متن خبر

اپل شکایت کرد، جاه طلبی های هوش مصنوعی مایکروسافت و شگفتی های انویدیا

اپل شکایت کرد، جاه طلبی های هوش مصنوعی مایکروسافت و شگفتی های انویدیا

شناسهٔ خبر: 459554 -




در این نسخه از Week in Review، اخبار مهمی در مورد آخرین شکایت ضد تراست اپل داریم. جاه‌طلبی‌های هوش مصنوعی مایکروسافت نیز بر اخبار مسلط بود، پس بیایید مستقیماً وارد آن شویم.…

آیا کسی این را برای شما فوروارد کرده است؟ برای دریافت خبرنامه Week in Review در صندوق ورودی خود اینجا ثبت نام کنید.

ایالات متحده به رگولاتورهای بین المللی پیوست و اپل را به استفاده از تاکتیک های انحصاری برای قفل کردن کاربران آیفون متهم کرد. در پاسخ، اپل ادعا می‌کند که اقدامات وزارت دادگستری می‌تواند دقیقاً آنچه کاربرانش از تلفن‌ها و اکوسیستم آن لذت می‌برند را خراب کند.

شکایت وزارت دادگستری ارتباطی بین اپل و دوران دهه 1990 مایکروسافت ایجاد می کند، اگرچه تفاوت های کلیدی بین این دو شرکت و تلاش آنها برای حفظ مشتریان وجود دارد.

تمام آنچه گفته شد، انتظار نداشته باشید که در کوتاه مدت از این دعوا بیرون بیایید. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که سه تا پنج سال طول می‌کشد تا به نتیجه برسد.

اما این همه ماجرا نیست – برای به‌روزرسانی‌های بیشتر در مورد IPO Reddit، رویداد GTC Nvidia و تغییر غیرمنتظره برای حساب‌های Glassdoor به ادامه مطلب بروید.

اخبار

مایکروسافت سرنخ های Inflection AI را جذب می کند : بنیانگذاران استارت آپ پرمخاطب هوش مصنوعی در روز سه شنبه توسط مایکروسافت در قراردادی که مصطفی سلیمان را به عنوان رهبر واحد مصرف کننده مایکروسافت AI و کارن سیمونیان را به عنوان EVP و مدیرعامل معرفی می کند، جذب کرد. از همین گروه همه اینها پس از آن اتفاق می افتد که Inflection 1.3 میلیارد دلار جمع آوری کرد، و شما حدس زدید مایکروسافت بزرگترین سرمایه گذار در این استارتاپ بود.

رویداد GTC انویدیا : زمانی را به یاد دارید که بزرگترین اخبار آنها با ردیابی پرتو مرتبط بود؟ انویدیا در کنفرانس توسعه‌دهندگان GTC خود چند شگفتی از سوی جنسن هوانگ، مدیر عامل شرکت، پیش‌بینی کرد که هوش عمومی مصنوعی پنج سال دیگر باقی مانده است و خبر از پلتفرم جدید هوش مصنوعی برای روبات‌های انسان‌نما به نام GR00T.

هوش مصنوعی Gemini گوگل در آیفون؟ : طبق گزارش‌ها، دو شرکت در حال مذاکره هستند که می‌تواند منجر به استقرار مدل هوش مصنوعی گوگل برای تقویت چندین به‌روزرسانی آی‌اواس آینده شود، که این سوال را به وجود می‌آورد که آیا تا زمانی که تلاش‌های هوش مصنوعی خود اپل به سرعت انجام نشود، یک همکاری طولانی مدت، یا نه، این یک توقف خواهد بود یا خیر. فقط یکی از آن مذاکراتی است که هرگز به خط پایان نمی رسد.

هک و حریم خصوصی

سرمایه‌گذاران تحت تأثیر سرمایه‌گذاری‌های بدافزار گذشته : دولت بایدن یک ائتلاف بین‌المللی را برای مبارزه با نرم‌افزارهای جاسوسی تجاری گرد هم می‌آورد و سرمایه‌گذاران هم اکنون در این زمینه حضور دارند. اما TechCrunch به طور انحصاری آموخته است که یکی از آن سرمایه گذاران قبلاً در تجارتی که اکنون با آن مبارزه می کنند، درگیر بوده است.

هک کردن یک تورنمنت 5 میلیون دلاری "برای سرگرمی" : گاهی اوقات، توجیه بیان شده برای هکی که جامعه بازی‌ها را طوفانی می‌کند به همین سادگی است، به علاوه هدفی برای برجسته کردن سوء استفاده برای توسعه‌دهندگان برای متوقف کردن مسابقات Apex Legends. .

مراقب بررسی‌های Glassdoor باشید : کاربران گزارش می‌دهند که نام واقعی آن‌ها بدون رضایت آنها به نمایه‌هایشان اضافه می‌شود و تنها راه‌حل ارائه شده برای آنها حذف کامل حساب‌هایشان است. وقت آن است که مشعل را که برای بد دهان آن کارفرمای سابق ساختید دوباره تحلیل کنید!

تامین مالی و عرضه اولیه سهام

عرضه اولیه سهام Reddit شروعی قوی دارد : سهام که با قیمت 34 دلار برای هر سهم عرضه شد، در روز اول 48 درصد جهش کرد و پس از بسته شدن بازار در روز جمعه به 46 دلار رسید.

Astera Labs در روز اول 72 درصد بادکنک می‌زند : این شرکت که سخت‌افزار اتصال را برای مراکز داده رایانش ابری می‌سازد، از رونق هوش مصنوعی سود می‌برد و درآمد آن در سال گذشته به 45 درصد افزایش یافت و به 115.8 میلیون دلار رسید و سهام آن در روز اول به 62.03 دلار بسته شد. .

شرکت مرورگر با ارزش 550 میلیون دلاری 50 میلیون دلار جمع‌آوری می‌کند : استارت‌آپ پشت مرورگر Arc برداشتی بلندپروازانه، پیچیده و گاه بحث‌برانگیز در جایگزینی رایانه‌های شخصی با مرورگرها دارد. در میان راه اندازی ویژگی های متعدد و به روز رسانی های هوش مصنوعی، این شرکت در مورد مسیر خود برای کسب درآمد نامشخص است.

دور جایزه

هوش مصنوعی در املا بد است و تولیدکنندگان تصویر مقصر هستند : اگر تا به حال املای افتضاحی را در تصویری که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده دیده اید، تنها نیستید. ما عمیقاً به این موضوع پرداختیم که چرا هوش مصنوعی، علیرغم پتانسیل عظیمش، هنوز در املای کلمه "burrito" مشکل دارد.

فیسکر تولید را متوقف می کند : و این به خاطر خودروهای برقی نیست - به این دلیل است که شرکت به سرعت پول خود را تمام می کند. اگر نتوانند سرمایه بیشتری جذب کنند، می توانند به طور کلی فعالیت خود را متوقف کنند.

چرا هوش مصنوعی را نمی توان تحلیل کرد، اما ما همچنان تلاش می کنیم : این واقعیت که تحلیل واقعی سیستم هایی مانند ChatGPT یا Gemini غیرممکن است، آزمایش آنها را بسیار مهم تر می کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است