متن خبر

اوبر راه جدیدی برای حل مشکل ترافیک کنسرت دارد

اوبر راه جدیدی برای حل مشکل ترافیک کنسرت دارد

شناسهٔ خبر: 471868 -




اوبر در حال استفاده از یک محصول شاتل است که برای مسافران در هند و مصر توسعه داده و آن را برای مخاطبان آمریکایی تبدیل می کند.

غول حمل و نقل و حمل و نقل در روز چهارشنبه در رویداد سالانه Go-Get خود در شهر نیویورک اعلام کرد که در تابستان امسال یک سرویس شاتل در برخی شهرهای ایالات متحده راه اندازی خواهد کرد. این سرویس در نهایت به رویدادهایی مانند کنسرت ها و بازی های ورزشی و همچنین پیکاپ ها و سفرهای فرودگاهی پاسخ می دهد.

اوبر شاتل در ایالات متحده، فناوری و مدل کسب‌وکاری را که اوبر برای کمک به مسافران در بازارهای نوظهور که در آن شکاف حمل‌ونقل عمومی وجود دارد، ساخته است، تغییر خواهد داد. اوبر به‌جای استفاده از کارگران معمولی برای رانندگی شاتل‌ها، با ارائه‌دهندگان ناوگان محلی موجود که از رانندگان دارای مجوز تجاری برای رانندگی ون‌ها و اتوبوس‌هایی با ظرفیت 14 تا 55 صندلی استفاده می‌کنند، کار خواهد کرد.

آنتونی لو روکس، مدیر کل اوبر شاتل، «اگر به کارهایی که ما در هند و مصر انجام می‌دهیم نگاه کنید، می‌گوییم: کجا می‌خواهیم مسیرهای خود را بر اساس تقاضای پیش‌بینی‌شده‌ای که در سراسر شهر می‌بینیم تعیین کنیم.» به TechCrunch گفت. ما یک شبکه می‌سازیم و با اپراتورهای ناوگان در آن بازارها برای استقرار اتوبوس‌ها در این مسیرها کار می‌کنیم و کل سیستم را می‌سازیم و مدیریت می‌کنیم.»

در ایالات متحده، Le Roux بيان کرد که چنین خدمات شاتل چندان منطقی نیست زیرا زیرساخت های حمل و نقل عمومی وجود دارد و آمریکایی ها به رانندگی وسایل نقلیه شخصی خود وابسته هستند. با این حال، آنچه منطقی است، استفاده از مواردی است که افراد کمتر احتمال دارد وسایل نقلیه خود را سوار کنند. مثلاً اگر می‌خواهند در بازی توپ چند نوشیدنی بنوشند یا برای رسیدن به فرودگاه به یک راه ارزان نیاز دارند.

لو روکس گفت: بزرگترین چالش این است که دقیقاً از کجا و در چه ساعتی افراد را انتخاب کنیم. او بيان کرد که اینجاست که فروشگاه‌های عظیم اوبر از داده‌های انبوه وارد می‌شوند تا به توسعه‌دهندگان ایده بهتری درباره نحوه حرکت مردم از فرودگاه‌ها، استادیوم‌ها و آمفی‌تئاترها بدهد.

اوبر شاتل چگونه کار خواهد کرد

تصاویری از تجربه کاربری محصول جدید Uber Shuttle، ارائه شده در Uber Go-Get 2024.
اعتبار تصویر: ربکا بلان

اوبر تابستان امسال شاتل های رویداد را به عنوان بخشی از مشارکت با شرکت سرگرمی Live Nation راه اندازی خواهد کرد. به عنوان بخشی از این مشارکت، Uber Shuttle در برخی از آمفی تئاترهای Live Nation برای بازدیدکنندگان کنسرت در پیتسبورگ، شارلوت و شیکاگو در دسترس خواهد بود. اوبر اعلام کرد همچنین با استادیوم هارد راک میامی، خانه دلفین‌های میامی، فرمول یک، جایزه بزرگ میامی Crypto.com و رویدادهای دیگر برای ارائه خدمات شاتل همکاری خواهد کرد.

سخنگوی اوبر بدون مشخص کردن زمان دقیق بيان کرد که شاتل های فرودگاهی بعداً ارائه خواهند شد.

سخنگوی این شرکت به TechCrunch بيان کرد که اوبر شاتل به سواران این امکان را می‌دهد که در یک شاتل که به فرودگاه، کنسرت یا بازی می‌رود و برمی‌گردد، یک صندلی برای خود یا حداکثر پنج نفر رزرو کنند. . اوبر قول می‌دهد که قیمت‌های شاتل تحت تأثیر افزایش قیمت‌ها قرار نخواهند گرفت، ساختار قیمت‌گذاری پویا که باعث می‌شود در صورت افزایش تقاضا، کرایه‌های تگرگ سواری به طور سرسام آوری افزایش یابد.

سواران می توانند از هفت روز تا پنج دقیقه قبل از حرکت برنامه ریزی شده شاتل، صندلی خود را رزرو کنند. آنها حدود 25 دقیقه قبل از زمان حرکت خود اعلانی دریافت می کنند تا به آنها در مورد مکان تعیین شده تحویل هشدار دهد. وقتی شاتل آنها می رسد، سواران یک بلیط با کد QR به راننده ارائه می دهند تا بتوانند سوار شوند، و بقیه سفر تقریباً مانند یک سواری معمولی اوبر است، با قابلیت انعام دادن و امتیاز دادن به راننده در برنامه بعد از سوار شدن.

در طول رویداد Go-Get، اوبر همچنین تعدادی دیگر از محصولات تحویل تگرگ و حمل را اعلام کرد، مانند امکان رزرو سواری مشترک و تحویل محصولات از فروشگاه خرید عمده Costco. این شرکت بيان کرد که تم Go-Get امسال "با هم بودن" بود، اما از جایی که ما نشسته ایم، به نظر می رسد که موضوع واقعاً روی صرفه جویی در هزینه است. همه محصولات ارائه شده در چهارشنبه، از جمله 4.99 دلار در ماه، 48 دلار در سال، عضویت در Uber One برای دانشجویان، به نظر می‌رسد که گزینه‌های ارزان‌تری برای سفر و تحویل به کاربران ارائه می‌دهند.

این مقاله به‌روزرسانی شده است تا اطلاعات بیشتری در مورد سایر محصولات معرفی‌شده در Uber Go-Get 2024 داشته باشد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است