متن خبر

طبق گزارش‌ها، مارول برنامه‌های دنباله‌دار فیلم را برای سه تا از بزرگترین بمب‌های باکس آفیس خود کنار گذاشته است

طبق گزارش‌ها، مارول برنامه‌های دنباله‌دار فیلم را برای سه تا از بزرگترین بمب‌های باکس آفیس خود کنار گذاشته است

شناسهٔ خبر: 457914 -




بازیگران فیلم Eternals Marvel شامل ریچارد مدن، سلما هایک و جما چان هستند
(اعتبار تصویر: Disney/Marvel Studios)

بر اساس اطلاعات فاش شده جدید، مارول تصمیم گرفته است که برای سه مورد از بزرگترین شکست هایش در باکس آفیس جلو نرود.

دانیل ریچتمن، یکی از افراد مشهور صنعت که در محافل آنلاین با نام مستعار DanielRPK شناخته می‌شود، به Patreon (با تشکر از That Redacted Guy در X/Twitter برای اسکرین‌شات) ادعا کرد که مارول برنامه‌های دنباله‌ای برای سه فیلم مورد علاقه را کنار گذاشته است. فرنچایزهای فیلم مورد نظر؟ فیلم‌های Ant-Man ، Captain Marvel و Eternals – Marvel Cinematic Universe ( MCU ) که ​​نتوانستند کالاها را در سینماها عرضه کنند.

از میان این احتمالات، اخبار آشکار مبنی بر اینکه مارول بازی Eternals 2 را برای مدت نامعلومی قرار داده است، تا حدودی شگفت‌انگیز، بیشترین خشم طرفداران MCU را برانگیخته است. نسخه قبلی آن که توسط برنده اسکار کلوئی ژائو هدایت شد و در سال 2021 در سینماها اکران شد، تنها 402 میلیون دلار در سطح جهان به دست آورد. همراه با امتیاز افتضاح (براساس استانداردهای مارول) 47 درصد از منتقدان در Rotten Tomatoes ، Eternals بزرگترین شکست فیلم زیرمجموعه دیزنی بود تا زمانی که Ant-Man and the Wasp: Quantumania - با رتبه بسیار بدتر 46٪ Rotten Tomatoes - جایگزین آن به عنوان بدترین فیلم شد. دارای امتیاز MCU فیلم تمام دوران.

کامالا خان، کارول دانورز و مونیکا رامبو در فیلم The Marvels <a href= به چیزی خارج از صفحه نمایش خیره می شوند." class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/KrKzGiB9XTxNySUDHHYcN4-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/KrKzGiB9XTxNySUDHHYcN4-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/KrKzGiB9XTxNySUDHHYcN4-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/KrKzGiB9XTxNySUDHHYcN4-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/KrKzGiB9XTxNySUDHHYcN4-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/KrKzGiB9XTxNySUDHHYcN4-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/KrKzGiB9XTxNySUDHHYcN4.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/KrKzGiB9XTxNySUDHHYcN4.jpg">

عملکرد وحشتناک باکس آفیس مارولز به این معنی است که ادامه آن فوق العاده بعید است. (اعتبار تصویر: Marvel Studios)

علیرغم عملکرد ضعیف آن، بخش‌هایی از طرفداران جهانی MCU امیدوار بودند Eternals 2 در نهایت نور روز را ببیند. با این حال، با ارزیابی مجدد مارول که کدام فیلم‌ها و نمایش‌های دیزنی پلاس را می‌خواهد توسعه دهد، به نظر می‌رسد Eternals 2 – اگرچه هرگز به طور رسمی اعلام نشده است – بخشی از برنامه‌های فاز 5 مارول یا فاز 6 مارول که دائماً بازبینی می‌شوند، نخواهد بود.

پس از فاش شدن دانیل RPK، طرفداران به X/Twitter، Reddit و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای ابراز ناامیدی نسبت به لغو احتمالی Eternals 2 مراجعه کردند. در واقع، بسیاری از این واقعیت غمگین هستند که دیگر این مجموعه ابرقهرمانان را نخواهند دید، و نه اروس هری استایلز را که در یکی از دو صحنه پس از فیلم Eternals مورد کنایه قرار گرفت.

البته نیازی به گفتن ندارم، اما این فقط یک شایعه است. استودیو مارول در مورد موارد فوق اظهار نظری نکرده است و اگرچه بعید است که چنین شود، اما هیچ چیزی وجود ندارد که نشان دهد Eternals 2 مخفیانه در حال توسعه فعال بوده است یا از آن حذف شده است. من با دیزنی تماس گرفتم تا ببینم آیا حقیقتی در مورد افشای اطلاعات وجود دارد یا خیر و با وجود اینکه انتظار دریافت پاسخی ندارم، در صورت شنیدن پاسخ این مقاله را به روز خواهم کرد.

