متن خبر

اولین کشتی خودمختار آلومینیومی Saildrone برای آزمایش نیروی دریایی به پایین پاشیده شد

اولین کشتی خودمختار آلومینیومی Saildrone برای آزمایش نیروی دریایی به پایین پاشیده شد

شناسهٔ خبر: 456223 -




شرکت اطلاعاتی اقیانوس Saildrone به تازگی اولین کشتی از نسل جدید کشتی های خودمختار Surveyor را در آب قرار داده است: یک نسخه آلومینیومی که نیروی دریایی مایل به استفاده از آن است. اما نگران نباشید - آنها اسلحه روی آنها نمی گذارند.

بنیانگذار و مدیرعامل ریچارد جنکینز به TechCrunch بيان کرد که تقاضا برای کشتی هایی مانند SailDrone فقط در حال افزایش است.

ما انتظار داریم که نیاز به رصد اقیانوس همچنان در اندازه، پیچیدگی و کیفیت رشد کند. فن‌آوری‌های هوایی، سطحی و زیرسطحی همگی در رصد اقیانوس‌ها نقش دارند.»

SD-3000 20 متری مشابه نسخه های قبلی Surveyor است که در حال حاضر در اقیانوس حرکت می کنند و داده ها را جمع آوری می کنند، اما این یکی بدنه آلومینیومی دارد در حالی که بقیه از کامپوزیت فایبرگلاس/کربن هستند. اگرچه بال (یا بادبان، اما بادبان ها پارچه ای هستند) هنوز کامپوزیت است.

جنکینز گفت: "آلومینیوم برای بدنه و کیل به دلیل استحکام، طول عمر در محیط اقیانوس، هزینه و توانایی تولید سریع انبوه در کارخانه های بسیار بزرگ مانند Austal انتخاب شد." ما مقیاس مشابهی از امکانات تولید کامپوزیت را در ایالات متحده نداریم.

اعتبار تصویر: Saildone

اخیراً شاهد استارت‌آپ Syrenna و غیرانتفاعی Cerulean بوده‌ایم که به ترتیب ارزش رصدهای نیمه ثابت و ماهواره‌ای را نشان می‌دهند.

یو‌اس‌وی‌ها داده‌های با وضوح بالا را به طور همزمان از بالا و زیر سطح دریا ارائه می‌کنند. این داده‌ها وضوح مکانی و زمانی بسیار بالاتری نسبت به ماهواره‌ها دارند، و برد و استقامت فوق‌العاده امکان اندازه‌گیری‌های مداوم را بسیار فراتر از دسترس AUV‌ها فراهم می‌کند. . ما Saildone را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از اکوسیستم می بینیم که نه تنها برای جمع آوری داده ها، بلکه ارائه ارتباطات ماهواره ای با پهنای باند بالا و حتی تحویل فیزیکی برای سیستم های دیگر است.

اطلاعات دریایی بهبودیافته در علم آب و هوا، لجستیک بین‌المللی، اجرای قانون و البته مسائل نظامی توانمند است. نیروی دریایی یک مشتری خاص برای این کشتی جدید است. دریاسالار لیزا فرانچتی بيان کرد که وسایل نقلیه بدون خدمه بسیار ساده به خدمه اجازه می‌دهند تا به جای انجام وظایف خودکار، مانند مشاهده مداوم، به مکان‌هایی که نیاز دارند بروند.

با این حال، تا کنون، هیچ کس پیشنهادی برای تسلیح کشتی‌های Saildrone نداده است. این احتمالاً شروع کننده نیست - سکوهای تسلیحاتی باید از ابتدا برای نبرد طراحی شوند و نقشه برداران (اشاره در نام آن است) بیشتر بر جمع آوری اطلاعات متمرکز هستند.

پیش بینی می شود خط Austal بتواند برای شروع هر شش هفته یک Surveyor را بیرون بیاورد. SD-3000 و چند نمونه آلومینیومی در حال پیشرفت آن به آزمایش نیروی دریایی در مورد توانایی آن در تولید «هوش سطحی و زیردریایی برای طیف وسیعی از کاربردهای با اولویت بالا، از جمله جنگ ضد زیردریایی» مشروح خواهند شد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است