متن خبر

اپل ویژن پرو: روز اول

اپل ویژن پرو: روز اول

شناسهٔ خبر: 447148 -




جمعه 2 فوریه 2024 است . امروز این روز است. از زمانی که تیم کوک با این محصول در WWDC سال گذشته روی صحنه رفت، به Vision Pro چشم دوخته اید. واقعاً طولانی‌تر از آن، اگر سال‌ها شایعات، درزها و رندرها را در نظر بگیرید. قیمت آن چیزی که انتظار داشتید نزدیک نبود، اما یک محصول نسل اول است. تولید در مقیاس کامل مصرف کننده نیست و شما باید میلیون ها نفر را که در هفت یا هشت سال تحقیق و توسعه ریخته می شود در نظر بگیرید.

پس از چند ماه وافل کردن، نشانگر خود را روی دکمه «خرید» نگه داشتید، نفس خود را حبس کردید، چشمان خود را بسته و به مبلغ 3500 دلار متعهد شدید. تبریک می‌گویم، شما یک پذیرنده اولیه هستید.

جعبه می رسد. این بزرگه. این نیز اساساً اپل است - پریمیوم است و با هدف طراحی شده است. زبانه های طرف دیگر را پاره کرده و از بالای آن خارج کنید. گیره در داخل است و به سکوی کوچکی متصل است که بیشتر از کانتینر حمل و نقل ویترین است. عمیق تر حفاری کنید، و بند دیگری و یک درج "نور مهر و موم" دوم پیدا خواهید کرد.

من، من در حال حاضر جزئی از گروه حلقه دوگانه هستم. به‌اندازه بند گره‌باف سولو جالب به نظر نمی‌رسد، اما بند بالایی در توزیع وزن بسیار بهتر عمل می‌کند (ویژن پرو هدست سبکی نیست). در مورد درزهای مهر و موم نور، من به عینک‌ها توصیه می‌کنم که با بزرگ‌تر از این جفت استفاده کنند تا فاصله بیشتری بین چشمان شما و درج‌ها ایجاد شود.

آخرین، البته، بسته باتری بدنام است. آن را به پورت سمت چپ وصل کنید و آن را بچرخانید. یک نور سفید کوچک قبل از تبدیل شدن به حالت جامد می‌تابد. راه اندازی شروع شده است.

بعد از هشت ماه، 60 ثانیه دیگر بین دوستان چقدر است؟ کمی فرآیند راه اندازی وجود دارد. قابل درک است. Vision Pro باید حسگرهای خود را جهت دهد، فضا و نور شما را بشناسد. اگر درج های نوری زایس را برای دید خود ساخته بودید، اکنون زمان آن است که آنها را به صورت مغناطیسی وارد کنید. اگر عینکی هستید، تا زمانی که لنزهای خود را با نگه داشتن یک تکه کاغذ با یک کد QR مانند روی آن ثبت نکرده اید، بیش از حد در مورد عکس نترسید. جفت کردن دستگاه به آیفون شما تقریباً به همین روش عمل می کند.

از شما خواسته می شود که هدست را برای مدتی بیرون بکشید تا صورت خود را اسکن کنید. اما ابتدا یک ویدیوی کوتاه مقدماتی.

فرآیند اسکن چهره از دوربین جلوی گیره برای ساختن یک آواتار سه بعدی شانه به بالا استفاده می کند. این فرآیند بسیار شبیه به ثبت نام در Face ID در آیفون شما است. منتظر بودن. سر خود را به پهلو بچرخانید. سپس دیگری. به بالا نگاه کنید و به پایین بچرخید. به پایین نگاه کنید و به سمت بالا بچرخید. یک نور خوب پیدا کنید شاید یک چراغ حلقه اگر دارید. اگر از عینک استفاده می‌کنید، به این نکته توجه کنید که چشم‌های خود را نگاه نکنید. ظاهراً این کار را انجام دادم و اکنون به نظر می‌رسد Persona من هفته گذشته را به جشن گرفتن تصویب طرح رأی گیری شماره 2 اوهایو گذرانده است.