درباره Ant-Man 4 و Captain Marvel 3 چطور؟

اسکات و هوپ هنگام ملاقات با کانگ در Ant-Man and the Wasp: Quantumania <a href= از کیسی محافظت می کنند." class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Ho5KyShAcUYFEv6rdJvxk4-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Ho5KyShAcUYFEv6rdJvxk4-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Ho5KyShAcUYFEv6rdJvxk4-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Ho5KyShAcUYFEv6rdJvxk4-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Ho5KyShAcUYFEv6rdJvxk4-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Ho5KyShAcUYFEv6rdJvxk4-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Ho5KyShAcUYFEv6rdJvxk4.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Ho5KyShAcUYFEv6rdJvxk4.jpg">

انتظار نداشته باشید که دنباله ای از فیلم بدخیم MCU Ant-Man and the Wasp: Quantumania را ببینید. (اعتبار تصویر: Marvel Studios)

آنها در یک قایق هستند. همانطور که اشاره کردم، Ant-Man and the Wasp: Quantumania در اوایل سال 2023 مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و علیرغم این واقعیت که در سرتاسر جهان 476 میلیون دلار درآمد داشت، من شک دارم که اسکات لانگ ساخته پل راد را دوباره روی پرده بزرگ ببینیم. حضور احتمالی در Avengers 5 و/یا Avengers 6 .

کاپیتان مارول بری لارسون با آینده مشکوکی مشابه روبرو است. Marvels - به طور موثر کاپیتان مارول 2 ، اگرچه با وانداویژن و خانم مارول پیوندهای قابل توجهی داشت - ممکن بود بهتر از هم‌عصرانش مورد استقبال قرار گرفته باشد. با این حال، علیرغم داشتن رتبه 62 درصدی از منتقدان در Rotten Tomatoes ، تنها 206 میلیون دلار به دست آورد - رقمی پنج برابر کمتر از کاپیتان مارول میلیارد دلاری در سال 2019. استقبال و اجرای نسبتاً ضعیف The Marvels چنین بود، لارسون حتی پیشنهاد کرده است که او ممکن است در نقش کارول دانورز برنگردد و به Variety گفت: "آیا کسی می‌خواهد که من دوباره این کار را انجام دهم [بازی کاپیتان مارول]؟"

نه این که بخواهم حرفم را تکرار کنم، اما باید این نشت جدید را با کمی نمک بپذیریم. خارج از پروژه هایی که اعلام شده است، هیچ کس نمی داند مارول برای آینده چه برنامه ای دارد. ممکن است زمانی فرا برسد که هر یک یا همه دنباله‌های بالا چراغ سبز نشان دهند - و با راه‌اندازی رویدادهایی که Eternals ممکن است در راه‌اندازی مجدد فیلم Marvel's Blade اتفاق بیفتد، بعلاوه Ant-Man 3 و The Marvels با روایت چند وجهی فراگیر استودیو، رخ دهد. ما نیاز به راه حل هایی برای موضوعات طولانی داستان از هر سه داریم.

اگر خطوط داستانی گفته شده در فیلم یا برنامه تلویزیونی دیگری حل شود، به اندازه کافی منصفانه است - اما اگر برخی از این شخصیت ها ناگهان دیگر هرگز دیده نشوند، شرم آور خواهد بود، زیرا مارول دیگر به عنوان موجودات پول گردان نگاه نمی کند. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، آنها سزاوار حضور در دو فیلم بعدی انتقام جویان قبل از سوار شدن به غروب هستند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

گزارشگر ارشد سرگرمی

به عنوان گزارشگر ارشد سرگرمی TechRadar، تام تمام آخرین فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و اخبار سرویس استریم را پوشش می‌دهد که باید در مورد آنها بدانید. شما مرتباً او را خواهید دید که در مورد دنیای سینمایی مارول، جنگ ستارگان، نتفلیکس، پرایم ویدیو، دیزنی پلاس و بسیاری از موضوعات مورد علاقه دیگر می نویسد.

تام که یک روزنامه‌نگار معتبر NCTJ است، همچنین نقدها، مقالات تحلیلی، نظرات و آپشن های مصاحبه‌ای را در مورد بزرگترین فرنچایزها، بازیگران، کارگردانان و سایر رهبران صنعت می‌نویسد. ممکن است نقل قول های او را در ویدیوی رسمی عجیب و غریب استودیو مارول نیز مشاهده کنید، مانند این برنامه تلویزیونی شوالیه ماه .

دور از محل کار، تام را می‌توان یافت که آخرین بازی‌های ویدیویی را تماشا می‌کند، در سرگرمی‌های ورزشی مورد علاقه‌اش فوتبال غرق می‌شود، کتاب‌های خوانده‌نشده زیادی را در قفسه‌اش می‌خواند، در باشگاه تناسب اندام می‌ماند، و هر سگی را که می‌خورد نوازش می‌کند.

در مورد جدیدترین اخبار سرگرمی اطلاعاتی دارید، داستان جالبی دارید یا نگاهی جذاب دارید؟ با خیال راحت به او خط بزنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است