متن خبر

اپل تأیید می کند که مک بوک ایر M3 مانند Air M2 مغناطیس اثر انگشت نخواهد بود

اپل تأیید می کند که مک بوک ایر M3 مانند Air M2 مغناطیس اثر انگشت نخواهد بود

شناسهٔ خبر: 455636 -




Apple MacBook Air M3
(اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)

شباهت های بین M3 MacBook Air و مدل های قبلی آن، چه خوب و چه بد، بسیار زیاد است، اما اپل اعلام کرد که یک تفاوت اساسی بین مدل ها وجود خواهد داشت.

نوع رنگ نیمه‌شب لپ‌تاپ این بار آنقدرها هم به عنوان آهنربای اثر انگشت بد نخواهد بود. Scratchgate، همانطور که در سال 2022 با مک بوک ایر M2 نامیده شد، به دلیل آسیب پذیر بودن نسخه آبی نیمه شب در برابر اثر انگشت و خط و خش به وجود آمد.

به گفته اپل ، نسخه جدید M3 دارای یک "مهر آنودیزاسیون پیشرفت برای کاهش اثر انگشت" است، شبیه به مک‌بوک پرو سیاه فضایی M3، که اولین لپ‌تاپ اپل بود که چنین پوششی را دریافت کرد.

به نظر می رسد اپل راه حل را در دست دارد

با توجه به برجسته بودن «Scratchgate» با M2 MacBook Air، خوب است ببینیم که اپل با گفت ن این پوشش جدید برای محافظت بهتر از شاسی نسخه M3، به درستی با این مشکل برخورد کرده است. به خصوص که خریداران در حال سرمایه گذاری بر روی این محصول جدید هستند و شایسته داشتن محصولی هستند که زیبایی آن را حفظ کند.

امیدواریم زمانی که پیش‌سفارش‌ها منتشر شد و مردم شروع به گرفتن لپ‌تاپ در دستان خود کردند، پوشش برای محافظت از بیرون در برابر اثر انگشت بیش از حد کافی باشد. با این حال، با توجه به آنچه که صاحبان Pro گفته اند، به نظر می رسد مهر و موم آنودایز در کاهش میزان اثر انگشت همان طور که اپل ادعا می کند موثر است، که خبر خوبی برای هوای نیمه شب ایر M3 است. همچنین هیچ شکایت عمده ای در مورد خط و خش روی شاسی وجود ندارد که این نیز نشانه خوبی است.

این روکش راه حل نهایی برای این مشکل خواهد بود و اپل اجازه نخواهد داد که چنین مشکلی دوباره رخ دهد، زیرا کیفیت و زیبایی دو مورد از بزرگترین نقاط فروش این غول فناوری هستند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

نویسنده کارکنان محاسباتی

Allisa که توسط CTA به عنوان پیشگام رسانه CES 2023 نامگذاری شده است، یک نویسنده کارکنان محاسباتی است که اخبار و شایعات فوری در صنعت محاسبات و همچنین تحلیل ها، پیش نمایش های عملی، مقالات برجسته و آخرین معاملات و روندها را پوشش می دهد. در اوقات فراغتش می‌توانید او را در حال چت کردن در دو پادکست خود، Megaten Marathon و Combo Chain، و همچنین پخش هر JRPG که در دستش باشد، بیابید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است