متن خبر

این ویژگی مفید مدتی است که به کاربران ChromeOS وعده داده شده است – اما هنوز در حال توسعه است

این ویژگی مفید مدتی است که به کاربران ChromeOS وعده داده شده است – اما هنوز در حال توسعه است

شناسهٔ خبر: 460459 -




دانش آموزان دبیرستانی اندونزیایی <a href= به صورت آنلاین با استفاده از لپ تاپ های کروم بوک مطالعه می کنند" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Xii6U8tDRPeK7fzWsN9kWS-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Xii6U8tDRPeK7fzWsN9kWS-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Xii6U8tDRPeK7fzWsN9kWS-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Xii6U8tDRPeK7fzWsN9kWS-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Xii6U8tDRPeK7fzWsN9kWS-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Xii6U8tDRPeK7fzWsN9kWS-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Xii6U8tDRPeK7fzWsN9kWS-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Xii6U8tDRPeK7fzWsN9kWS.jpg">
(اعتبار تصویر: Pramata via Shutterstock)

به کاربران ChromeOS قول داده شده است که ویژگی جدیدی با حرکت پد لمسی ارائه دهد که رد اعلان‌های بازشو را آسان می‌کند - اما هنوز شاهد ظاهر شدن آن در هیچ Chromebook نیستیم. در عوض، برخی از کاربران نسخه ی نمایشی به طور تصادفی با این ویژگی در کانال توسعه دهندگان گوگل مواجه شده اند - یک ماه بعد.

طبق پست وبلاگ رسمی، کنترل‌های جدید از نظر فنی در ماه فوریه به ChromeOS معرفی شدند و قرار است «در روزهای آینده» ارائه شوند. با این حال، به نظر می رسد این ویژگی هنوز در برزخ توسعه به دام افتاده است. رابی پین از ChromeUnboxed ابراز تاسف می‌کند که به نظر می‌رسد اعلام کردن آپشن های جدید برای ChromeOS فقط برای چند ویژگی خاص تا به‌روزرسانی بعدی کاملاً کنار گذاشته می‌شود.

به نظر می رسد که ممکن است این مورد در مورد ویژگی ژست باشد. یک به‌روزرسانی کاملاً جدید ChromeOS 122 در ابتدای ماه مارس بدون اشاره به کنترل ژست‌ها معرفی شد، که به این معنی است که این ویژگی قبلاً عرضه شده است یا کاملاً فراموش شده است.

انجام آن به صورت قطعات

پین خاطرنشان می‌کند که اگرچه در تلاش برای استفاده از این ویژگی در کروم‌بوک‌های مختلف موفقیت‌آمیز نبود، تا زمانی که کار دیگری را در کانال توسعه ChromeOS انجام می‌داد و تصمیم گرفت وقتی یک اعلان پاپ‌آپ ظاهر شد، این حرکت را امتحان کند - کار کرد!

اگرچه ممکن است نگران نباشید، کنترل ژست‌های حرکتی همچنان در کانال Dev قفل شده است، نمونه خوبی از توسعه دهندگان ChromeOS است که کاربران را پس از قول دادن به آپشن های جدید معطل می‌کنند.

این ویژگی جدید بصری و بسیار مفید در روز است و این واقعیت که به نظر می‌رسد نمونه دیگری از کاربران ChromeOS است که فقط باید امیدوار باشند و منتظر بمانند تا بخش‌هایی از به‌روزرسانی‌هایشان واقعاً عرضه شوند، همچنان ناامیدکننده است.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

نویسنده کارکنان محاسباتی

Muskaan نویسنده محاسباتی TechRadar در بریتانیا است. او همیشه نویسنده ای پرشور بوده و آثار خلاقانه اش در چندین مجله و مجلات ادبی به چاپ رسیده است. اولین ورود او به دنیای نویسندگی شعری بود که در تایمز زامبیا با موضوع گل آفتابگردان و بی اهمیت بودن وجود انسان در مقایسه با آن منتشر شد.

Muskaan که در زامبیا بزرگ شد، شیفته فناوری، به‌ویژه رایانه‌ها بود، و او به TechRadar پیوست تا درباره جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی، لپ‌تاپ‌ها و اخیراً هر چیزی مرتبط با هوش مصنوعی بنویسد. اگر سؤالی دارید، نگرانی های اخلاقی دارید یا فقط به هر چیزی ChatGPT یا هوش مصنوعی عمومی علاقه دارید، در جای درستی هستید.

Muskaan همچنین به نوعی توانست یک بازی را روی نوار لمسی MacBook کار خود نصب کند، بدون اینکه بخش فناوری اطلاعات (هنوز) متوجه شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است