متن خبر

سارا چوی از Wing Venture در مرحله اولیه TechCrunch در سال 2024 به بررسی VCها خواهد پرداخت.

سارا چوی از Wing Venture در مرحله اولیه TechCrunch در سال 2024 به بررسی VCها خواهد پرداخت.

شناسهٔ خبر: 459105 -




ساختن ایده عالی برای سرمایه گذاری خطرپذیر آنقدر ساده است که صنعت مشاوری وجود دارد که به بنیانگذاران کمک می کند تا عرشه خود را مرتب کنند. TechCrunch یک سری طولانی از Pitch Deck Teardowns برای کمک به بنیانگذاران دارد و شما می توانید تعداد بی نهایت رشته توییتر در این زمینه پیدا کنید. آسان است، درست است؟

اگر فقط اینطور بود. نه تنها انتظارات سرمایه‌گذاری خطرپذیر با بازار تغییر می‌کند، بلکه انواع مختلف استارت‌آپ‌ها در صنایع مختلف و مراحل مختلف توسعه نیز می‌خواهند اطمینان حاصل کنند که به درستی نقاط قوت و حرکت خود را در برابر انتظارات مخاطره‌آمیز ضمنی برجسته می‌کنند. در نتیجه، توصیه های مربوط به زمین به ندرت برای همه یکسان است، و به همان اندازه هنر است که علم.

وارد سارا چوی از Wing Venture Capital شوید، که در ماه آوریل امسال در TechCrunch Early Stage 2024 سخنرانی خواهد کرد و از مخاطبان درباره نحوه ارائه سوال خواهد پرسید. به‌عنوان یک بنیان‌گذار سابق که به سرمایه‌گذاری تبدیل شد، او در هر دو طرف میز فروش تجربه دارد. پس مطمئن شوید که مدادهایتان تیز و سؤالاتتان آماده است، زیرا امسال جلسه حساسی خواهد بود. به هر حال، زمانی که افزایش سرمایه‌های مخاطره‌آمیز نسبت به سال‌های گذشته سخت‌تر است، برای بنیان‌گذاران اولیه امروزی بسیار مهم است.

به شرکت در این رویداد علاقه مندید؟ فردا، 22 مارس، آخرین روز درخواست برای شرکت در این رویداد به عنوان بخشی از So You Think You Can Pitch است؟ برنامه ما سه فینالیست را انتخاب خواهیم کرد تا روی صحنه بیایند و شرکت خود را در پانل سرمایه گذاران خود معرفی کنند. قبل از مهلت فردا ساعت 11:59 بعدازظهر PT اینجا درخواست دهید.

مرحله اولیه 2024 نزدیک است، پس کارت خود را قبل از 29 مارس اینجا رزرو کنید و 200 دلار پس انداز کنید.

شما را در آوریل می بینیم - فقط چند هفته دیگر باقی مانده است!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است