متن خبر

ال‌جی با سامسونگ در بازار صفحه نمایش تجاری داغ B2B رقابت می‌کند – Business Cloud CMS را برای تابلوهای دیجیتال و LFD اعلام کرد

ال‌جی با سامسونگ در بازار صفحه نمایش تجاری داغ B2B رقابت می‌کند – Business Cloud CMS را برای تابلوهای دیجیتال و LFD اعلام کرد

شناسهٔ خبر: 448933 -




LG Business Cloud
(اعتبار تصویر: LG)

ال‌جی پس از حرکت اخیر خود به سمت کارخانه‌های هوشمند ، برنامه‌های خود را برای گسترش بیشتر به بازار B2B تثبیت کرده است و رقیب کره‌جنوبی سامسونگ را در عرصه نمایش‌های تجاری تجاری رقابتی به شدت رقابتی می‌برد.

مدیرعامل ال‌جی ویلیام چو در نمایشگاه CES 2024 اظهار داشت که این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای گسترش سبد محصولات B2B خود است تا راه‌حل‌های نوآورانه‌تر و مشتری‌محور را در بر بگیرد و در نمایشگاه اخیر سیستم‌های یکپارچه اروپا (ISE) 2024 در بارسلون، این شرکت به پایان رسید. پلتفرم جدید Business Cloud CMS آن. این روشی را برای مشتریان تجاری ال‌جی فراهم می‌کند تا راه‌حل‌های ابری علامت دیجیتال ال‌جی را از راه دور کاوش کنند، مشترک شوند و مدیریت کنند.

این پلتفرم با چندین سری ساینیج دیجیتال ال‌جی، از جمله نمایشگرهای میکرو ال‌ای‌دی، تلویزیون‌های تجاری، تابلوهای شفاف OLED و نمایشگرهای LED سازگار است. ال‌جی او میگوید این پلتفرم فرآیند راه‌اندازی راه‌حل تجاری ابری ساینیج دیجیتال را ساده‌تر می‌کند و نیاز به مرور چند صفحه‌ای، پرسش‌ها و مشارکت نمایندگان فروش را از بین می‌برد.

مجوزهای آزمایشی

LG Business Cloud شامل CMS علامت دیجیتال LG SuperSign Cloud و LG Pro:Centric Cloud، CMS متمرکز بر تلویزیون هتل این شرکت است. این پلتفرم همچنین دارای راه حل مدیریت از راه دور LG ConnectedCare است که بر عملکرد علائم ال جی نظارت می کند و هشدارهای ایمیلی را برای رویدادهای غیرمنتظره ارسال می کند.

Paik Ki-mun، معاون ارشد و رئیس واحد تجاری صفحه نمایش اطلاعات شرکت راه حل های کسب و کار ال جی، گفت: «ال‌جی Business Cloud یک پلتفرم اختصاصی است که مدیریت راه‌حل‌های ابری علامت دیجیتال ال‌جی را برای مشاغل در هر اندازه‌ای ساده می‌کند. ال‌جی یک ارائه‌دهنده راه‌حل‌های کامل است که نمایشگرهای تبلیغاتی نوآورانه و نرم‌افزار مدیریت راحت و کم‌هزینه را ارائه می‌کند که تجربه مشتری را افزایش می‌دهد.

این پلتفرم مجوزهای آزمایشی را برای کاربران فراهم می کند تا راه حل های ابری ال جی را تحلیل کنند. سپس مشتریان می توانند راه حل ترجیحی را انتخاب کنند، مدت قرارداد مجوز را پیکربندی کنند و مجوز را پس از خرید فعال کنند.

ال‌جی او میگوید Business Cloud هیچ محدودیتی بر تعداد دستگاه‌هایی که مشتریان می‌توانند برای دسترسی به آن استفاده کنند اعمال نمی‌کند، و آن‌ها می‌توانند وضعیت ساینیج دیجیتال متصل ال‌جی را در زمان واقعی نظارت کرده و آن را از راه دور کنترل کنند.

LG Business Cloud قرار است در سه ماهه اول سال جاری عرضه شود. این پلتفرم ابتدا در آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود، اما ال جی قصد دارد به بازارهای دیگر از جمله کره جنوبی و اروپا نیز گسترش یابد.

بیشتر از TechRadar Pro

وین ویلیامز یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که درباره کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است