متن خبر

بهترین مدیران C-suite با منبع باز هستند – آیا شما؟

بهترین مدیران C-suite با منبع باز هستند – آیا شما؟

شناسهٔ خبر: 450878 -




شخصی <a href= که از رایانه رومیزی استفاده می کند." class=" block-image-ads hero-image" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pvNhZoQGQLQjddZZmWtWxH-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pvNhZoQGQLQjddZZmWtWxH-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pvNhZoQGQLQjddZZmWtWxH-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pvNhZoQGQLQjddZZmWtWxH-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pvNhZoQGQLQjddZZmWtWxH-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pvNhZoQGQLQjddZZmWtWxH-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pvNhZoQGQLQjddZZmWtWxH-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pvNhZoQGQLQjddZZmWtWxH.jpg">
(اعتبار تصویر: Gorodenkoff / Shutterstock)

در طول سال‌ها، نرم‌افزار متن‌باز به مجموعه فناوری هر سازمانی تبدیل شده است. این بخش اصلی استراتژی بسیاری از رهبران فناوری اطلاعات برای افزایش چابکی، کارایی هزینه و نوآوری است. تحقیقات اخیر نشان می دهد که 80 درصد از مدیران فناوری اطلاعات با استفاده از منبع باز سازمانی برنامه ریزی می کنند تا در دو سال آینده استفاده خود را افزایش دهند و مزایای تجاری از جمله توانایی بهبود یافته برای استفاده از فناوری های نوظهور مانند هوش مصنوعی ، کانتینرها و محاسبات لبه را مشاهده کنند.

با این حال، منبع باز نباید فقط در اختیار توسعه دهندگان و تیم های IT باشد. برای اینکه C-suite تاثیری دگرگون کننده در سطح تجارت داشته باشد، باید بداند که چگونه می توان از آن استفاده کرد. از آنجایی که رهبران تحت فشار برای استقبال از جنبش هوش مصنوعی در حال تحول سریع هستند، که عمدتاً مبتنی بر توسعه باز است، اکنون زمان مناسبی برای تحلیل جامع‌تر منبع باز در سراسر سازمان است. در اینجا چهار نکته برای شروع آورده شده است.

جوآنا هاجسون

رهبر کشور انگلستان در Red Hat.

درک کنید که "تشکیلات" در "متن باز سازمانی" چه معنایی برای کسب و کار شما دارد

با پیچیدگی فضای ابری امروزی، زنجیره‌های تامین نرم‌افزار تحت نظارت فزاینده‌ای قرار می‌گیرند و بسیار مهم است که بدانید کد شما از کجا آمده است. پروژه‌های منبع باز در جوامع «بالادستی» منشأ می‌گیرند که مشارکت‌کنندگان در سراسر جهان را شامل می‌شود. در حالی که این نرم افزار به صورت رایگان قابل دانلود است، مسئولیت مدیریت چرخه عمر، نظارت و نگهداری بر عهده شماست که نیازمند منابع و تخصص است. استفاده از منبع باز سازمانی، این مسئولیت ها را به یک فروشنده پشتیبانی قابل اعتماد منتقل می کند، که تأیید وابستگی های شخص ثالث و تثبیت نرم افزار، تضمین کیفیت، سازگاری با اکوسیستم های سخت افزاری و نرم افزاری و امنیت را بر عهده می گیرد. آنها همچنین می توانند پشتیبانی فنی و راهنمایی استراتژیک را برای دریافت بهترین بازگشت سرمایه برای کسب و کار شما ارائه دهند. هنگام ارزیابی فروشندگان، تحلیل کنید که آیا آنها به طور فعال در حال توسعه ویژگی های سازمانی طراحی شده برای برآوردن نیازهای کسب و کار در دنیای واقعی هستند یا خیر.

شفافیت منبع باز اغلب زمانی که صحبت از امنیت به میان می‌آید یک مزیت است، زیرا وصله‌ها را می‌توان اسکن کرد، به خوبی مستند شده‌اند و می‌توانند به سرعت برای رفع آسیب‌پذیری‌ها در دسترس قرار گیرند. مانند هر نرم افزار دیگری، حفظ رویه های امنیتی خود ضروری است. با تغییرات پارادایم مانند ابر و کانتینرها، امنیت نیاز به توجه مداوم و ادغام در جریان های کاری توسعه دارد. انتخاب فروشنده منبع باز مناسب می تواند به این ادغام های امنیتی کمک کند و مطمئن شود که امنیت از همان ابتدا در پلتفرم شما وجود دارد.

