متن خبر

سامسونگ بالاخره اولین کارت microSD 1 ترابایتی خود را عرضه کرد – اما هنوز به فروش نرسیده است، بنابراین مطمئن شوید که کارت های جعلی Evo Plus را خریداری نکنید.

سامسونگ بالاخره اولین کارت microSD 1 ترابایتی خود را عرضه کرد – اما هنوز به فروش نرسیده است، بنابراین مطمئن شوید که کارت های جعلی Evo Plus را خریداری نکنید.

شناسهٔ خبر: 455101 -




کارت میکرو اس دی سامسونگ 1 ترابایت
(اعتبار تصویر: سامسونگ)

سامسونگ می گوید تولید انبوه EVO Plus UHS-1 خود را آغاز کرده است، اولین کارت microSD 1 ترابایتی این شرکت. این کارت مبتنی بر آخرین فناوری V-NAND است و غول فناوری کره جنوبی می گوید که این کارت نیازهای حافظه را برای برنامه های محاسباتی موبایل و هوش مصنوعی روی دستگاه فردا برآورده می کند.

کارت microSD 1 ترابایتی گفت نی قابل توجهی به نسل بعدی کارت های microSD سامسونگ است. این دستگاه با هشت لایه نسل هشتم 1 ترابایتی V-NAND سامسونگ ساخته شده است و بسته ای با ظرفیت بالا را ارائه می دهد که قبلاً فقط در SSD ها امکان پذیر بود.

همانطور که انتظار دارید، کارت microSD 1 ترابایتی جدید نیز به شدت مورد آزمایش قرار گرفته است تا از استفاده مطمئن حتی در محیط های چالش برانگیز اطمینان حاصل شود. دارای حفاظت در برابر آب، مقاومت در برابر دمای شدید، طراحی ضد افت، محافظت در برابر سایش و محافظت در برابر اشعه ایکس و مغناطیسی است.

(نه) آن را بخرید!

علاوه بر کارت microSD 1 ترابایتی، سامسونگ همچنین اعلام کرد که نمونه برداری از کارت microSD 256 گیگابایتی SD Express خود را آغاز کرده است. این کارت سرعت خواندن متوالی تا 800 مگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد که بیش از چهار برابر سریعتر از رابط فعلی است.

هانگو سون، نایب رئیس تیم محصول بیز با نام تجاری حافظه در سامسونگ الکترونیکس گفت: «سامسونگ با کارت‌های میکرو اس‌دی جدیدمان راه‌حل‌های مؤثری برای رفع نیازهای رو به رشد محاسبات موبایل و هوش مصنوعی روی دستگاه ارائه کرده است». این کارت‌های حافظه علیرغم اندازه کوچکشان، عملکرد و ظرفیت قدرتمندی شبیه SSD ارائه می‌کنند تا به کاربران کمک کنند از برنامه‌های کاربردی مدرن و آینده بیشتر بهره ببرند.»

کارت microSD 256 گیگابایتی SD Express قرار است اواخر امسال برای خرید در دسترس قرار گیرد، در حالی که انتظار داریم که کارت microSD 1 ترابایتی UHS-1 در سه ماهه سوم سال جاری عرضه شود.

برای خریدارانی که آماده صبر نیستند، خبر خوب این است که کارت microSD 1 ترابایتی قبلاً در eBay ظاهر شده است. خبر بد این است که این فهرست ها احتمالا جعلی هستند، پس با احتیاط (یا اصلاً) ادامه دهید.

(اعتبار تصویر: eBay)

بیشتر از TechRadar Pro

Wayne Williams یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است