متن خبر

در گاندو، Discipulus Ventures گروهی از بنیان‌گذاران را گرد هم می‌آورد تا آمریکا را سرعت بخشد.

در گاندو، Discipulus Ventures گروهی از بنیان‌گذاران را گرد هم می‌آورد تا آمریکا را سرعت بخشد.

شناسهٔ خبر: 460238 -




هر ساله تعداد زیادی برنامه شتاب دهنده با هدف شناسایی و پرورش بنیانگذاران در اولین مراحل ساخت یک شرکت اجرا می شود. تنها بخشی به دنبال بنیان‌گذارانی هستند که به صراحت با برخی از ارزش‌ها همسو هستند - چه رسد به ارزش‌های محافظه‌کار کلاسیک مانند خانواده، میهن‌پرستی و ایمان.

Discipulus Ventures که دیروز اولین گروه 10 نفره خود را آغاز کرد، یک استثنا است. برنامه مربیگری برای بنیان‌گذاران جوان علاقه‌مند به گرد هم آوردن یک نوع شخصیت نسبتاً خاص است، حداقل در زمینه فناوری: کسانی که آرمان‌گرایی افلاطون و عقل‌گرایی ارسطو را دارند، با انگیزه قوی برای احیای آمریکاییانای سبک نورمن راکول.

و به جای ساخت شرکت‌های B2B SaaS، گروه همگی روی مشکلات مربوط به فناوری سخت، دفاع یا صنعت کار خواهند کرد - چیزی که گاهی اوقات به طور کلی «پویایی آمریکایی» نامیده می‌شود.

وب‌سایت این برنامه با فراخوانی از بنیان‌گذاران دانشجویی که «وابستگی شدید به حقیقت و خوبی» دارند و چشم‌انداز آینده‌شان «کارآفرینی، فضیلت شخصی و تعهدشان نسبت به کشورمان» ترکیب می‌شود، در این مورد واضح است. تاکید بر ارزش‌ها از اعتقاد سه بنیانگذار این برنامه ناشی می‌شود که جوانان برای حل برخی از سخت‌ترین مشکلات پیش روی کشور - بازسازی مجدد تولید یا تأمین شبکه برق با انرژی پاک فراوان - کار نمی‌کنند، زیرا ارزش‌های آنها هیچ است. آنها را به سمت شرکت های ماموریت محور سوق می دهد.

در مصاحبه اخیر، یکی از بنیانگذاران دیسیپولوس، یاکوب دیپنبروک، به نظرسنجی اخیر وال استریت ژورنال و سازمان تحقیقاتی غیرحزبی NORC اشاره کرد که نشان داد ارزش هایی مانند میهن پرستی، مذهب و بچه دار شدن در میان آمریکایی ها از اواخر دهه 1990 به شدت سقوط کرده است. . اما در حالی که این اولویت ها کاهش یافته است، درآمدزایی افزایش یافت.

او و دو هم بنیانگذارش - ایزاک یی، مدیر اجرایی Discipulus، و ویلیام پان، کارآفرین در محل اقامت - می‌گویند که شاهد اجرای این ارزش‌ها در برخی از پردیس‌های دانشگاهی برتر کشور بوده‌اند و دانشجویانی که اساساً به سمت کارآفرینی به‌عنوان وسیله‌ای برای کارآفرینی هجوم آورده‌اند. پایان: به سرعت یک دسته پول نقد به دست آورند یا با همتایان خود هماهنگ شوند. (طبق گفته لینکدین خود دیپنبروک تنها در سال 2022 از دبیرستان فارغ التحصیل شد.)

بسیاری از مردم در حال راه اندازی شرکت بودند. ما متوجه شدیم که دلیل درستی نبود.» او گفت. «این فقط یک کار محبوب امروزی است. شما به مدرسه می‌روید و یک شرکت رسانه‌های اجتماعی یا شرکتی از نوع «Uber for X» راه‌اندازی می‌کنید، زیرا این کار محبوبی است که دیگران انجام می‌دهند.»

