با انگیزه فلسفی را دنبال می کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است