متن خبر

رندرهای فاش شده آیفون 16 پرو ممکن است اولین نگاه ما را به دکمه ضبط شایعه به ما نشان دهد

رندرهای فاش شده آیفون 16 پرو ممکن است اولین نگاه ما را به دکمه ضبط شایعه به ما نشان دهد

شناسهٔ خبر: 456711 -




عکس آیفون 15 پرو مکس اپل در مقابل استالاکتیت
(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

فایل‌های CAD برای آیفون 16 پرو اخیراً به صورت آنلاین منتشر شده‌اند و به مردم ایده می‌دهند که پرچمدار آینده اپل چگونه ممکن است ظاهر شود.

به گزارش پایگاه خبری فناوری 91mobiles ، این گوشی هوشمند با چند تفاوت قابل توجه شبیه به آیفون 15 پرو خواهد بود. اول از همه، 16 پرو احتمالاً کمی بزرگتر از مدل فعلی با ابعاد 149.6 x 71.4 x 8.4 میلی متر است. منابع صنعتی این وب سایت در ادامه می گویند که صفحه نمایش 6.1 اینچی خواهد بود. با این تفاوت وجود دارد زیرا اطلاعات قدیمی‌تر ادعا می‌کنند که دستگاه تلفن همراه دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی خواهد بود. با این حال، 91mobiles به دلیل ابعاد جدید فهرست شده و این واقعیت که رندرها حاشیه های نازک تری در اطراف شیشه نشان می دهند، بیشتر به سمت نمایشگر بزرگتر متمایل می شود.

رندرهای آیفون 16 پرو

(اعتبار تصویر: 91mobiles/Apple)

بزرگ‌ترین ویرایشی که در فایل‌ها یافت می‌شود گنجاندن دکمه Capture Button است که در زیر دکمه پاور در سمت راست قرار دارد. دکمه کپچر، اگر با آن آشنا نیستید، قرار است با راحت‌تر کردن فرآیند به کاربران کمک کند عکس‌های بهتری بگیرند. برای گرفتن آن لازم نیست روی صفحه ضربه بزنید.

قابلیت‌های کامل دکمه ضبط یک راز بوده است، اگرچه گزارشی از ژانویه برخی بینش را ارائه می‌دهد. ضربه زدن ملایم روی دکمه Capture باعث می شود دوربین در حالی که یک فشار کامل عکس می گیرد فوکوس کند - دقیقاً مانند دکمه شاتر در یک دوربین سنتی.

حفظ بهترین ها

در پشت، آرایه دوربین عقب ظاهرا همان طراحی سه لنزی را که در آیفون 15 پرو دیده می شود، حفظ کرده است. به طور معمول، این خبر مهمی نخواهد بود، اما شایعه دیگری از ماه فوریه ادعا می کند که اپل قصد دارد پلت فرم دوربین گرد را کنار بگذارد و آن را با یک مثلثی جایگزین کند. مردم فکر می کردند که این طراحی جدید در حال پیشرفت است. با این حال، به نظر می رسد اپل ممکن است به ظاهر آزمایش شده و واقعی پایبند باشد.

91mobiles ادامه می دهد که «پیش بینی می شود آیفون 16 پرو یک دوربین تتراپریسم 5X تله فوتو به دست آورد». آیفون 15 پرو مکس دارای همان نوع لنز است و تصاویر گرفته شده توسط آن خیره کننده است. مشخص نیست که 16 Pro دارای لرزشگیر اپتیکال است یا خیر. این فناوری در نشت ذکر نشده است. احتمالاً، از آنجایی که عکس‌های بزرگ‌نمایی شده از تثبیت‌کننده قوی سود زیادی خواهند برد. از دیگر ویژگی های بالقوه آیفون 16 پرو می توان به دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی و باتری 3355 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

اپل هر ماه سپتامبر یک رویداد بزرگ برگزار می کند که در آن همه مدل های جدید آیفون را معرفی می کند. نه تنها انتظار داریم آیفون 16 پرو را شش ماه دیگر معرفی کنیم، بلکه نسل چهارم آیفون SE و اپل واچ ایکس را نیز شاهد هستیم.

پس تا زمانی که به اطلاعات رسمی دست پیدا کنیم، مدتی طول می کشد. در حالی که منتظر هستید، خلاصه ای از بهترین آیفون های 2024 توسط TechRadar را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است