متن خبر

“سریعترین SSD روی کره زمین”: T705 Crucial در صدر معیارها قرار دارد زیرا بازبینان از عملکرد آن ابراز خوشحالی می کنند – اما بسیار گران است و راه اندازی RAID-0 ممکن است آن را شکست دهد.

“سریعترین SSD روی کره زمین”: T705 Crucial در صدر معیارها قرار دارد زیرا بازبینان از عملکرد آن ابراز خوشحالی می کنند – اما بسیار گران است و راه اندازی RAID-0 ممکن است آن را شکست دهد.

شناسهٔ خبر: 454223 -




SSD Crucial T705
(اعتبار تصویر: حیاتی)

SSD جدید T705 Crucial مطمئناً روی کاغذ چشمگیر به نظر می رسد - ادعا می کند که 25 برابر سریعتر از SATA و تقریباً 2 برابر سریعتر از سریعترین SSD Gen4 Crucial است، با خواندن و نوشتن متوالی تا 14500/12700 مگابایت بر ثانیه.

این درایو که تا ظرفیت 4 ترابایت موجود است، با TLC NAND3 232 لایه Micron مهندسی شده و با پردازنده‌های دسکتاپ نسل 13 تا 14 اینتل و پردازنده‌های سری Ryzen 7000 AMD سازگار است. ویژگی های اضافی عبارتند از هیت سینک آلومینیومی و مسی، حفاظت حرارتی تطبیقی، و رمزگذاری سخت افزاری برای امنیت ذخیره سازی.

اگر از زمانی که SSD معرفی شد به آن توجه داشته اید، خبر خوب این است که اولین تحلیل ها در حال انجام است و به همان اندازه که ممکن است انتظار داشته باشید، چشمگیر است، اما با چند نکته مهم.

سریع، اما گران است

تحلیل ServeTheHome عملکرد استثنایی Crucial T705 را نشان می‌دهد و بیان می‌کند که "در حد آن چیزی است که یک پیوند PCIe Gen 5 x4 می‌تواند حفظ کند." این تحلیل خاطرنشان می‌کند که عملکرد SSD در آزمایش «بهترین عملکرد خواندن و نوشتن متوالی» است که بازبین تا به حال دیده است، علی‌رغم کاهش جزئی سرعت نوشتن متوالی در تست بزرگ‌تر CrystalDiskMark. این تحلیل با گفتن اینکه T705 "به تنهایی در یک کلاس قرار می گیرد" به پایان می رسد و برای هر کسی که خواهان سریع ترین SSD موجود است یک "رقیب جدی" است.

پی سی ورلد نیز همین دیدگاه را بیان کرد و اظهار داشت که T705 از نظر عملکرد در حال رزرو است. این نشان می‌دهد که در حالی که درایو "تعدادی اعداد مبهم در بنچمارک‌ها ارسال می‌کند، اما اینها همیشه به دنیای واقعی ترجمه نمی‌شوند. خیلی چیزها به سیستم و CPU شما بستگی دارد"، اگرچه از "نتایج متوالی باشکوه" تست بنچمارک مصنوعی غافلگیر شد. تحلیل خود را با این جمله خلاصه کرد: "اگر می خواهید بهترین عملکرد را از سیستم PCIe 5.0 خود داشته باشید، بله، T705 بهترین کار است. "

Tom's Hardware رزروهای بیشتری داشت و اظهار داشت که در حالی که T705 "سریعترین SSD روی کره زمین است"، "با قیمت بالایی همراه است". همچنین تاکید شده است که "T705 می تواند یک ارتقاء مناسب از یک SSD SATA یا PCIe 3.0 باشد، اما در حال حاضر SSD های PCIe 4.0 برای اکثر کاربران منطقی تر است. " اگر همچنان به خرید آن فکر می کنید، سایت هشدار می دهد: «حتی با افزایش قیمت فلش SSD و NAND، فاکتور پایین گیگابایت در هر دلار در اینجا بسیار ضعیف است. برای عملکرد پیشرفته SSD باید هزینه گزافی بپردازید."

تحلیل HotHardware نشان داد که "با در نظر گرفتن همه موارد، Crucial T705 بهترین SSD کلاس مصرف کننده با عملکرد همه جانبه است که ما تاکنون آزمایش کرده ایم." مانند بررسی‌های دیگر، موافق است که «تنها معایب واقعی Crucial T705 قیمت‌گذاری و نیاز به خنک‌کننده کافی است»، اگرچه اشاره می‌کند که مورد دوم نباید «در هیچ‌یک از کلاس‌های علاقه‌مندان به پیکربندی مناسب باشد» سیستم، جایی که T705 به آن تعلق دارد. این با یک نکته بسیار مثبت به پایان می رسد و می گوید: «در نهایت، اگر در حال ساختن یک سیستم سطح بالا هستید و می خواهید سریع ترین SSD M.2 را بخرید، در حال حاضر Crucial T705 همان چیزی است. »

TweakTown نیز بسیار تحت تاثیر قرار گرفت و اظهار داشت که "T705 پلتفرم ذخیره سازی علاقه مندان نهایی است که در جایی که بیشترین اهمیت را دارد بیشترین را ارائه می دهد." این سایت در حمایت از این ادعا با نمرات تست خود، گفت: «ما SSD ها را از نظر تجربه کاربری کلی که توسط تست های ذخیره سازی PCMark 10 و ذخیره سازی بازی 3DMark بیان شده است رتبه بندی می کنیم. امتیاز تجربه کاربری 15K یا بیشتر را در نظر می گیریم تا یک SSD را به عنوان مجری TweakTown Elite تأیید کنیم. Crucial 2TB T705 اولین SSD مبتنی بر فلش از هر نوع، خرده فروشی یا ES است که از پلاتوی 22900 عبور می کند. حماسه.»

اگر مشتاق خرید SSD Crucial T705 هستید، می‌توانید آن را از اینجا تهیه کنید. مدل 1 ترابایتی با هیت سینک 259.99 دلار یا بدون هیت سینک 239.99 دلار قیمت دارد. قیمت به 439.99 دلار (با) یا 399.99 دلار (بدون) برای مدل 2 ترابایتی افزایش می یابد و سپس به 729.99 دلار (با) یا 713.99 دلار (بدون) برای مدل 4 ترابایتی می رسد.

بیشتر از TechRadar Pro

وین ویلیامز یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که درباره کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است