متن خبر

خود را برای افزایش احتمالی دیگر قیمت نتفلیکس در سال جاری آماده کنید – دلیل آن این است

خود را برای افزایش احتمالی دیگر قیمت نتفلیکس در سال جاری آماده کنید – دلیل آن این است

شناسهٔ خبر: 454438 -




تبلیغات نتفلیکس
با Netflix خود برای برخی تبلیغات آماده شوید (تصویر اعتبار: Shutterstock)

احتمال غیرصفر درصدی وجود دارد که نتفلیکس در اواخر امسال دوباره قیمت‌ها را در چندین کشور افزایش دهد.

این پیش‌بینی از طریق گروهی از تحلیلگران از شرکت مالی سوئیسی، UBS Securities انجام می‌شود که به مردم می‌گویند به دلیل تغییر اکوسیستم سرگرمی، «انتظار افزایش نرخ‌ها را داشته باشند». در میان عوامل دیگر، آنها اشاره می‌کنند که چگونه کل بینندگان این پلتفرم در آمریکا از 7.7 درصد به 7.9 درصد در ژانویه 2024 افزایش یافته است. کسب‌وکارها تلاش خواهند کرد تا کتابخانه‌های خود را مدیریت کنند، هزینه‌های تولید را کاهش دهند و بیشتر روی «مجوز محتوا» تمرکز کنند تا پلتفرم‌های خود را بهتر تجمیع کنند.

نتفلیکس، به ویژه، در موقعیتی عالی برای بهره مندی از چشم انداز در حال تغییر است، و اشاره می کند که این شرکت ممکن است به اندازه کافی برای افزایش قیمت ها در زمان دیگری احساس اطمینان کند. از این گذشته، آنها مجموعه ای از نمایش ها ، فیلم ها و مجموعه متنوعی از بازی های ویدیویی دارند. تمام درآمد اضافی ناشی از افزایش قیمت در کنار افزایش درآمد مبتنی بر تبلیغات و رشد مشترکین می تواند درآمد شرکت را تا 15 درصد افزایش دهد.

افزایش قیمت احتمالی

البته این تنها یک گروه از تحلیلگران است که این ادعاها را مطرح می کنند. تا آنجا که ما می توانیم بگوییم، هیچ کس دیگری پیش بینی مشابهی انجام نمی دهد و نتفلیکس نیز هیچ تغییری را به طور رسمی اعلام نکرده است.

با این حال، دلایل خوبی وجود دارد که باور کنیم این اتفاق خواهد افتاد. ورایتی به یک تماس درآمد در سه ماهه چهارم 2023 اشاره می کند که در آن، گرگ پیترز، مدیرعامل نتفلیکس، بيان کرد که این سرویس «تا حد زیادی افزایش قیمت را متوقف کرده است» در حالی که «برنامه اشتراک پولی» را اجرا کرده است. او ظاهراً به گزینه Extra Member اجرا شده در سال 2023 اشاره می کرد. اما اکنون که این برنامه به پایان رسیده است، نتفلیکس به دنبال از سرگیری رویکرد استاندارد خود در قبال افزایش قیمت است.

البته این حرکت می تواند در صورت آنها منفجر شود. مشترکین می توانستند دسته دسته را ترک کنند. اگرچه همان طور که پیترز اشاره می کند، افزایش قیمت بزرگ اخیر "بهتر از آنچه [آنها] پیش بینی می کردند" پیش رفت.

تجزیه و تحلیل: بیش از حد اعتماد به نفس؟

باید تعجب کرد، "آیا نتفلیکس در اعتماد خود موجه است یا بیش از حد اعتماد به نفس دارد؟" ممکن است فقط اولی باشد. علیرغم همه نارضایتی‌های اینترنتی ، این پلتفرم زمانی که سرکوب رمز عبور را آغاز کرد و لایه‌های پشتیبانی شده از تبلیغات را معرفی کرد، شاهد رشد زیادی بود. UBS Securities او میگوید نتفلیکس «29.5 میلیون مشترک جدید خالص در سال 2023 اضافه کرد». این حرکت موفقیت بزرگی بود و احتمالاً ادامه خواهد یافت زیرا تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که جریان نقدی بزرگ‌تری نسبت به پیش‌بینی‌ها در سال 2027 داشته باشد.

این احتمال وجود دارد که یک پیاده روی دیگر، نی باشد که کمر شتر را می شکند. ممکن است بینندگان به دلیل افزایش هزینه ها اشتراک خود را به طور انبوه لغو کنند، اما باید دید. این اطلاعات را با یک دانه نمک مصرف کنید. در حال حاضر همه اینها حدس و گمان است.

اگر به دنبال راهی جدید برای لذت بردن از فیلم ها هستید، مجموعه TechRadar از بهترین تلویزیون های سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است