متن خبر

راه اندازی ذخیره سازی از GPU شما برای ایجاد SSD فوق سریع مجازی استفاده می کند – اما به دلایلی، هنوز با فناوری Intel و AMD سازگار نیست.

راه اندازی ذخیره سازی از GPU شما برای ایجاد SSD فوق سریع مجازی استفاده می کند – اما به دلایلی، هنوز با فناوری Intel و AMD سازگار نیست.

شناسهٔ خبر: 448192 -




SR-1000
(اعتبار تصویر: Graid)

SupremeRAID Graid سرعت های ذخیره سازی را بسیار بالاتر از آنچه می توان با پیکربندی های RAID معمولی به دست آورد، ارائه می دهد و عملکرد NVMe SSD را با ترکیب یک GPU با یک پشته ذخیره سازی تعریف شده توسط نرم افزار (SDS) بهینه می کند.

کارت‌های RAID تنها می‌توانند با درایوهای Gen4 SSD به سرعت 28 گیگابایت بر ثانیه برسند و پس برای استفاده کامل از یک کارت RAID، به چهار درایو Gen4 SSD نیاز دارید. برای به حداکثر رساندن استفاده از سرور 24-bay، به چندین کارت RAID نیاز دارید. با این حال، SupremeRAID متفاوت است. این می تواند حداکثر 32 درایو را در یک سیستم پشتیبانی کند و با حداکثر پهنای باند یک اسلات PCIe محدود نمی شود.

فناوری Graid برای ساده‌سازی جریان داده از CPU به NVMe SSD، دور زدن مصرف چرخه CPU و حذف تنگناهای توان عملیاتی طراحی شده است. این رویکرد برای بهبود عملکرد SSD های NVMe طراحی شده است که به دلیل سرعت بالا و تأخیر کم خود شناخته می شوند و در کارهایی مانند CAD، ویرایش ویدیو و اینترنت اشیا بسیار مهم هستند. نکته ای که در مورد سیستم SupremeRAID وجود دارد این است که در حال حاضر فقط با پردازنده های گرافیکی Nvidia سازگار است.

SR-1001

اولین کارت Graid، SR-1000، دارای یک رابط PCIe Gen 3 است، در حالی که در ادامه، SR-1010 از سریعتر PCIe نسل 4 استفاده می کند. اکنون کارت سوم، SR-1001، به آنها ملحق شده است. این یک نسخه کاهش یافته از SR-1000 (با رابط PCIe Gen 3) است و با سرعت خواندن متوالی 80 گیگابایت بر ثانیه، در مقابل 220 گیگابایت بر ثانیه، 1M است.

همچنین محدود به حداکثر هشت درایو SSD NVMe است، به جای 32 موردی که توسط برادران قدرتمندترش پشتیبانی می‌شود و مستقیماً مشتریان و بازار سرورهای خانگی را هدف قرار می‌دهد.

Leander Yu، رئیس و مدیر عامل Graid Technology، گفت: "از آنجایی که SSD های NVMe نقش مهمی در زیرساخت های ابری، هسته ای و لبه ایفا می کنند، تقاضا برای محافظت از داده های پیشرفته بدون به خطر انداختن عملکرد مشهود است. SupremeRAID SR-1001 با ارائه این نیاز این نیاز را برطرف می کند. بهترین عملکرد در کلاس و حفاظت از داده ها در عین بهینه سازی توان عملیاتی، موازی سازی و تأخیر، تضمین عملکرد یکپارچه در لبه. ما هیجان زده هستیم که SR-1001 را به مجموعه محصولات SupremeRAID اضافه کنیم.

SupremeRAID SR-1001، برای برج‌های 1U و سرورهای لبه، ظاهراً اکنون برای خرید در دسترس است، اما قیمت آن در حال حاضر مشخص نیست - هر کسی که به وب‌سایت شرکت می‌رود به فهرستی از تأمین‌کنندگان هدایت می‌شود، اما با کلیک بر روی پیوند، فرمی باز می‌شود. برای درخواست اطلاعات بیشتر

TechRadar Pro برای اطلاعات بیشتر با Graid تماس گرفته است.

بیشتر از TechRadar Pro

وین ویلیامز یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است