متن خبر

تصاویر لو رفته Google Pixel 8a ما را نگران طراحی این گوشی کرده است

تصاویر لو رفته Google Pixel 8a ما را نگران طراحی این گوشی کرده است

شناسهٔ خبر: 436268 -




گوگل پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو قرار است در ۴ اکتبر وارد بازار شوند، و در حالی که پیکسل ۸a احتمالاً در کنار آنها عرضه نمی شود، اکنون تصاویر لو رفته از این گوشی را مشاهده کرده ایم که امیدوارکننده نیستند.

این تصاویر - که توسط افشاگر آبیشک یاداو در X (از طریق Phone Arena) به اشتراک گذاشته شده است - تلفنی را با گوشه های بسیار خمیده نشان می دهد که تفاوت عمده ای با Pixel 7a دارد. همچنین حاشیه‌های بسیار بزرگی دارد، و در حالی که حاشیه‌های پیکسل ۷a کوچک نیستند، به نظر می‌رسد که حاشیه‌های پیکسل ۷a حتی بزرگ‌تر باشند.

جزئیات دیگر شامل دوربین دوگانه در نوار دوربین متمایز گوگل و روکش آبی است که کمی روشن تر از سایه آبی آسمانی است که برای پیکسل ۸ پرو درز کرده بودیم.

اسم رمز Google Pixel 8A AkitaTensor G3#Google #Pixel8 #Pixel8a pic.twitter.com/KMihyGk9ex 21 سپتامبر ۲۰۲۳

بیشتر ببین

ما واقعاً رنگ را دوست داریم، اما ترکیب گوشه های منحنی و حاشیه های بزرگ واقعاً عالی به نظر نمی رسد. Pixel 8 و Pixel 8 Pro استاندارد نسبت به مدل های قبلی خود گوشه های منحنی تری دارند، پس این طراحی عجیب و بعید نیست، اما به نظر می رسد که ممکن است گوشه ها در Pixel 8a خمیده تر باشند.

در هر صورت، گوشی در این تصاویر مطمئنا از جذابیت کمتری نسبت به پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو برخوردار است. با این حال، شایان ذکر است که جدا از این واقعیت که این تصاویر ممکن است جعلی باشند، ممکن است طراحی پیکسل ۸a قبل از عرضه نیز تغییر کند.

Google Pixel 7a تنها در ماه مه وارد بازار شد، پس ما هنوز انتظار نداریم که Pixel 8a را برای چندین ماه به طور رسمی ببینیم. به این ترتیب، این احتمالا یک نمونه اولیه اولیه است و ممکن است در معرض تغییر باشد. ما مطمئناً امیدواریم که چنین باشد، زیرا با طراحی مانند آن، ممکن است در رتبه بندی بهترین گوشی های پیکسل مشکل داشته باشد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است