متن خبر

اپل تبلیغ جدید Vision Pro را نشان می دهد، زیرا متا قصد دارد رقابتی به سبک اندروید داشته باشد

اپل تبلیغ جدید Vision Pro را نشان می دهد، زیرا متا قصد دارد رقابتی به سبک اندروید داشته باشد

شناسهٔ خبر: 446430 -




هدست اپل ویژن پرو
Apple Vision Pro جدید (اعتبار تصویر: Apple)

یک تبلیغ شیک جدید برای Apple Vision Pro به تازگی در حساب رسمی اپل YouTube ظاهر شده است، تنها چند روز قبل از ارسال اولین محموله هدست واقعیت ترکیبی برای مشتریان. در همین حال، گزارش جدیدی ادعا می کند که متا اکنون خود را دشمن اصلی هدست و به سبک اندرویدی می داند.

این ویدیوی 68 ثانیه‌ای دارای جلای معمول اپل و بسیاری از اجزای مورد انتظار ما از تبلیغات اپل است - مانند یک آهنگ پاپ کلاسیک، سبک زندگی آرزومند، سفر، خانواده و دوستان. نام آن "Hello Apple Vision Pro" است و قولی که در عنوان وجود دارد این است که "شما می توانید کارهایی را که دوست دارید به روش هایی انجام دهید که قبلاً هرگز ممکن نبوده است".

این در واقع یک پیش نمایش مفید از برخی از ویژگی ها و تجربیاتی است که Vision Pro ارائه می دهد: تماشای فیلم، کار بر روی ارائه ها در یک فضای مجازی سه بعدی، برقراری تماس های FaceTime، نمایش تصاویر و ویدیوهایی که در اطراف میدان دید شما قرار می گیرند، و موارد دیگر.

همانطور که از یک تبلیغ انتظار دارید، در چیزی که نشان می دهد تا حدودی انتخابی است. هیچ نشانی از بسته باتری ویژن پرو وجود ندارد و ناپلئون انتخاب جالبی به عنوان فیلم برجسته است، زیرا حماسه تاریخی ریدلی اسکات هفت دقیقه بیشتر از عمر باتری تخمینی رسمی ویژن پرو است. ممکن است برای اعتبار پایانی نیاز به شارژ مجدد داشته باشید.

رقابت بیشتر

ما قبلاً مدتی را با هدست اپل برای بررسی عملی Apple Vision Pro گذرانده‌ایم، اگرچه هنوز برای تحلیل کامل کافی نیست. اولین احکام جالب خواهند بود، همانطور که تاثیر هدست بر بازار سخت افزار واقعیت گفت ه/مجازی/ ترکیبی به طور کلی خواهد بود.

متا کوئست 3 و متا کوئست پرو اکنون در رقابت مستقیم با دستگاه جدید اپل هستند، اما به نظر نمی رسد مدیران متا از ورود ویژن پرو بیش از حد ناراحت شوند. طبق گفته وال استریت ژورنال (از طریق 9to5Mac )، متا امیدوار است که Vision Pro به طور کلی علاقه به این فناوری را افزایش دهد و منجر به فروش بیشتر هدست‌های ارزان‌تر متا نیز شود.

منابع به WSJ گفته اند که مدیران متا "خوشبین هستند" و در این گزارش آمده است که متا امیدوار است اندروید فضای AR/VR/MR باشد – به عبارت دیگر، جایگزین اصلی اپل، به عنوان گوگل . سیستم عامل موبایل s روی گوشی و تبلت است.

به گفته WSJ، ویژن پرو در مورد پذیرش تجربیات واقعیت ترکیبی و بهبود کنترل حرکات طبیعی، بر تفکر متا تأثیر گذاشته است - هدست اپل به ردیابی چشم و انگشتان متکی است، در حالی که دستگاه‌های متا در درجه اول توسط کنترل‌کننده‌های فیزیکی کار می‌کنند. پشتیبانی از ژست در تست

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است