اعتبار تصویر: برایان هیتر (با عرض پوزش)

پرسوناهایی که تا کنون علنی شده اند، یک کیسه مختلط بوده اند. همه اینفلوئنسرها مال خود را میخکوب کردند. نورپردازی است؟ ژن خوب؟ شاید میبلین باشد. امیدوارم مال شما خوب پیش بره، و نگران نباشید، اگر بار اول فرود را نچسبانید، می توانید دوباره امتحان کنید. مال خودم؟ این در واقع بهتر از دو موردی است که من تاکنون تنظیم کرده ام. من هنوز مانند یک انگشت شست سخنگو با اعتیاد به هفینگ به نظر می رسم، و آن لحظه واقعاً فلج طولانی بل را در چشم راست من آشکار می کند. یا شاید بیشتر از یک Max Headroom فازی؟ فردا دوباره امتحان خواهم کرد و تا آن زمان به این واقعیت توجه داشته باشم که این ویژگی هنوز در مرحله بتا است.

این نسخه شماست که از طریق FaceTime و سایر برنامه های کنفرانس از راه دور با مردم صحبت می کنید. این به منظور دور زدن این واقعیت است که 1) شما یک گیره روی صورت خود دارید و 2) (احتمالا) یک دوربین خارجی به سمت شما نیست. مطمئناً نیاز به عادت کردن دارد.

اوه، اگر می خواهید مو یا پیراهن خود را عوض کنید، باید دوباره آن را مصرف کنید. من به چیزی کمی سازگارتر از Memojis امیدوار بودم، اما در مجموعه آپشن های فعلی وجود ندارد. با این حال، به حالات مختلف صورت مانند لبخند زدن، بالا بردن ابروها و حتی بیرون آوردن زبان پاسخ می دهد (برای تماس های کاری زوم مفید است). این اسکن همچنین برای ایجاد تصویری از چشمان شما برای ویژگی EyeSight در جلوی گیره استفاده می‌شود تا به دیگران در اتاق هشدار دهد وقتی به سمت آنها نگاه می‌کنید.

هدست را دوباره روی آن قرار دهید و دستان خود را بالا نگه دارید تا ویژگی ردیابی دست بداند که باید به چه چیزی توجه کند. در مرحله بعد، سه دایره از نقطه ظاهر می‌شوند که هر کدام نور روشن‌تری نسبت به قبل دارند. در اینجا باید در حالی که انگشت شست و اشاره خود را به هم فشار می دهید به هر یک نگاه کنید. این به کالیبره کردن ردیابی چشم کمک می کند.

ورودی مدتهاست که علامت سوال بزرگی در دنیای واقعیت توسعه یافته بوده است. می‌توانید کنترل‌کننده‌های بازی بلوتوث، صفحه‌کلیدها و ترک‌پدها را با هدست جفت کنید، اما در چشم‌انداز آینده اپل، سهم اصلی تعامل از چشم‌ها و دست‌های شما استفاده می‌کند. برای برجسته کردن به یک شی نگاه کنید و انگشتان خود را برای انتخاب فشار دهید. هنگام زوم کردن (قبل از اینکه آنها را از هم جدا کنید با هر دو دست فشار دهید) و اسکرول کردن (نفوذ کردن و کشیدن انگشت) را نیز انجام دهید.

تاج دیجیتال دوست شم است. این اساسا یک نسخه بزرگتر از ساعت اپل است. با فشار دادن آن، نمایشگر برنامه‌ها ظاهر می‌شود، مشابه Launchpad در MacOS. نوار کناری برنامه‌ها همچنین محیط‌ها و افراد/مخاطبین مختلف را نشان می‌دهد. با فشار طولانی تاج، visionOS را در جایی که به آن نگاه می کنید، متمرکز می کند.

بزرگترین توصیه من به شما، صاحب یک ویژن پرو جدید براق، این است که به خودتان زمان بدهید تا خود را تنظیم کنید. این آخرین چیزی است که می خواهید بشنوید. گوش کن متوجه شدم شما پیش پرداخت ماشینی را برای دستگاهی خرج کرده اید که بیش از نیم سال منتظر بودید آن را امتحان کنید. اما روبه‌رو شدن با نسخه جدیدی از واقعیت می‌تواند کارهای عجیبی برای مغز شما ایجاد کند، اگر استراحت نکنید. مردم سردرد ناشی از وزن را گزارش کرده اند. من شخصاً مستعد بیماری حرکت هستم و در پایان اولین روز کاملم با دستگاه کمی احساس خستگی می کنم.

یک قسمت از یک برنامه تلویزیونی را تماشا کنید. یک بازی سریع انجام دهید (می توانید نسخه های iPadOS Fruit Ninja و Angry Birds را با اشتراک Apple Arcade بازی کنید). اگر این در واقع، طلوع عصر جدیدی برای محاسبات است، شما زمان زیادی برای سازگاری دارید.

فردا می بینمت.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است