متن خبر

بزرگترین فروشنده لپ تاپ جهان بی سر و صدا ربات شش پا را منتشر می کند – Lenovo Daystar Bot GS دارای رتبه IP است و ما را به یاد سگ های اندرویدی Boston Dynamics می اندازد.

بزرگترین فروشنده لپ تاپ جهان بی سر و صدا ربات شش پا را منتشر می کند – Lenovo Daystar Bot GS دارای رتبه IP است و ما را به یاد سگ های اندرویدی Boston Dynamics می اندازد.

شناسهٔ خبر: 457303 -




Lenovo Daystar Bot GS
(اعتبار تصویر: Lenovo)

افراد زیادی وجود ندارند که حداقل یک ویدیو از سگ رباتی بوستون داینامیکس، Spot در حال انجام ترفندهایی مانند بالا و پایین رفتن از پله ها، چرخیدن، رقصیدن، پریدن و حمل اشیا را ندیده باشند. این ربات فقط برای سرگرمی نیست. می توان از آن برای کارهای مختلف مانند بازرسی سایت های صنعتی و انجام وظایف خطرناک استفاده کرد.

با این حال، Spot تنها حیوان ربات صنعتی در شهر نیست. رقابتی از یک منبع غیرمنتظره دارد - Lenovo .

عاقلانه، سازنده چینی ساخته‌اش را سگ نمی‌نامد و یک جفت پا اضافی برای فاصله گرفتن بیشتر از سگ‌های روباتی Boston Dynamics اضافه کرده است، اما مقایسه نکردن سخت است.

شش پا بهتر از چهار پا است؟

Lenovo Daystar Bot GS که از آن به عنوان "روبات پا برای راه حل بازرسی" یاد می شود، در سایت IF Design با شکوه تمام قابل مشاهده است.

جزئیات همراه آن او میگوید : «با Lenovo Daystar Bot GS وارد خط مقدم اتوماسیون صنعتی و خدمات عمومی شوید. طراحی پیشگامانه شش پا، ثبات و مانور بی نظیری را تضمین می کند که از پلت فرم های روباتیک سنتی پیشی می گیرد و به آن اجازه می دهد به راحتی از مناطق مختلف عبور کند.

Daystar Bot GS تجارت، صنعت، دولت و بخش عمومی را هدف قرار داده است و آسیا بازار اصلی لنوو در اواخر امسال خواهد بود.

لنوو می‌افزاید: «با داشتن سیستم کنترل پیشرفته، الگوریتم‌های ادراک پیشرفته و حفاظت قوی IP66، GS در سناریوهای پیش‌بینی‌نشده بهتر عمل می‌کند و امکان جمع‌آوری اطلاعات جامع را در هر مکان و زمانی فراهم می‌کند. در تعالی بی‌وقفه، GS گواهی بر نوآوری، کارایی، ایمنی و پتانسیل بی‌حد و مرز اکتشاف خودکار است.

سوال بزرگی که ما در حال حاضر پاسخی برای آن نداریم، این است که چه کسی در یک مبارزه (یا یک مسابقه) برنده خواهد شد - Spot یا GS؟

Lenovo Daystar Bot GS

(اعتبار تصویر: Lenovo)

بیشتر از TechRadar Pro

وین ویلیامز یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که درباره کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است