از یک تیم گسترده استفاده کنید

مدرن کردن یک سازمان و ارائه تجربیات متمایز به مشتریان به شدت به تیم های توسعه دهنده و مدیریت فناوری اطلاعات وابسته است. با این حال، حتی با گسترش دامنه فعالیت‌ها، این تیم‌ها اغلب با محدودیت‌های منابع و شکاف‌های مهارتی مواجه هستند - طبق نظرسنجی اخیر مدیران فناوری اطلاعات، تفکر استراتژیک، هوش مصنوعی و امنیت سایبری بیشترین تقاضا را دارند. منبع باز یک قابلیت اضافی را ارائه می دهد و به جامعه جهانی از مشارکت کنندگان دسترسی می دهد که می توانند راهنمایی های متخصص را به اشتراک بگذارند. یک مثال عالی، بنیاد منبع باز فین‌تک (FINOS) است که بیش از 70 عضو از جمله بانک‌های بزرگ و غول‌های فناوری را گرد هم می‌آورد تا از هوش جمعی برای هدف قرار دادن فرصت‌های مختلف صنعت استفاده کنند.

افراد و زمان خود را در جایی که اهمیت دارد سرمایه گذاری کنید

تعیین تعادل مناسب بین استفاده از منبع باز و توسعه داخلی برای هر کسب و کاری منحصر به فرد است. رهبران باید مرتباً برای تحلیل مکان هایی که نوآوری داخلی بیشترین تمایز و ارزش تجاری را ارائه می دهد، تحلیل کنند و منابع را بر این اساس متمرکز کنند. در جاهای دیگر، تخصص خارجی و نرم افزار شخص ثالث می تواند به رفع نیازهای خاص کمک کند.

هنگام همکاری با یک ارائه‌دهنده نرم‌افزار، از آنچه ارائه می‌شود نهایت استفاده را ببرید. اشتراک های نرم افزاری اغلب طیف وسیعی از پشتیبانی، آموزش و بینش را در بر می گیرند. از این موارد به نفع خود برای تکمیل تخصص خود و بهینه سازی نحوه استفاده از سیستم های خود برای بهبود کارایی هزینه و اندازه گیری و هدایت نتایج واقعی کسب و کار استفاده کنید.

فرهنگ همکاری را تقویت کنید

منبع باز در افرادی که به طور شفاف و مشترک برای ایجاد مشارکت های یکدیگر کار می کنند رشد می کند. اصول کلیدی شامل ایجاد جوامع عملی برای به اشتراک گذاشتن دانش، شکستن سیلوها و راه اندازی برای تکرار مداوم است. پرورش این نوع پویایی باز در یک سازمان به اشتراک گذاری ایده و انتشار سریعتر دانش را تشویق می کند. ما در حال حاضر شاهد استفاده گسترده‌تر از این شیوه‌های منبع باز هستیم، حتی برای توسعه نرم‌افزار اختصاصی داخلی، جایی که به عنوان InnerSourcing شناخته می‌شود. این امر علاوه بر افزایش بهره وری و کارایی تیم، می تواند به جذابیت بیشتر کارفرما برای استعدادهای دیجیتال کمک کند.

منبع باز قهرمان در C-suite

مهندسان نرم‌افزار فقط می‌توانند این کار را تا اینجا انجام دهند - این به رهبران ارشد بستگی دارد که نقشی حیاتی در بهره‌برداری از پتانسیل نوآوری مبتنی بر منبع باز در سراسر سازمان ایفا کنند. این به بخش‌های تجاری، به ویژه حقوقی و تدارکات، می‌رسد، که باید بدانند مجوز منبع باز چگونه کار می‌کند. بالاترین عملکرد و انعطاف‌پذیرترین سازمان‌هایی که می‌بینیم، سازمان‌هایی هستند که دارای C-suite هستند که در منبع باز فعالیت می‌کنند. هرگز اطلاعات و پشتیبانی بیشتری برای کسانی که به دنبال استفاده از منبع باز هستند در دسترس نبوده است، پس اگر هنوز شروع نکرده اید، زمان آن فرا رسیده است.

ما بهترین پلتفرم هوش تجاری را معرفی کرده ایم.

این مقاله به عنوان بخشی از کانال Expert Insights TechRadarPro تهیه شده است که در آن بهترین و باهوش ترین ذهن ها در صنعت فناوری امروز را معرفی می کنیم. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسنده است و لزوماً نظرات TechRadarPro یا Future plc نیست. اگر علاقه مند به مشارکت هستید، اطلاعات بیشتری را در اینجا بیابید: https://www.techradar.com/news/submit-your-story-to-techradar-pro

جوآنا هاجسون رهبر کشور بریتانیا در Red Hat است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است