او او میگوید که این موضوع با محدودیت کلی‌تر در انواع تفکر و گفتار که در محوطه دانشگاه اتفاق می‌افتد، ترکیب می‌شود: اساساً، دانشجویان از گفتن آنچه فکر می‌کنند بیشتر می‌ترسند، چه رسد به بیان آنچه عمیقاً برای آنها اهمیت دارد.

او گفت: "شما نمی توانید آنچه را که مهم است، نمی توانید بگویید که فکر می کنید درست است، و این بدیهی است که اگر بخواهید این مشکلات را حل کنید، خوب نخواهد بود." "اگر حتی نتوانید در مورد آنها صحبت کنید، نمی توانید آنها را حل کنید."

دیسیپولوس یک سال پیش در نتیجه متولد شد. یک روز متوسط ​​در طول دوره، که از 25 تا 29 مارس برگزار می شود، ایجاد جامعه را با گفتگوها و فرصت هایی برای کار با یک مربی ترکیب می کند. هر روز روشن و زود با یک تمرین ورزشی در ساعت 6 صبح شروع می شود، و سپس با یک مربی - از جمله کاترین بویل از a16z. جاش منچستر، GP در Champion Hill. مایکل گیبسون، پزشک عمومی در صندوق 1517; و آگوستوس دوریکو، بنیانگذار شرکت زمین‌سازی Rainmaker - و زمان زیادی برای کار کردن. هفته با یک روز نمایشی در مقابل گروهی از سرمایه گذاران به پایان می رسد.

میانگین یا متوسط ​​[سن] احتمالاً 21، 22 سال خواهد بود، واقعاً شبکه ای ندارد، چیزی در مورد جمع آوری پول می داند، چیزی در مورد رفتن به بازار - بسیار دقیق، اما مطمئناً قبلاً این کار را نکرده است. منچستر در مصاحبه اخیر خود گفت، و تعداد زیادی از آنها می توانند از یکدیگر جذب شوند، به همان اندازه از مشاورانی که به آنها کمک می کنند. آنها شبکه را به دست می آورند، بینش عمیق تری نسبت به پروژه خود و اینکه آیا باید به دنبال آن ادامه دهند یا به چیز دیگری بپردازند، به دست می آورند.

این برنامه در ال سگوندو، کالیفرنیا، شهری در جنوب غربی لس آنجلس که میزبان شرکت های بزرگ هوافضا مانند بوئینگ و نورث روپ گرومن است، برگزار می شود. شهرت این شهر در ماه‌های اخیر به‌عنوان بستر مناسبی برای نوع جدیدی از بنیان‌گذاران فناوری سخت افزایش یافته است، بنیان‌گذاران بسیار شبیه بنیان‌گذاران دیسیپولوس. بسیاری از صحنه "گوندو" در فوریه (حداقل در اینترنت) روشن شد، زمانی که راسموس دی مایر 20 ساله یک هکاتون فناوری دفاعی را در آنجا ترتیب داد. حداقل برای مدتی، سایت رسانه اجتماعی X از «e/acc» - خلاصه‌نویسی برای جنبشی که می‌خواهد پیشرفت فناوری در هوش مصنوعی را سرعت بخشد - مهلت گرفت و « 🇺🇸 /acc» جای آن را گرفت.

دیسیپولوس مدت ها قبل از زنده شدن صحنه گاندو به صورت آنلاین متولد شد و به نظر می رسد این برنامه از انرژی موجود در آنجا استفاده می کند - یا بهتر است بگوییم قصد دارد آن را پرورش دهد.

از برخی جهات، Discipulus شبیه به سایر رویدادهای فناوری سخت است. برای یک نفر بسیار مردانه است و یک پرچم بزرگتر از حد معمول آمریکا از سقف آویزان است تا هر گونه سردرگمی در مورد کشوری که ممکن است باشد برطرف شود. قابل توجه مربیان هستند، مانند جاشوا استاینمن، بنیانگذار Galvanick، که فرزندان خردسال خود را به گفتگوهای خود می آورند (موسس Valar Atomics، آیزایا تیلور، یکی از مربیان Discipulus، هنگامی که دخترش را به هکاتون فوریه آورد، همین کار را کرد).

این یک چیز کوچک است، اما به اصطلاح، راه رفتن طرفدار زایمان است. و برای آن عذرخواهی نمی کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است