متن خبر

دوش 48 ساعته: برای صرفه جویی 1000 دلاری در Disrupt 2024 با ساعت مسابقه دهید

دوش 48 ساعته: برای صرفه جویی 1000 دلاری در Disrupt 2024 با ساعت مسابقه دهید

شناسهٔ خبر: 457919 -




تیک تاک! فقط 48 ساعت باقی مانده است تا بلیط های تخفیف خورده خود را برای Disrupt 2024 بگیرید! با استفاده از این فرصت، قبل از اینکه ساعت در ساعت 11:59 شب جمعه، 15 مارس، ساعت 11:59 شب به وقت محلی در روز جمعه، 15 مارس به صدا درآید، به دنده‌های بالا بروید و تا 1000 دلار صرفه‌جویی کنید.

تصورش را بکنید: در اکتبر بیایید، با بیش از 10000 نفر از نخبگان جهان استارتاپ در نمایشگاه فوق العاده فناوری در سانفرانسیسکو، آرنج را به هم خواهید زد. شانس خود را برای غواصی در فناوری پیشرفته، همه زیر یک سقف عظیم، از دست ندهید.

پاس Disrupt خود را انتخاب کنید

برای بالا بردن دور موتور پس انداز خود آماده اید؟ اکنون پاس حضوری، موسس یا سرمایه‌گذار خود را ایمن کنید و تماشا کنید که آن دلارها در جیب شما جمع می‌شوند. دانشجویان و سازمان‌های غیرانتفاعی، ما شما را نیز با گذرنامه‌های با تخفیف‌های زیاد پوشش می‌دهیم! نوع بلیطی را انتخاب کنید که با عملکرد شما مطابقت دارد و محتوای شبکه و جلسه انحصاری را باز کنید! درباره انواع مختلف بلیط و دسترسی به اینجا بیشتر بیاموزید.

می خواهید در Disrupt 2024 صحبت کنید؟

فراخوان برنامه های محتوا برای نمایش ایده های پیشگامانه شما در TechCrunch Disrupt 2024 اکنون تا 26 آوریل باز است. ما در جستجوی موج بعدی پیشگامان فناوری هستیم تا در مراحل اولیه یا میزگرد ما به ما بپیوندند تا بینش، تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. و نوآوری با جهان. چه یک کارآفرین باتجربه باشید، چه یک ستاره در حال ظهور در صحنه استارت‌آپ، یا یک متخصص صنعت که مرزهای ممکن را پیش می‌برد، ما می‌خواهیم از شما بشنویم. اکنون درخواست خود را ارسال کنید و اجازه دهید صدای شما در TechCrunch Disrupt 2024 شنیده شود!

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2024 است؟ با پر کردن این فرم با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید .

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است