توسعه دهندگان Destiny 2 در مورد وضعیت بازی اظهار نظر کردند و همچنین قصد دارد در طول میزگرد توسعه دهندگان، تیراندازی اول شخص را تغییر دهد.
Bungie توسعهدهنده Destiny 2 اخیراً میزگردی برگزار کرد که در آن اعضای تیم در مورد آینده تیراندازی چندنفره صحبت کردند و با وعدهای که آن را اپیزودیکتر و فصلیتر میکند (از طریق PC Gamer ) به پایان رسید.
نیککو استیونز، طراح ارشد روایت گفت: «وقتی چارچوبی برای نحوه تولید محتوا ایجاد میکنید، تولید سریع آن محتوا را آسانتر میکند، زیرا همه در یک صفحه هستند. اما میتواند قابل پیشبینی باشد، زیرا همه در یک صفحه هستند.» با این حال، برایان فرانک، رهبر طراحی، به این موضوع اشاره کرد که چگونه این «فریمورکها» اغلب یک «مهارت بقا» برای توسعهدهندگانی هستند که دائماً با ضربالاجلهای سختی که معمولاً در یک بازی خدمات زنده یافت میشوند، مواجه میشوند.
Destiny 2 از زمان انتشارش در سال 2017 به همان سبک محتوای فصلی متکی بوده است. بسیاری از فصل های آن، مانند The Witch Queen و Lightfall ، به طور مداوم خود را به عنوان رویدادهای ویران کننده جهان در جهان به فروش می رساند. اگر هر فصل فرصتی برای توقف یک تهدید شرورانه باشد، احساس خطر می تواند به طور قطعی کمتر خطرناک باشد.
به منظور جلوگیری از قرار گرفتن محتوای آینده در این روایت قابل پیش بینی، توسعه دهندگان توافق کردند که تغییر از ساختار فصلی به اپیزودیک به آنها اجازه می دهد تا بازیکنان را با داستانی زنده تر غافلگیر کنند.
یکی از توسعه دهندگان گفت: "ما در حال حاضر روی تعدادی چیز کار می کنیم که نمی توانیم به صراحت آنها را به اشتراک بگذاریم." امیدواریم این شروعی تازه برای روایت Destiny 2 باشد و داستان هیجان انگیزتری را برای همه به نمایش بگذارد.
برای بازیهای خارقالعادهتر مانند Destiny، حتماً بهترین بازیهای رایانهای چندنفره و همچنین بهترین بازیهای FPS را که هم اکنون برای بازی در دسترس هستند، تحلیل کنید.
ارسال نظر