متن خبر

بامبل یک سوم نیروی کار خود در تگزاس را پس از تصویب لایحه سقط جنین محدود کننده «قانون ضربان قلب» از دست داد.

بامبل یک سوم نیروی کار خود در تگزاس را پس از تصویب لایحه سقط جنین محدود کننده «قانون ضربان قلب» از دست داد.

شناسهٔ خبر: 456719 -




بامبل یک سوم نیروی کار خود را در تگزاس از دست داده است که این ایالت بیش از یک سال پیش قانون جنجالی SB 8 (لایحه 8 سنا) را که به قانون ضربان قلب تگزاس نیز معروف است، از دست داده است. این نقطه داده جدید توسط مشاور عمومی موقت Bumble، الیزابت مونتلئونه، در یک پانل امروز بعد از ظهر در کنفرانس SXSW در آستین، تگزاس به اشتراک گذاشته شد. این پانل بر "بحران بهداشت و درمان در آمریکای پس از رو" متمرکز بود و زنانی را که هم شکایت کرده بودند و هم در مورد نیاز به دخالت پزشکان و نه سیاستمداران در تصمیم گیری های مراقبت های بهداشتی صحبت کردند.

علاوه بر این، Monteleone اشاره کرد که Bumble دیگر نیازی به پیوستن کارمندان به کسب و کار در محل آستین خود ندارد، حتی اگر دفتر مرکزی سازنده برنامه دوستیابی در آنجا باشد.

ما یک شرکت از راه دور هستیم. ما از کارمندانی حمایت کرده‌ایم که تصمیم گرفته‌اند از ایالت خارج شوند.»

ما - از زمان SB 8 - شاهد کاهش حدود یک سوم در نیروی کار تگزاس خود بوده ایم. این کارمندان در حال انتخاب مکان دیگری هستند. مونتلئونه گفت : «قوانین مختلفی در تگزاس وجود دارد که به نظر من بسیاری از مردم آن‌ها را با داشتن یک زندگی سالم و واقعی بودن خود ناسازگار می‌دانند. به چندین قانون دیگر تگزاس یا قوانین پیشنهادی که برای کارمندان Bumble خوشایند نیست.

سازنده اپلیکیشن دوستیابی اولین کسب و کاری بود که در حمایت از دعوای حقوقی علیه قانون سقط جنین تگزاس، زوراوسکی علیه ایالت تگزاس، که توسط مرکز حقوق باروری تنظیم شده بود، به یک جلسه کوتاه دوستانه پیوست. این شکایت ادعا می کند که این قانون زندگی زنان باردار را به خطر می اندازد زیرا پزشکان از ترس از دست دادن مجوز، جریمه های سنگین یا حتی زندان از ارائه خدمات سقط جنین می ترسند. زنانی که در این پرونده دخیل هستند از دولت شکایت می کنند که علیرغم خطراتی که برای سلامتی آنها وجود دارد، به دلیل قانون سقط جنین در ایالت مجبور به انجام بارداری خود شده اند. برخی از زنان مجبور بودند برای دریافت مراقبت های بهداشتی به خارج از ایالت سفر کنند و این امر خطرات سلامتی خود را افزایش می داد. دیگران شکایت کردند زیرا مجبور بودند حاملگی های غیرقابل تحمل را تا پایان پایان دهند. چندین پزشک تگزاس نیز این شکایت را امضا کردند و گفتند که دیگر نمی توانند به درستی طبابت کنند.

در حالی که پانل SXSW تا حد زیادی بر جنبه‌های سیاسی این قانون و قوانین دیگر، از جمله قوانینی که اکنون به دنبال محدود کردن دسترسی به IVF هستند، و همچنین آسیب‌های شخصی و عاطفی آن‌ها بر زنان، تمرکز داشت، وکیل بامبل علاوه بر این به تأثیر تجاری این نوع قوانین اشاره کرد. دارند.

مونتلئونه گفت: «ما می دانیم که سقط جنین بر افراد تأثیر می گذارد، اما تأثیر منفی عمیقی بر جامعه به عنوان یک کل و به ویژه برای مشاغل دارد». ما به لنز نگاه می‌کردیم و چیزی که در خلاصه بیان می‌کنیم در مورد افزایش هزینه برای جذب و حفظ استعدادها در تگزاس، افزایش هزینه‌های ما برای ارائه مزایای مراقبت‌های بهداشتی به کارمندانمان صحبت می‌کنیم... متوجه شدیم که به دلیل موقعیت ما، که از ابتدا با زنان در خط مقدم پایه گذاری شده بود، و برای شروع، با داشتن آن صدا و آن مشروعیت، می توانستیم آن را با این استدلال بسیار تجارت محور ترکیب کنیم و به حمایت از این پرونده کمک کنیم.»

از زمان امضای قرارداد بامبل، کسب‌وکارها از سراسر تگزاس نیز از جمله رقیب Match Group و SXSW با این قرارداد امضا کرده‌اند، برخی می‌گویند که می‌ترسند چالش‌های مشابهی در جذب و حفظ استعدادها نیز داشته باشند.

«اینها ملاحظات [کارمندان بالقوه] زمانی است که به این فکر می کنند که آیا قرار است شغلی را بپذیرند یا در شغلی باقی بمانند. مونتلئونه بيان کرد : توجه به موقعیت مکانی یک عامل بسیار واقعی است.

او بيان کرد که از زمان تصویب این قانون، بامبل مزایای مراقبت های بهداشتی پیشرفته ای را ارائه کرده است که شامل پوشش هزینه های افرادی است که «به دنبال طیف کامل حقوق باروری هستند»، از جمله سقط جنین، IVF، رحم جایگزین، انجماد تخمک و همچنین مراقبت های تایید کننده جنسیت. سایر شرکت ها مزایای مشابهی را با هزینه شخصی خود ارائه کرده اند.

این مسائل برای شرکتی مانند بامبل که در حال حاضر با رشد مواجه است و برای مخاطبان جوان‌تری که به نظر می‌رسد نسبت به همتایان قدیمی‌تر خود علاقه کمتری به برنامه‌های دوست‌یابی دارند، جذاب‌تر است، بسیار ضروری‌تر است. سازنده اپلیکیشن دوستیابی سه ماهه چهارم ضعیفی را با ضرر خالص 32 میلیون دلاری و درآمد 273.6 میلیون دلاری منتشر کرد. همچنین اعلام کرد که 350 کارمند خود را پس از تغییرات سازمانی دیگر که منجر به کناره‌گیری بنیانگذار ویتنی ولف هرد از سمت مدیرعاملی و تغییر در C-suite شد که شامل انتصاب لیدیان جونز، مدیرعامل سابق Slack به‌عنوان مدیر عامل جدید آن بود، رها کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است