متن خبر

ساعت 2 شیائومی در حال تبدیل شدن به یک رقیب واقعی پیکسل واچ 2 با نصف قیمت است

ساعت 2 شیائومی در حال تبدیل شدن به یک رقیب واقعی پیکسل واچ 2 با نصف قیمت است

شناسهٔ خبر: 450730 -




شیائومی واچ پرو 2
(اعتبار تصویر: شیائومی)

چندین فهرست فروشگاه اروپایی برای Xiaomi Watch 2 به صورت آنلاین کشف شده است، اگرچه این شرکت هنوز یک پوشیدنی میان رده جدید را معرفی نکرده است.

سایت خبری فناوری GSMArena چندین صفحه محصول را برای دستگاه در چهار سایت تجاری مانند پلتفرم فنلاندی Kesikisen Kello Oy کشف کرد. اگر به زبانی که آنها به آن صحبت نمی کنید، پیمایش در این صفحات می تواند دشوار باشد، اما خوشبختانه، آرسن لوپین (Arsène Lupine) از افراد داخلی صنعت (بدون رابطه ای با دزد نجیب زاده) ترجمه ای را در حساب X خود (پلتفرمی که قبلاً توییتر نامیده می شد) پست کرد .

در آنجا، مشخص شده است که ساعت شیائومی 2 دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با وضوح 466 در 466 پیکسل است. ابعاد صفحه ساعت 47.6 x 45.9 11.8 میلی متر با قاب ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم است. این دستگاه مجهز به اسنپدراگون W5 پلاس نسل 1 خواهد بود که روی سیستم عامل WearOS گوگل اجرا می شود. در نتیجه، با برنامه های مختلف Google از قبل نصب می شود. یعنی Google Wallet، Google Maps و یک پورتال به فروشگاه Play .

Xiaomi Watch 2 می تواند بازار ارزان WearOS را احیا کند. حدود 219 یورو است منبع:https://t.co/pFquJ1gZ4q pic.twitter.com/KOEoFtBFWQ 12 فوریه 2024

امکانات

با توجه به ویژگی‌ها، دستگاه آینده شیائومی دارای طیف گسترده‌ای از سنسورها برای ردیابی عادات خواب، اندازه‌گیری ضربان قلب و نظارت بر سطح اکسیژن خون شما است. یک GNSS مستقل (سیستم ناوبری ماهواره‌ای جهانی) برای پشتیبانی از قابلیت‌های ناوبری خود روی آن قرار دارد. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به عمر باتری 65 ساعته، گرفتن عکس از راه دور و درجه مقاومت در برابر آب 5ATM (اتمسفر) اشاره کرد. این بدان معناست که ساعت می تواند از پاشش آب و غوطه ور شدن کوتاه مدت در امان بماند.

همه چیزهایی که تا کنون فهرست شده است مشابه چیزی است که می توانید در ساعت شیائومی 2 پرو پیدا کنید. چند تفاوت وجود دارد اگرچه چیز مهمی نیست. همانطور که GSMArena اشاره می کند، این میان رده از استانداردهای اتصال بلوتوث 5.2، Wi-Fi و NFC پشتیبانی می کند، اما فاقد اتصال LTE خواهد بود. این در مدل پرو باقی می ماند. همچنین موارد مربوط به آنها از فلزات مختلف ساخته شده است. بدنه ساعت شیائومی 2 همانطور که قبلا گفته شد از آلومینیوم ساخته شده است، در حالی که بدنه Watch 2 Pro از فولاد ضد زنگ تشکیل شده است.

قیمت های گیج کننده

اگر به قیمت گذاری نگاه کنید همه چیز گیج می شود زیرا همه فهرست های محصولات کشف شده دارای اعداد مختلفی هستند. به کشور بستگی دارد. WinFuture در پوشش خود قیمت ها را بین 19999 یورو تا 219.99 یورو اعلام می کند. با این حال، متوجه شدیم که Mobilonline ، یک پلتفرم تجاری اسلواکی، Watch 2 را با قیمت 181.40 یورو فهرست کرده است. تا زمانی که خبر رسمی از شیائومی دریافت نکنیم، نمی توان بيان کرد که قیمت رسمی چقدر خواهد بود.

در هر صورت، احتمالاً می توان بيان کرد که ساعت شیائومی 2 به طور قابل توجهی ارزان تر از پیکسل واچ 2 با قیمت اولیه 399 یورو خواهد بود. علاوه بر این، این می‌تواند به افرادی که در فنلاند و اسلواکی زندگی می‌کنند این فرصت را بدهد که نسل بعدی ساعت هوشمند WearOS داشته باشند. گوگل پیکسل واچ 2 را در تمام کشورهای اروپایی نمی فروشد. فقط یک مشت

مشخص نیست شیائومی چه زمانی در مورد پوشیدنی خود اعلام رسمی خواهد کرد، اما از آنجایی که چندین فهرست هنوز در زمان نگارش این مقاله فعال هستند، باید در گوشه و کنار باشد.

تا آن زمان، فهرست TechRadar از بهترین گوشی های شیائومی برای سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است